Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 13 Kwi, 2013 22:48
Xas Abs: Bronie i skille
Autor Wiadomość
Kubixiorek 



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 3
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013 14:34
Xas Abs: Bronie i skille
Może ktoś mi poprawnie wytłumaczyć, jak stworzyć nową broń w Xas Abs?

Wiem że tu chodzi o skrypty ale jak przypisać skrypt do danej bronii?
Tak samo ze skillami
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013 20:52
Od konfiguracji masz skrypty w sekcji MODULES, czyli Weapons, Items, Magic itd. Przypisanie poszczególnych elementów z bazą danych to pierwsza część każdego z modułów:
Kod:
action_id = ID_W_BAZIE_DANYCH

Co oznaczają kolejne parametry trzeba przejrzeć część SAMPLE:
Kod:
# TOOL ID (the event number on the TOOL map)
action_id = 1
# Which tool do you want to activate next? You can create combos this way.
# Enter ’0′ for no Tool to activate next.
LINK_ACTION_ID[action_id] = 0
# How long do you want the user to stand still whilst using the tool? (in frames)
SUFLAGS[action_id] = 10
# How long do you want the tool to remain in play? (in frames)
DURATIONS[action_id] = 10
# Choose the graphic (found in the Graphics/Characters folder) and put the
# suffix for the character sprite here.
# For more information visit: http://xasabs.wordpress.com/suffix-name-list/
SELF_MOTIONS[action_id] = "_SWD_01"
# How long after you’ve activated the tool do you want its impact to take place?
# This option is used to create tools such as bombs where the impact occurs
# after a few seconds. (in frames) 
plan = []
plan[3] = action_id
ATTACK_ID_PLANS[action_id] = plan 
# What type of impact area do you want the tool to have?
# (LINE, RHOMBUS or SQUARE) 
ATTACK_RANGE_TYPES[action_id] = SQUARE
# What size of impact area do you want the tool to have?
ATTACK_RANGE_PLANS[action_id] = [1]
# What level of power do you want the tool to have? 
BLOW_POWERS[action_id] = 1

Jeśli znasz angielski, to sobie poradzisz.
________________________


 
 
 
Kubixiorek 



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 3
Wysłany: Czw 28 Mar, 2013 23:45
Bardzo dziekuje.

[ Dodano: Wto 02 Kwi, 2013 11:38 ]
Ayene, mogłabyś mi dokładnie wytłumaczyć krok po kroku jak dodać skrypt do danej bronii? Mój kolega dalej nie rozumie a ja tego nie potrafię bardziej wytłumaczyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene