Warstwa w TileA |
Autor |
Wiadomość |
Saskio
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 51 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 21:36
|
|
Warstwa w TileA
|
Witam, mam mały problem. Chciałbym, aby bohater w mojej grze mógł przechodzić pod dachami, jednak w TileA da radę jedynie zablokować bądź umożliwić chodzenie po danej powierzchni... Wie ktoś, jak to zrobić???Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam |
________________________ Praca uszlachetnia, lenistwo uszczęśliwia. |
|
|
|
ka0909
Preferowany:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 122
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 21:47
|
|
|
Przykro mi ale nie da się bo inaczej musiałabyś przechodzić przez każdy kwadracik z tym dachem. Proponuje aby dach był ustawiony w tileB i tam możliwość ustawienia gwiazdeczek(oznaczających że można pod dany przedmiot wejść). Najgorsze jest to że dach musisz obrobić w jakimś programie do grafiki lub ściągnąć taki tile z pełnym dachem. Nawet mam specjalny do tego tile jakbyś chciał ^ ^ |
________________________ ka0909 <--- Tajemnicze kanumerki
Pomagam w skryptach XP,VX i VX ace.
Napisz priv jeśli potrzebujesz pomocy ;) |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 21:50
|
|
|
Standardowo nie da się, można jednak w programach graficznych zrobić na przykład 3 tile x 3 tile danego dachu, dać na załóżmy tileD i zaznaczyć odpowiednią opcję. |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
ka0909
Preferowany:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 122
|
Wysłany: Sob 19 Sty, 2013 21:59
|
|
|
To ja podam jeszcze stronkę z takimi dachami jakbyś potrzebował :)
http://vxresource.wordpre...urces/tilesets/ |
________________________ ka0909 <--- Tajemnicze kanumerki
Pomagam w skryptach XP,VX i VX ace.
Napisz priv jeśli potrzebujesz pomocy ;) |
|
|
|
|