Stworzyłem nowy projekt na ruinach, nie tak dawno temu, zaprzestanego innego projektu.
A więc, postanowiłem zmienić co nie co tu i ówdzie, dodać trochę goryczy i wyszło mi to...
[Swoją drogą poprzedni temat można zamknąć i basta]
Ogólnie, cała gra będzie owiana mrocznym, psychodelicznym klimatem. W niektórych momentach będzie nawet strasznie (ale bez tandetnych screamerów, proszę Was).
Na cel No.1 stawiam sobie klimat, następnie fabułę, potem mapki.
Nie zamierzam robić z tego typowego RPG-a, walka będzie pojawiała się sporadyczne, głównie zajmiemy się logicznym rozwiązywaniem sytuacji. Nie będzie sytuacji w stylu - potrzebuję coś, to idę, i to zdobywam, ewentualnie zabijam coś/kogoś.
Gra nie będzie liniowa, będzie można przejść dane fragmenty gry na różne sposoby, w tym niektóre ukryte za które otrzymamy osiągnięcia.
Niestety w demku nie zrobiłem tego, bo byłaby z tym masa roboty, no i nie chciałem tego demka przedłużać - w końcu to tylko demko, co nie?
A więc jak to bywa, rozpoczynamy regulaminowo:
FABUŁA
Spoiler:
Jest rok 2135, planeta Kepler-8991-D.
Stacja górniczo-badawcza "Ulisses".
Po 30 latach ciągłej pracy, stacja traci kontakt z Ziemią. Zostaje wysłany statek mający na celu zbadanie przyczyny utraty komunikacji. Statek wraca po kilku miesiącach, w połowie opustoszały. Załoga, która została zastana na pokładzie jest całkowicie załamana, prawie wszyscy wydają się być pozbawieni życia. Po odczytaniu logu statku okazuje się, że statek w ogóle nie dotarł do Ziemi, i że żadna taka planeta nie istnieje. Ze stacji zostają wysłane statki bezzałogowe, które wracają z podobnymi informacjami. Na jednym z nich obsługa stacji znajduje dziwny pojemnik. Zostaje on odseparowany i zamknięty w sterylnym pomieszczeniu. Niestety, pewnego dnia coś wymyka się z pod kontroli...
@EDIT
Nie wyszedłem nawet z domu i muszę coś napisać.
ZMIEŃ CZCIONKĘ! Nie chcesz wiedzieć co robię z oczami żeby coś przeczytać .
Muza zarąbista !Dźwięki tak samo.Jutro pogram to napiszę.Teraz czasu nie mam.
________________________ Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
Viuu,
próbowałem, ale gdy daję np. Arial lub Couriera to zmienia się czcionka tylko w menu. W zdarzeniach ciągle jest ta sama "Arkitech".
Używam tego czegoś na zmianę:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# ** Main
#------------------------------------------------------------------------------
# This processing is executed after module and class definition is finished.
#==============================================================================
Font.default_name = ["Courier New"] # Edit as you see fit.
Font.default_size = 16 # Edit as you see fit.
rgss_main { SceneManager.run }
PS: Stworzyłem coś takiego. Co wy na to? Oczywiście to tylko próbka, chyba nie pojawi się w grze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum