Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Early mundi
Autor Wiadomość
Laura 




Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2012
Posty: 49
  Wysłany: Sro 20 Lut, 2013 21:19
Early mundi
Early mundi


Fabuła

Fabuła Early mundi będzie miała cztery wątki, każdy wątek na jedno królestwo. W świecie Early mundi istnieją cztery królestwa. Continentis populum to królestwo ludzi a także ojczyzna naszej bohaterki Elizabeth, Dryadalumve Continentem jest to królestwo istot żyjących w harmonii z naturą czyli jest to dom wszelakich Elfów, kolejnym królestwem jest Lamia Continenti, to królestwo jest pogrążone w wiecznej nocy w której mieszkają jej dzieci czyli Wampiry ostatnim królestwem oraz najbardziej podobnym do ludzkiego królestwa jest królestwo Continenti Werewolves gdzie zamieszkują Wilkołaki.

Gra zaczyna się na wyspie a mianowicie w więzieniu nasza bohaterka, ciągnięta przez królestwo ludzi przez chęć zemsty i pomocy potrzebującym wplątuje się w ówczesny konflikt rodziny królewskiej a buntownikami i bandytami nazywającymi siebie Apostołami, którzy zaprowadzą w królestwie ludzi nowy lepszy początek. Oczywiście zabójcami jej rodziców byli nie kto inny jak Apostołowie (a jakby inaczej no nie?). A co do kolejnych trzech części fabuły dowiecie się jak zagracie w Early mundi. (To mój pierwszy projekt nad którym poważnie pracuje i mam nadzieje że nie będzie to tylko strata waszego czasu, oczywiście jeśli w nią zagracie choć maping jest u mnie na niskim poziomie :P)

W historii pojawią się również tajemnicze Fragmine immortalitatis które zebrane wszystkie cztery jak mówią legendy dadzą szczęśliwcowi nieśmiertelność

Screeny

Jak już wcześniej wspominałam moje mapy nie są na wysokim poziomie więc nie oczekujcie od nich zbyt dużo, a kto wie może komuś się spodobają (hahaha moje małe nadzieje)
Spoiler:

Wschodnia część Tarrim: Katedra


Aern


Wioska Karnagarr


Dodatkowe informacje o grze

W grze będziecie się mogli pobawić w takie rzeczy jak
* Alchemia
* Gastronomia
* Kradzież kieszonkowa
* Otwieranie zamków
* Gra w kości
* Wypełnianie zadań nie wpływające na przebieg fabuły dostępne na tablicach ogłoszeń (Warto je wypełniać)
* Łowca (Miejsca łowieckie)
* Odkrywanie tajemnic Świątyń i innych ruin

Gra Aktualnie ukończona w gry 25% (jedno królestwo), nie wiem ile zajmie mi zrobienie pozostałych trzech królestw więc daty ukończenia gry nie podaje
Ostatnio zmieniony przez Avara Czw 21 Lut, 2013 00:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013 22:17
Nazwa królestw pozostawia wiele do życzenia... Brzmią, mówiąc wprost - okropnie. To samo tytuł.
Cytat:
ciągnięta przez królestwo ludzi przez chęć zemsty i pomocy potrzebującym

ciągnięta przez co... przez co? to zdanie nie ma sensu, pogubione to wszystko x_x
Cytat:
Oczywiście zabójcami jej rodziców

Znikąd poza tym wzięte, że jej rodzice nie żyją, jeżeli już chcesz wprowadzać jakieś wątki rób to umiejętnie. Fabuła odpycha od gry w takim stanie jak jest teraz.
Lodowa katedra, która wygląda bardziej jak igloo, pod nią od linijki ustawione kwiaty z zupełnym brakiem różnorodności, a po bokach fontanny otoczone zewsząd krzesłami... serio? Poza tym, zupełny brak detali na mapach, w przypadku trzeciego screena tile wymieszane z world mapą, nawalone to wszystko w jedno miejsce...
Luudzie, nauczcie się robić cokolwiek w programie zanim zaczniecie się publikować >_>
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 21 Lut, 2013 00:39
A mnie się podoba :aww:
Amelanduil napisał/a:
Nazwa królestw pozostawia wiele do życzenia... Brzmią, mówiąc wprost - okropnie. To samo tytuł.
To już zależy od gustu :roll: Mi aż tak bardzo nie przeszkadzają (może tylko troszeczkę :-P ).
Amelanduil napisał/a:
ciągnięta przez co... przez co? to zdanie nie ma sensu, pogubione to wszystko x_x
Z tym się akurat zgodzę :-> Laura, spróbuj napisać to zdanie jeszcze raz, może podziel je na kilka zdań tak, by miało ręce i nogi ;-)
Amelanduil napisał/a:
Znikąd poza tym wzięte, że jej rodzice nie żyją, jeżeli już chcesz wprowadzać jakieś wątki rób to umiejętnie. Fabuła odpycha od gry w takim stanie jak jest teraz.
Tu nie chodzi o wprowadzanie wątków, tylko opis fabuły, ale z tym się akurat zgodzę, choć ze stwierdzeniem "fabuła odpycha od gry" to już nie (przynajmniej nie mnie :roll: ).
Ja bym radziła napisać od początku/poprawić opis fabuły, po czym przeczytać go sobie kilka razy, aby upewnić się, że wszystko jest napisane z sensem.
Co do mapingu, to nie jest on taki straszny. Widziałam znacznie gorsze. Radziłabym może chociaż częściowo zmienić tilesety (by nie były tylko standardowe) w GIMPie np.
Amelanduil napisał/a:
od linijki ustawione kwiaty z zupełnym brakiem różnorodności
W miastach zdarzają się takie miejsca, dlatego nie widzę w tym niczego złego (w środku lasu, to by już faktycznie przeszkadzało).

Podsumowując:
Fabuła mnie zaciekawiła, choć radzę poprawić opis w temacie. Mapping nie jest idealny, ale nie przeszkadza mi tak bardzo. Widzę również kilka ciekawych możliwości w grze. Jak na pierwszy poważny projekt, to całkiem nieźle ;-)
Ogólnie jestem mile zaskoczona :-)

Życzę powodzenia przy projekcie i czekam na pełną wersję :aww:
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 21 Lut, 2013 23:56
W opisie fabuły używasz nieco zbyt rozbudowanych zdań, ale w każdej chwili można to przeredagować. Drugi akapit dla czytelnika jest za bardzo chaotyczny, trochę w nim błędów językowych. Siłą rzeczy taka zapowiedź przytacza przed oczyma wiele przykładów twórców, którym przez (względną) nierzetelność zarzucono wydanie "gniotów". Wierzę jednak, że porządkując wszystkie myśli i próbując wyłapać wskazówki w krytyce, stworzysz coś godnego uwagi. Wybacz nam przy tym niekiedy ostre słowa, mając na uwadze, że chcemy jedynie pomóc.

Zatem jedyne moje zastrzeżenia co do zapowiedzi to jej stylistyka. Podobnie jak Avara nie dostrzegam niczego "złego" w mapach. Planowanie przestrzenne zieleni w miastach często właśnie nastawione jest na symetrię i jednorodność.
Pozdrawiam i trzymam kciuki.
________________________


 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Nie 03 Mar, 2013 16:59
Przyznam, że trochę pogubiłam się czytając fabułę, jednak wg Moi jest ona całkiem przyzwoita. Bez względu na to co napiszesz, liczy się jak "sprzedasz" to w grze ^^. Nie przekombinuj, a będzie gitara. Życzę powodzenia, i nie zniechęcaj się! :lartarin:
________________________

 
 
 
Naleśnik 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 34
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013 16:30
Hmmm ciekawe ... Jak zrobiłeś tą tablicę ? Zadania dochodzą ?
 
 
Laura 




Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2012
Posty: 49
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013 20:02
Nie to coś w rodzaju tablicy ogłoszeń z serii gry wiedźmin masz określoną ilość misji pobocznych na każdej z tablic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene