Baza danych --> Typowe zdarzenia --> Nowe zdarzenie:
<>Warunek: Bohater [Chaz] [Wybieramy zbroję] Trzyma
<>Ruszaj zdarzeniem:: Gracz
: :<>Przeźroczystość: 255
: :<>Połączenie: Odejmij
<>Przełącznik: [0001: Niewidka] = ON
<>
: Inne zdarzenie
<>Zmień grafikę Bohatera: [Postać, którą gramy], ID Bohatera w grze ,0, ID Bohatera w walce,0
<>Przełącznik: [0001: Niewidka] = OFF
<>
: Koniec
<>
To jest taki, jakby Tryb Ninja.
Prawie zapomniałem.
W rogu mapy ustawiamy "Nowe zdarzenie"
<>Warunek: Przycisk "A"
<>Typowe zdarzenie: Niewidka
<>
(Start - Naciśnięcie przycisku).
A ten przełącznik [0001: Niewidka] Jest po to, że jak chcemy wejść np. do zamku, a strażnicy nas widzą i nas nie wpuszczają to ustawiamy "Zdarzenie" tam gdzie strażnik patrzy.
Zdarzenie powinno wyglądać tak
1) - Karta
(Start - Dotknięcie bohatera)
np.
Strażnik:
Nie wejdziesz !
<>Ruszaj zdarzeniem:: Gracz
: : <>Krok do tyłu.
Albo ogólnie jakiś teleport i inne
2) - Karta
Zdarzenie:
(Start - Dotknięcie bohatera)
Warunek zdarzenia:
Przełącznik [0001: Niewidka]
Polecenia zdarzenia pozostają puste