Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Szybkość postaci
Autor Wiadomość
Kubixiorek 



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 3
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013 18:10
Szybkość postaci
Czy istnieje jakiś skrypt bądź inna możliwość, że wywołując "Skryptem" skrypt zwiększa nam prędkość postaci o jakiś stopień?
 
 
Trzynasty 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 36
Skąd: Jesteś ?
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013 18:51
Heeyo !
Może to się przyda.
Wystarczy poszukać, jednak widzę, że jesteś w tym "Zieloniutki" :-)

Spoiler:


#====================================================
# Bieg i Skradanie
# Autor game_guy
# Tłumaczenie : Inverse
# Wersja 1.1
#-------------------------------------------------------------------------------
# Intro:
# Ten skrypt dodaje do twojej gry dwie funkcje w postaci biegania i skradania się.
# Nie ma potrzeby używania go gdy korzystasz z ABS Blizzarda (opcja tam wbudowana)
#
# Funkcje:
# Umożliwia bieganie i skradanie się
# Pozwala na modyfikację prędkości chodu, skradania się i biegania
# Pozwala na ustawienie przycisków do biegania i skradania.
# Wykrywa skradanie się, chodzenie, bieganie.
#
# Instrukcje:
# Domyślnym klawiszem biegu jest SHIFT. Domyślnym klawiszem skradania jest ALT
# Możesz zmienić je jeśli znasz zasady modułu input
#
# Możesz zmienić prędkość chodzenia, biegania i skradania w ustawieniach na dole
# Możesz także sprawdzić czy gracz biegnie, skrada się czy chodzi używając instrukcji
# warunkowej.
# GameGuy.running?Jeśli tak to wykona działanie dla true w innym wypadku false
# By sprawdzić skradanie użyj :
# GameGuy.sneaking?
# Dla chodzenia użyj :
# GameGuy.walking?
#
# Możesz zablokować bieganie i skradanie się :
# GameGuy.run_on by włączyć bieganie
# GameGuy.run_off by wyłączyć bieganie
# GameGuy.sneak_by włączyć skradanie
# GameGuy.sneak_off by wyłączyć skradanie
# Dzięki temu możesz sprawić by bieganie czy skradanie było zależne od np.
# założonych butów ;P
#
# Zaleca się wyłączenie biegania i skradania w przerywnikach.
# By tego dokonać wystarczy wpisać :
# GameGuy.run_off albo żeby włączyć spowroten GameGuy.run_on i to
# tyle.
#
# Autorzy:
# game_guy ~ twórca skryptu
# RoseSkye ~ pomoc w obmyśleniu skryptu
# Inverse ~ tłumaczenie
#=========================================================
module GameGuy
#=========================================================
# Początek konfiguracji
#=========================================================
#=========================================================
# RunButton = Przycisk używany do biegania. Domyślnie Alt.
#
#=========================================================
RunButton = Input::ALT
#=========================================================
# SneakButton = Przycisk używany do skradania. Domyślnie Z.
#
#=========================================================
SneakButton = Input::Z
#=========================================================
# WalkingSpeed = Prędkość chodzenia
#
#=========================================================
WalkingSpeed = 4
#=========================================================
# RunningSpeed = Prędkość biegania
#
#=========================================================
RunningSpeed = 5
#=========================================================
# SneakingSpeed =Prędkość skradania
#
#=========================================================
SneakingSpeed = 2
#=========================================================
# Koniec konfiguracji
#=========================================================
def self.run_on
$game_system.run_allowed = true
end
def self.run_off
$game_system.run_allowed = false
$game_player.move_speed = GameGuy::WalkingSpeed
end
def self.sneaking?
if Input.press?(GameGuy::SneakButton) && !Input.press?(GameGuy::RunButton)
return true
else
return false
end
end
def self.running?
if Input.press?(GameGuy::RunButton)
return true
else
return false
end
end
def self.walking?
unless Input.press?(GameGuy::RunButton)
unless Input.press?(GameGuy::SneakButton)
return true
else
return false
end
else
return false
end
end
def self.run_off
$game_system.run_on = false
end
def self.sneak_off
$game_system.sneak_on = false
end
def self.run_on
$game_system.run_on = true
end
def self.sneak_on
$game_system.sneak_on = true
end
end
class Game_System
attr_accessor :run_allowed
attr_accessor :sneak_on
attr_accessor :run_on
alias gg_dash_lat initialize
def initialize
@run_allowed = true
@sneak_on = true
@run_on = true
gg_dash_lat
end
end
class Game_Character
attr_accessor :move_speed
end
class Scene_Map
alias gg_dash_update_lat update
def update
if $game_system.run_allowed
if Input.press?(GameGuy::RunButton) &&
$game_system.run_on
$game_player.move_speed = GameGuy::RunningSpeed
elsif Input.press?(GameGuy::SneakButton) &&
$game_system.sneak_on
$game_player.move_speed = GameGuy::SneakingSpeed
else
$game_player.move_speed = GameGuy::WalkingSpeed
end
end
gg_dash_update_lat
end
end


:papa:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biegasz = Alt'em
Skradasz się = "Z" czasami nie działa to "A"
________________________
Spoiler:

Dla mnie Biały jest Czarny, a Czarny Biały.


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene