Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Force 640x480 Resolution Script
Autor Wiadomość
Domilos 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 62
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 15:35
Force 640x480 Resolution Script
~ Force 640x480 Resolution Script ~


Krótki opis:
Skrypt powiększa rozdzielczość do 640x480 (jak w XP).

Autor:
Matt Sully (Gump)

Kompatybilność:
RPG Maker VX Ace

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#=================================================================================
#                   ==[Force 640x480 Resolution Script]==
#
# - Forces 640x480 display resolution via Scene_Title's start method.
# - If you want to do it in a pre-title scene, simply copy the resize_screen
# command to the start method of your pre-title scene.
#---------------------------------------------------------------------------------
#                    ALIASED or OVERWRITTEN METHODS:
#
# * Aliased: Scene_Title start method
# * No Overwritten methods
#
#--------------------------------------------------------------------------------
#                  OTHER DEFAULT SCRIPT ADDITIONS/TWEAKS:
#
# * No other additions/tweaks
#
#--------------------------------------------------------------------------------
#                        ==[LEGAL CRAP]==
# - You may modify this script as you see fit
# - You may use this script freely in any commercial or free game
# - Due to the simplicity of the script, you are not required to credit the author
# if you use it in any of your games. Credit is nice, but not required.
#
# Script Authored by: Matt Sully aka "Gump"
#================================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
  alias start_and_force_640 start unless $@
  def start
    Graphics.resize_screen(640, 480)
    start_and_force_640
  end
end


Dodatkowe informacje:
Skrypt wklejamy po prostu nad "main". Nie trzeba konfigurować.

Z tego, co zauważyłem, jest kompatybilny z różnymi skryptami modyfikującymi menu.
 
 
Draken 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 60
Skąd: Vroengard
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 17:27
Wszystko fajnie, ale gryzie się z Khas Light Effects. Po prostu jest takie coś:

________________________
http://draketheslayer.deviantart.com/
 
 
kamokeg 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 43
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 12 Kwi, 2013 22:36
@up zamień 640 linijkę na
Kod:
return if sx > 640 && sy > 480 && sx + w < 0 && sy + h < 0

oraz w 955, 956, 937 linijce zamień 544 i 416 na 640 i 480 w khasa skrypcie
________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene