Krótki opis:
Gdy postać nosi broń dwuręczną, w oknie ekwipunku w drugiej ręce jest wyświetlana nazwa tej broni.
Autor:
Avara
Kompatybilność:
RPG Maker VX
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
=begin
*****************************************************************************
* Wyświetlanie broni dwuręcznej VX *
* Autor: Avara *
* Wersja 1.0 *
* utimateam.pl *
********************************************************************************
Gdy postać nosi broń dwuręczną, w oknie ekwipunku w drugiej ręce jest wyświet-
lana nazwa tej broni. Istnieje możliwość konfiguracji wyglądu liter.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeśli korzystacie ze skryptu Equipment Extension/Rozszerzenie Ekwipunku autor-
stwa KGC, to ten skrypt na wyświetlanie broni dwuręcznej musi być POD skryptem
KGC!
=end
module Avara # <- Nie ruszać!
module Bron_2recz # <- Nie ruszać!
=begin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KONFIGURACJA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystkie poniższe ustawienia dotyczą jedynie wyświetlanej (po raz drugi) naz-
wy broni dwuręcznej.
Kolor możemy wpisać na dwa sposoby. Jeśli wpiszemy w cudzysłowiu "text_color(NR)",
to wówczas użyjemy jednego z kolorów zawartych w pliku "Window" z folderu
"\Graphics\System\" (te kolorowe kwadraciki numerowane od 0 do 31). Możeby też
ustawić dowolny kolor poprzez wpisanie w cudzysłowiu "Color.new(R, G, B)", gdzie
R to czerwony, G to zielony, a B to niebieski. Każde z nich może mieć wartość od
0 do 255, np. "Color.new(128, 128, 128)".
=end
KOLOR = "text_color(7)"
POCHYLE = true # Czy litery mają być pochyłe? true/false
ALPHA = 190 # Przezroczystość liter. 0~255
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ KONIEC KONFIGURACJI ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~ DALEJ NIE ZMIENIAĆ! CHYBA ŻE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! ~~~~~~~~~~~
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
end
end
class Window_Equip < Window_Selectable
alias av_2recz_ref refresh
def refresh
av_2recz_ref
self.contents.font.color = eval(Avara::Bron_2recz::KOLOR)
self.contents.font.italic = Avara::Bron_2recz::POCHYLE
self.contents.font.color.alpha = Avara::Bron_2recz::ALPHA
if $data_weapons[@data[1].id].two_handed and
$data_actors[@actor.id].two_swords_style and @data[1] != nil
self.contents.draw_text(92 + 24, WLH * 0, 172, WLH, @data[1].name, 0)
elsif $data_weapons[@data[0].id].two_handed and @data[0] != nil
self.contents.draw_text(92 + 24, WLH * 1, 172, WLH, @data[0].name, 0)
end
self.contents.font.color.alpha = 255
self.contents.font.italic = false
self.contents.font.color = normal_color
end
end
Screeny:
Spoiler:
Dodatkowe informacje:
Instrukcja w skrypcie. W razie problemów w przypadku korzystania skryptów, zmieniających menu/rozszerzające ekwipunek, pisać w temacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum