Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyświetlanie broni dwuręcznej
Autor Wiadomość
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013 12:06
Wyświetlanie broni dwuręcznej
~ Wyświetlanie broni dwuręcznej VX ~


Krótki opis:
Gdy postać nosi broń dwuręczną, w oknie ekwipunku w drugiej ręce jest wyświetlana nazwa tej broni.

Autor:
Avara

Kompatybilność:
RPG Maker VX

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
=begin
*****************************************************************************
*                      Wyświetlanie broni dwuręcznej VX                    *
*                               Autor:  Avara                               *
*                                 Wersja 1.0                                 *
*                                utimateam.pl                                 *
********************************************************************************
  Gdy postać nosi broń dwuręczną, w oknie ekwipunku w drugiej ręce jest wyświet-
lana nazwa tej broni. Istnieje możliwość konfiguracji wyglądu liter.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Jeśli korzystacie ze skryptu Equipment Extension/Rozszerzenie Ekwipunku autor-
stwa KGC, to ten skrypt na wyświetlanie broni dwuręcznej musi być POD skryptem
KGC!
=end
module Avara          # <- Nie ruszać!
  module Bron_2recz   # <- Nie ruszać!
=begin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KONFIGURACJA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Wszystkie poniższe ustawienia dotyczą jedynie wyświetlanej (po raz drugi) naz-
wy broni dwuręcznej.
  Kolor możemy wpisać na dwa sposoby. Jeśli wpiszemy w cudzysłowiu "text_color(NR)",
to wówczas użyjemy jednego z kolorów zawartych w pliku "Window" z folderu
"\Graphics\System\" (te kolorowe kwadraciki numerowane od 0 do 31). Możeby też
ustawić dowolny kolor poprzez wpisanie w cudzysłowiu "Color.new(R, G, B)", gdzie
R to czerwony, G to zielony, a B to niebieski. Każde z nich może mieć wartość od
0 do 255, np. "Color.new(128, 128, 128)".
=end
    KOLOR = "text_color(7)"
    POCHYLE = true    # Czy litery mają być pochyłe? true/false
    ALPHA = 190       # Przezroczystość liter. 0~255
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KONIEC KONFIGURACJI ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~ DALEJ NIE ZMIENIAĆ! CHYBA ŻE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! ~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  end
end

class Window_Equip < Window_Selectable
  alias av_2recz_ref refresh
  def refresh
    av_2recz_ref
    self.contents.font.color = eval(Avara::Bron_2recz::KOLOR)
    self.contents.font.italic = Avara::Bron_2recz::POCHYLE
    self.contents.font.color.alpha = Avara::Bron_2recz::ALPHA
    if $data_weapons[@data[1].id].two_handed and
    $data_actors[@actor.id].two_swords_style and @data[1] != nil
      self.contents.draw_text(92 + 24, WLH * 0, 172, WLH, @data[1].name, 0)
    elsif $data_weapons[@data[0].id].two_handed and @data[0] != nil
      self.contents.draw_text(92 + 24, WLH * 1, 172, WLH, @data[0].name, 0)
    end
    self.contents.font.color.alpha = 255
    self.contents.font.italic = false
    self.contents.font.color = normal_color
  end
end


Screeny:
Spoiler:



Dodatkowe informacje:
Instrukcja w skrypcie. W razie problemów w przypadku korzystania skryptów, zmieniających menu/rozszerzające ekwipunek, pisać w temacie.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene