Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 13 Kwi, 2013 21:45
[Pilne!] Poszukuję skryptu na strzelanie.
Autor Wiadomość
Kerdian 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 20
  Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:26
[Pilne!] Poszukuję skryptu na strzelanie.
Dżem dobry.
Przybywam z pilnym pytaniem do was - czy ktoś zna jakiś skrypt/ABS, który umożliwiałby strzelanie którymś z przycisków, a pocisk leciałby od naszej postaci do przodu.
Z góry dziękuję.
________________________
Nothing is true, everything is permitted.
 
 
Nex 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 145
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:28
takie coś można z łatwością zrobić na zdarzeniówkach ale jak już koniecznie chcesz skrypt to z tego co wiem to większość ABS-ów obsługuje broń dystansową
ja polecam ci Blizz ABS
 
 
Kerdian 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 20
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 18:35
Thx, Blizza trochę testowałem, ale będę musiał lepiej go ogarnąć. Nie chcę robić tego na zdarzeniach, jeśli można wkleić skrypt, ew. zrobić grafiki i po robocie :p
----------
Edit.
A jest w Blizzie taka opcja, żeby przeciwnicy też do nas strzelali? :P
________________________
Nothing is true, everything is permitted.
 
 
ADI 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 17
Skąd: Końskie
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013 11:39
Przyłączam się do pytania powyżej, także jestem ciekaw tego, czy w Blizzie można zrobić tak aby przeciwnicy strzelali do nas. :D
________________________
-- Jestem ADI --
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013 20:43
Konfigurację macie w skrypcie '(Blizz-ABS) DEMO CONFIG', dokładnie w sekcji 'module Enemies' od linijki 411. Jest tam np. konfiguracja bestii o id 2, którą przyporządkowano jako 'shooter type':
Kod:
when 2 then return 4  ## Cold Lunch  - shooter type


Następnie w definicji 'self.enemy_set(id) - linijka 462, jest deklaracja animacji:
Kod:
when 2 then return 'icicle'       ## Cold Lunch shoots icicles
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene