Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Grafik potrzebny od zaraz!
Autor Wiadomość
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 19:15
Grafik potrzebny od zaraz!
Jeśli zły dział to prosiłbym o przeniesienie.

Interesujesz się grafiką, masz czas, chęci i chciałbyś dołączyć do jakiegoś teamu? Nic prostszego skontaktuj się z nami!

Czego wymagamy od grafików?

- Posiadania trochę wolnego czasu - dziennie min. 1h
- Systematyczności i odpowiedzialności
- Ciekawych rozwiązań i pomysłów
- Zaprezentowania swoich zdolności

Co oferujemy?

- Satysfakcje z wykonywanej pracy
- Możliwość rozwijania swoich zdolności graficznych
- Miłą atmosferę
- Poznanie bardzo ciekawych ludzi Uśmiech
- Wynagrodzenie finansowe (w późniejszych etapach)

Co chcielibyśmy aby graficy robili?

- wyglądy postaci
- ekwipunek
- animacje walki, czarów itp.
- elementy otoczenia
- paperdolle (ekwipunek na postaci)
- ikony umiejętności
- GUI
- itp.

Teraz opiszę trochę nasz projekt:

Jest to gra MMORPG 2D Platformowa.
Grafiki postaci to stickmeny (przykłady: http://imageshack.us/a/img692/3653/obraz1mx.png http://imageshack.us/a/img267/7576/obraz2aj.png http://imageshack.us/a/img692/7133/obraz3s.png http://imageshack.us/a/img145/2074/obrazru.png, są to tylko przykłady w których chciałem pokazać ogólny zarys postaci. Zbroje, miecze, tarcze i inne wyglądały by bardziej realistycznie). Dlaczego akurat stickmeny? Ponieważ nie ma takiej gry MMORPG w której one się znalazły i zawsze była, by to myła odmiana.
Głównym założeniem jest brak liniowości w fabule - min. 3 rozwiązania zadań pobocznych, ciekawa i wciągająca główna fabuła.
Realizm walk średniowiecznych - flinty, kontry, bloki, cięcia, pchnięcia i inne - z możliwością łączenia ich we własne techniki.
Brak klas - walczysz dowolną bronią, wybierając tylko jaki styl będziesz preferował: Siły, Szybkości, Wytrzymałości.
Oczywiście znajdą się także umiejętności "magiczne" takie jak: Telekineza, Telepatia, Inokineza.
Barwne i interesujące lokacje w których na pewno zatrzymacie się na dłuższą chwilę.
I wiele wiele więcej.

Ogólny zarys fabuły I Rozdziału:

"Jam jest Vysygor - potomek starożytnej rasy wybrańców, która szanowała, dbała i żyła w zgodzie z naturą, a nie wyniszczała ją nieustannymi wojnami toczącymi się o nic, ale wiedźcie że wszystko przemija..." (Jest to wstęp do I Rozdziału) Słowa Vysygora rok 1117

Średniowiecze - rok ok. 1117, rządni władzy ludzie toczą nieustanne wojny, niszczą wszystko co zostało stworzone przez naturę myśląc, że nie poniosą tego konsekwencji.
Potomek starożytnej rasy zwanej Miramami - jest przeciwny wszystkim wojnom, ale jego zdanie nic nie znaczy w wielkim świecie, groźby słowne nie dają pożądanych skutków.
Pewnego wrześniowego dnia nad Królestwem Frejon zaczyna szaleć potworna burza. Wszystko ogarnia przerażająca ciemność. Spod ziemi wyrastają olbrzymie głazy, które wybuchają nieznaną energią... po wybuchu ludzie zamieniają się w wychudłe, odrażające, nie zdatne do walki, ale posiadające tajemniczą moc stworzenia... nazwane później Chudżinami.
Tym którym udało się przeżyć "Burzę Wyzwolenia", schronili się na ogromnej wyspie Chokham, by odbudować potęgę, którą niegdyś byli ludzie...

Kim jesteśmy? Jednym z ocalonych starającym się przeżyć w starym - nowym świecie.


Co czeka nas w I rozdziale?

Około 120 zadań pobocznych z bardzo małą liniowością oraz od 40 do 50 zadań głównych których długo nie zapomnicie :).

Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy, kto za tym wszystkim stoi, czy uda się Chudżinom odbudować świat, jak poradzą sobie w swoich nowych bezkształtnych i słabych ciałach?


Zgłaszać się można na GG: 38258313
 
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 19:25
Sheeet :grozi: A programista by Ci/Wam się nie przydał?
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:02
Co do projektu gry:Będzie w 2D (jak na obrazkach) czy standardowo jak zwykłe projekty RM?I czy wogóle jest to robione w RM?
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:02
spartanPAGE napisał/a:
Sheeet :grozi: A programista by Ci/Wam się nie przydał?


O chodzi z tym Sheeet :P? Pomysł na projekt się nie podoba :)?

Programistę już mamy i najbardziej zależy nam na grafiku.


krakoman napisał/a:
Co do projektu gry:Będzie w 2D (jak na obrazkach) czy standardowo jak zwykłe projekty RM?I czy wogóle jest to robione w RM?


Jest to projekt robiony na silniku NetGore. Będzie to gra platformowa 2D jak np. ElSword, MapleStory itp.
 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:08
CZEKAM!!!!!!(Powtarzam się:Same HITY na ultimie)
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:14
No to sobie poczekasz :D, bo bez grafika nie ruszymy z miejsca :/.
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:42
Szczerze mówiąc nigdy stickmanów nie rysowałem, ale mogę spróbować. Podeślę jakiegoś sampla jak coś tam wyskrobię :-P
________________________



 
 
 
spartanPAGE 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 103
Skąd: Hellada
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 21:54
Cytat:
O chodzi z tym Sheeet :P? Pomysł na projekt się nie podoba :)?

Programistę już mamy i najbardziej zależy nam na grafiku.


Sheeet, jako niewulgarna wersja "Sh*t" - w tym przypadku użyte zostało jako zamiennik dla - "Cholera";


A skoro programistę już macie... To nie wiem, piszcie, jak będzie potrzebna pomoc, czy coś :roll:
________________________


Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW.
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 25 Sty, 2013 23:11


No i o to mój sample.

Filven, Szczerze Ci powiem, że sticki chyba nie są dla mnie, ale jeżeli będziecie potrzebować jakiejś innej pomocy graficznej, to proszę pisać. :)

Cytat:
Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy


Metin 0u0
________________________



 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 07:59
Jeżeli to mają być sticki jak na obrazkach to mogę coś zrobić.Robić odwrócone w prawo i lewo (no wiecie,2D),czy w innych kierunkach?Właśnie robię GUI (zobaczymy czy się spodoba).

EDIT:
Skończyłem!
Program:Adobe Photoshop Elements

Linki:

Wersja czysta bez żadnych danych:
http://img515.imageshack.us/img515/5149/hud1v.png

Oraz wersja z pokazanymi miejscami na lvl,nick,avatar,HP i MP:
http://img138.imageshack.us/img138/4624/hudv.png

W obu obrazkach przezroczystość XD
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 10:16
A jak takowe gui ma wygladac, jezeli mozna zapytac ? Co ma sie w nim znajdowac?
________________________



 
 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 12:12
CrasheR napisał/a:
Obrazek

No i o to mój sample.

Filven, Szczerze Ci powiem, że sticki chyba nie są dla mnie, ale jeżeli będziecie potrzebować jakiejś innej pomocy graficznej, to proszę pisać. :)

Cytat:
Główny wątek fabularny mający na celu wyjaśnienie skąd i dlaczego pojawiły się niszczycielskie głazy


Metin 0u0


Jaki Metin :)? W Metinie kamienie spadają z nieba i wychodzą z nich jakieś zryte potwory, i po zniszczeniu kamieni lootają z nich zbroje i miecze itp.

W mojej fabule głazy wyrosły spod ziemi i wybuchły nieznaną energią, oraz nie będziemy z nimi walczyli, tylko musimy dowiedzieć się skąd i dlaczego się wzięły :).

Nie głupi Ci ten stickmen wyszedł :0.

krakoman, CrasheR,

Przykład GUI: http://img803.imageshack..../guiprzykad.png (grafiki wzięte z internetu w celu pokazania jak ma to wyglądać)

krakoman,

Stickmeny jak już chcesz robić to w lewą i prawą stronę odwrócone i żeby im było widać trochę twarzy i pleców. No tak jak w platformówkach.
 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 13:26
GUI może zrobię(nie dzisiaj).
Tutaj przykładowy stick łotrzyk,umiejący czarować,zrobiony na szybko(mogę zrobić trochę lepszego):
http://img51.imageshack.us/img51/7579/stickf.png

Potrzebujesz tła na poziom? (jak tak to zrobię)

PS:Czy gracz będzie mógł stworzyć postać?
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Filven 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mielec
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 13:50
krakoman napisał/a:
GUI może zrobię(nie dzisiaj).
Tutaj przykładowy stick łotrzyk,umiejący czarować,zrobiony na szybko(mogę zrobić trochę lepszego):
http://img51.imageshack.us/img51/7579/stickf.png

Potrzebujesz tła na poziom? (jak tak to zrobię)

PS:Czy gracz będzie mógł stworzyć postać?


Gracz będzie mógł tworzyć postać. Dostępne będą do zmiany: włosy, oczy, usta, karnacja, i możliwe że sylwetka.

Nie jest zły ten stickmen, ale mógłby by być lepszy :) - trochę bardziej żywszy i realniejszy.

Tło na poziom też, by się przydało.

CrasheR,

Podał byś mi jakiś kontakt do ciebie - GG lub coś?
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 14:57
Podejrzewam, że o sticki tego typu chodzi (na szybko, w paincie)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene