Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Skrypt na pasek z tlenem |
Autor |
Wiadomość |
Draken
Preferowany:
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 60 Skąd: Vroengard
|
Wysłany: Pią 15 Mar, 2013 21:49
|
|
Skrypt na pasek z tlenem
|
Hej,
otóż potrzebuję skryptu który dodawałby do gry pasek z tlenem (który włączało by się za pomocą skryptu, komentarza itp.) i ten tlen by się zmniejszał w zależności od ustawionego czasu. Gdy tlen dojdzie do zera, gracz będzie tracił HP (tak samo jak zatrucie, albo dodam nowy stan) i potem zacznie umierać.
I jeszcze czy jest taka możliwość, by dany przedmiot regenerował daną ilość tlenu w pasku?
Gdyby ktoś się podjął tego zadania to byłaby naprawdę wielka pomoc dla mnie. |
________________________ http://draketheslayer.deviantart.com/
|
|
|
|
ADI
Preferowany:
Dołączył: 05 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: Końskie
|
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 10:50
|
|
|
Tutaj wcale nie potrzebne są skrypty. Wystarczy odpowiednie zdarzenie. :D
Robisz normalny HUD tlenu na bazie obrazków, który aktywuje się za pomocą przełącznika (np. zatrucie) i ustawiasz jakąś zmienną (np. Tlen - o wartości 100). Po czym ustawiasz, żeby (np. co 10 sek.) od zmiennej zostawały odejmowane kolejne wartości (-20). Następnie dasz warunek: Zmienna - Tlen - wartość = 0, i odejmujesz jakąś tam część Hp bohaterowi (np. jeśli podstawa hp to 100, to odejmujesz mu 20) ustawiasz czekaj (np. 10 sek) i znów odejmujesz mu hp) następnie dajesz warunek: "Jeżeli hp herosa = 0" akcja: game over, (lub jakieś inne zdarzenie tego typu.)
Jakbyś miał jakieś problemy to śmiało pisz najlepiej na gg - 35108028 :P
Pozdro. |
________________________ -- Jestem ADI -- |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|