Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Mr.mo
Autor Wiadomość
Davis4 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 9
Wysłany: Pią 19 Kwi, 2013 12:41
Mr.mo
Witaj mam kilka pytań co do abs mr.mo :
1.Czy w mr.mo można ustawić albo za pomocą skryptu zrobić coś takiego, że potwór atakuje potwora lub wszystkie zdarzenia ?

2.Jak ustawić czary w expoldes w Mr.mo - jak ustawiiam np.
Kod:
#Ranged Explosives
RANGE_EXPLODE = {}
# RANGE_EXPLODE[Skill_ID] = [Range, Move Speed, Character Set Name, Explosive Range, Mash Time(in seconds), Kick Back(in tiles)]
RANGE_EXPLODE[8] = [10, 6, "183-Rock02", 5, 3, 2]

to wyskakuje bład : animation1_id.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene