Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pan Lodowego Ogrodu
Autor Wiadomość
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
  Wysłany: Pon 28 Sty, 2013 10:04
Pan Lodowego Ogrodu
Pan Lodowego Ogrodu


Fabuła(na podstawie książki)

Vuko Drakkainen samotnie rusza na ratunek ekspedycji naukowej badającej człekopodobną cywilizację planety Midgaard. Pod żadnym pozorem nie może ingerować w rozwój nieznanej kultury. Trafia na zły czas. Planeta powitała go mgłą i śmiercią. Dalej jest tylko gorzej. Trwa wojna bogów. Giną śmiertelnicy. Odwieczne reguły zostały złamane.

W grze walki będą rzadkością i będą się opierały na systemie mini-bossów. Stawiam nacisk na dużo dialogów.

Kilka słów co do fabuły

Jak już napomknąłem, fabuła opiera się na książce "Pan Lodowego Ogrodu Tom I".

Bohater gry

Główny bohater, Vuko Drakkainen, wyposażony w zdobycze najnowszej techniki, czyniące z niego prawie nadczłowieka, szuka na obcej planecie, zwanej Midgaard, naukowców z placówki badawczej, założonej tam dwa lata wcześniej. Zadanie jest jednak nadzwyczaj trudne, gdyż planetę zamieszkuje antropoidalna cywilizacja, ale przede wszystkim - obecna jest tam magia. Aby upodobnić się do lokalnych mieszkańców Vuko zakłada soczewki zmieniające wygląd oczu oraz przyjmuje lokalne imię Ulf Nitj’sefni.

Screeny
Screen walki celowo pusty, aby dać miejsce manewru!!!


Muzyka

Singiel promujący książkę Midgaard - Ocalona Pieśń
Soundtrack z Diablo 2
Parę muzyk z Gothic 1

Skrypty

Nie wpakowałem do gry dużo skryptów, bo to nie na tym polega. Jest parę najpotrzebniejszych skryptów, a w razie czego mogę jeszcze parę dodać.
-Walka w czasie rzeczywistym z HUDem ala Gothic 3
-Ring Menu
-i parę innych drobnych zmian

Parę słów ode mnie

No więc jak zauważyliście wróciłem z nową ochotą i kamiennym schematem co do fabuły (książka). Zamierzam ukończyć najpierw tą grę, a następnie zająć się produkcjami wyjętymi z mojej głowy :-D Osobiście polecam wszystkim wszystkie cztery tomy "Pana Lodowego Ogrodu". Czekam na wasze opinie i sugestie. Nabór na beta testerów pod nr gg:
8260112.

Wasz Diablo :evil:
________________________



 
 
Omnom 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 18
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013 18:44
Re: Pan Lodowego Ogrodu
Diablo napisał/a:


Kilka słów co do fabuły

Jak już napomknąłem, fabuła opiera się na książce "Pan Lodowego Ogrodu Tom I".


Czyli będzie to po prostu przeniesienie książki do RPGMakera czy też planujesz jakiś własny wkład w fabułę/bohaterów? I skoro opierasz się na I tomie to planujesz wydać cztery gry?
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013 19:05
Planuję dodać parę własnych wątków. A co do kontynuacji to nie wiem. Być może jak ta część się spodoba wydam następne :-P

Taki świeży news. Książka wymusiła na mnie wprowadzenie paru mini-gier więc będzie można urozmaicić sobie czas gry :-D
________________________



 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 31 Sty, 2013 19:33
Standardowo, jako, że nie znam się na fabułach zacznę od oceny grafiki i mappingu. Grafiki są nawet ładne i jak dla mnie pasują do siebie.
Gorzej z mappingiem.
W wypadku mapy nr. 1 zastrzeżenia mam do rzeczki (?) po lewej, a mapa jakoś mi dziwnie wygląda. No nic, idziemy dalej. Mapa nr. 2 ma jak dla mnie za dużo oznak zniszczenia i nie wygląda to najlepiej. Mapa nr. 3. Dziwne to ogólnie i wygląda jakby sensu nie miało. Mapa nr 4. Parę głazów kosztem większego pola walki wyglądałoby moim zdaniem lepiej. A w takim wąskim przejściu drzewa? Przesada.
Muzyka - nie słuchałem, nie wiem.
Skrypty - mam nadzieję, że tworzą klimat i wystarczają.
Fabuła - na podstawie książki, więc nie ocenię. Ale dziwna i oryginalna (tak sądzę).
Ogólnie gra ma do poprawy mapping, podstawową piętę Achillesową gier na RMa. A do reszty się nie wypowiem.
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene