Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Sanctus Inferno
Autor Wiadomość
Dracon Usvelmar 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Podkarpacie
  Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 10:45
Sanctus Inferno

Sanctus Inferno mówiąc w jednym zdaniu, to dynamiczny action RPG z mroczną fabułą, opowiadający o wojnie między niebem i piekłem, oraz o intrygach między dwiema stronami konfliktu.

Od strony mechaniki gra będzie przypominać sławne The Legend Of Zelda i serię Diablo ;-)

Fabuła: Z niebios zostaje zesłany Agnus, potężny archanioł z ludzką przeszłością, aby zniszczył demony, które uwolniły się w wyrwie skorupy Gai po meteorycie. Jednak w trakcie spadania zostaje ucieleśniony i traci większość boskiej mocy. Co więcej, przybiera iście demoniczny wygląd. Bolesny upadek wśród płonących zgliszczy wioski Vestharn i Katedra Grozy, z której gromadnie wylewają się diabliki. Nie pozostaje mu nic innego, jak chwycić za miecz i rozpocząć eksterminację paskud.
Może brzmi jak fabuły milionów cienkich hack 'n' slashów szytych grubymi nićmi, ale piszę oszczędnie, by nie zanudzić forumowiczów i zniechęcić mętną historią powstania Gai, nieba i piekła ;-)

Charakterystyka:
- 5 Aktów Gry
- ok. 60 questów głównych
- mroczny klimat
- dwa rodzaje ekwipunku (zwykły i unikatowy)
- możliwość rozwinięcia bohatera w 2 głównych kierunkach (Wojownik, bądź Mag)

Elementy i cechy gry:
- dynamiczny system walki na mapie action RPG
- Poruszanie się w ośmiu kierunkach
- efekty świetlne

Materiały:
- Sapphire Action System IV v. 4.4
- Khas Awesome Light Effects
- ścieżki dźwiękowe i odgłosy z Diablo, Dispel, DMC 3
- Grafiki: Doom, Hexen

Inspiracje:
- gry: Diablo, Diablo II, Torchlight, The Legend Of Zelda, Baldur's Gate - Dark Alliance, Doom, Hexen, seria Devil May Cry, Dispel
- książki: Tyrael (Marek Olbrich)
Demo: Między czerwcem, a sierpniem ;-)

Screeny:

Spoiler:










Wielkie podziękowania dla Khas Arcthunder <3

PS. Teksty mogą się wydawać naprawdę suche i bezpłciowe, ale nie mam weny twórczej ostatnio na epickie dialogi. ;-) Nie mniej, zostaną one zmienione, z tępych wyjaśnień na kartki z pamiętnika wędrowca ;-)
PS 2. Screeny otwierać nowej karcie, bo coś się podgląd chrzani :-P
________________________
Poglądy są jak dupa. Każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać?
Ostatnio zmieniony przez Viuu Sob 27 Kwi, 2013 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 11:24
Jak słusznie zauważyłeś coś podgląd screenów się wali jednak nie wiem jak inni lecz ja nawet na nowej karcie nie mogę ich otworzyć (jak zalecałeś) gdyż... zwyczajnie ich niema! Zwykłe puste pole pod napisem "screeny" i tyle...
Samą fabułą jakoś mnie nie zauroczyło prawdę mówiąc, a nawet powiem że większe uznanie zdobyła lista tytułów na których był inspirowany projekt (ale to tak na marginesie;-) )
Oceny nie wystawiam gdyż ciężko ocenić grę nie widząc mappingu oraz nie znając dokładniej fabuły (niezależnie czy by nas "zanudziła" jak powiedziałeś czy też nie). Przynajmniej ilość questów nie jest najgorsza^^
 
 
Dracon Usvelmar 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 11:46
Mi działa już normalnie, bez otwierania w nowej karcie :-P Wysłałem link z postem do znajomej, nie było problemu z odczytem, tylko musiała chwilę poczekać.
Może po prostu nie dałeś im czasu się załadować :-P
________________________
Poglądy są jak dupa. Każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać?
 
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 11:50
Screeny nie działały, bo nie umiesz ich wstawić porządnie -.-
Poprawiłem je.

Co do samej gry...
Fabuła jest nijaka, nie wiem nawet co o niej powiedzieć... jest taka... dziwna x.x
Screeny są brzydkie.. tak, od strony wizualnej gra niestety "ssie". Choć mapping nie jest aż tak tragiczny, tak ta ciemna kolorystyka gry źle komponuje się z samym RTP...
No i co najważniejsze...
Cytat:
- dynamiczny system walki na mapie action RPG

Nuuuuda... Nie ma do tej pory dobrej gry z ABS'em.

Co by nie było życzę powodzenia, bo może się jeszcze poprawisz ^ ^
________________________



Spoiler:



 
 
 
Draken 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 60
Skąd: Vroengard
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 12:05
Viuu, nie ma to jak dobry demotywator na początek... :-|

Może i RTP niezbyt pasuje do mrocznej strony, ale też nie jest taki okropny.
Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie screeny. Tylko unikaj dużej ilości powtarzanych grafik, np. jak są te posągi - dodaj parę takich zrujnowanych.
Fabuła może być, takie trochę stereotypowe (tracenie mocy rodem z Gothica?), a szkoda, bo napisałeś, że nie chcesz zanudzać nas historią powstawania świata... Serio? Proszę mnie to tu napisać, bo chcę poczytać!

Ale jedno mi się nie podoba - wygląd HUDa z SASa IV. Trochę to razi, ale może tylko mnie. No i obawiam się walki w tych wąskich korytarzach...

Ocena jak na razie: Okropna/Zła/Średnia/Może być/Dobra/Genialna
________________________
http://draketheslayer.deviantart.com/
 
 
Dracon Usvelmar 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 12:22
Wstęp mitologiczy
Legenda o początku przekazywana z pokolenia na pokolenie, wciąż stanowi ważny element wierzeń i życia na planecie Gaja. Przed początkiem wszelkiego początku z Przedwiecznej Mgły uformowało się wielkie jajo, które pękło i wykluły się z niego 2 smoki. Obdarzone niewyobrażalną mocą zaczęły formować wszechświat ze skorup jaja, tworząc gwiazdy,planety i księżyce. Jednemu ze smoków szczególnie spodobała się jedna planeta, która była idealnie gładka, więc tchnął na nią i tak powstało życie na planecie Gaja (od Ganimeda i Japetona, imion smoków). Ganimedowi nie spodobało się, że Japeton zaczął tworzyć coś bez jego wiedzy, więc tchnął w planetę zamęt, który zaczął niszczyć idealny kształt planety. Wywiązała się walka, w wyniku której planeta została obdrapana pazurami i zalana łzami smoków tworząc góry i wielkie morza. Oba smoki unicestwiły się nawzajem, tworząc słońce, które stało się centrum dla obracającej się planety. Ognista kula, powstała z Bogów zrodziła kolejne 2 smoki, tym razem słabsze niż ich poprzednicy. Astragon i Iktharoth odziedziczyli cechy swoich poprzedników. Iktharoth przejął cechy Ganimeda i chciał pomścić swojego ojca, jednak Astragon potężną mocą, jaką czerpał ze słońca uwięził Iktharotha w jądrze planety, które od tamtego czasu płonie od wściekłości i zemsty smoczego boga, a jego przebudzenia wywołują wybuchy wulkanów. Wściekłość i bezsilność w więzieniu spowodowała, że oszalał i tak powstał Chaos, nowa siła zła, która czerpiąc moc z Iktharotha zaczęła tworzyć własną rasę demonów, aby zniszczyć twory Astragona, jak ludzie, elfy czy krasnoludy. Wyodrębniło się niebo i piekło czyli 2 sfery armii obu smoków, których polem walki stała się Gaja. Wojna Krwawego Zaćmienia jest ostatnią, wielką wojną, kiedy to słońce poczerniało od śmierci, a niebo poczerwieniało od potoków przelanej krwi. W jej wyniku narodzili się Therion i Pyrythion. Ojcowie Ziemii, z czego Pyrythion (pochodzenie nieznane) tworzył samą ziemię, a Therion - Pan Natury ją wypełniał...
Od tamtej historii minęło wiele wieków, a duża część istot żyjących zapomniała w ogóle tamtych czasach, jednak przepowiednia mówi jasno. Demony znów wypełzną na powierzchnie, by walczyć o władzę. I rzeczywiście, upadek komety spowodował wyłom w piekle, skąd gromadami zaczęła wylewać się niszczycielska fala demonicznych bestii. Aniołowie, twory świętości Astragona zgodnie wysłali błogosławionego wojownika, który niegdyś był człowiekiem, by zniszczył wyłom w skorupie ziemi, lecz zamiast być wysłanym, zostaje strąconym z nieba i traci większość boskich mocy. Teraz musi zmierzyć się z własną śmiertelnością i ograniczeniem mocy... Nie rozumie, czemu aniołowie i sam Astragon podjęli decyzję o jego wygnaniu... odmienność od innych aniołów? Śmiertelna przeszłość i grzeszność za życia?

Może i ssie, ale jak porównać tą zapowiedź do książki, to patrzysz na spis treści z pierwszymi, kilkoma zdaniami wstępu (a powiedz(cie), czy nie najtrudniej jest zacząć? Napisać sam wstęp?)

Co mogę więcej powiedzieć... na dokładniejszy opis świata przyjdzie czas, by nie oberwał jak owa zapowiedź...

[ Dodano: Sob 27 Kwi, 2013 13:35 ]
Viuu...
Fakt, trudno jest zjeść sałatkę i powiedzieć, że smakowała, skoro mimo wyraźnego opisu składników, sporej części z nich nie ma (muzyka, noc, gameplay (bo trudno oceniać grę akcji po screenach), klimat (najważniejsze), no i czy wciągnie...).
Mrok, krew i RTP to już kwestia upodobań graficznych. Jeden osobie się podoba, drugiej nie (masz pełne prawo zjechać amatora :P Kto Ci zabroni ;-) To Twój gust)
Mam 6 testerów na zapleczu, oni ocenią, dopiero potem wrzucę demo... poza tym samo demo zajmie koło 2 godzin (prolog + pierwszy akt), a nie robię wszystkiego po kolei i pracuję zrywami (co z racji zbliżających się wakacji zapewne się zmieni ;-) ), więc Akt I jest w rozsypce.
ABS? Wnioskujesz, że postać to tępy osiłek? Cóż... opisu postaci nie zamieściłem, ale powiem Ci (wierz lub nie), że jesteś w błędzie, a charakterystyki pisać (na razie) mi się nie chcę i nie będę, bo Agnus nie należy do postaci silnej duchem, a wady to będzie tylko pretekst, by mocnej go życie (już ziemskie) kopnęło w dupę (wyobcowanie, brak sił, wiary w siebie i w innych, załamanie, kryzys mocy... nie będzie lekko.).
________________________
Poglądy są jak dupa. Każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać?
 
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 12:43
Oooo niee...
Znowu? Który to już raz -.-
Znowu konflikt "dwóch bogów", którzy jak zwykle pokłócili się nagle blablabla...
Ile ja już raz widziałem ten powtarzający się schemat...
Do tego cały czas rzucasz nowymi imionami, nazwami itp... a nic nie tłumaczysz.

Cytat:
Viuu, nie ma to jak dobry demotywator na początek...

Chyba czegoś nie zrozumiałeś...
Jeśli ktoś porzuci tworzenie po takim poście jak mój to niech nawet się nie bierze za robienie gry. Wiele jeszcze go czeka krytycznych komentarzy. Poza tym, jak ktoś mówi, że coś w twojej grze jest nie tak, to ty powinieneś poprawić to... albo chociaż spróbować. Jeśli ktoś porzuci z takiego powodu to jest żałosny i tyle.

Co do samego opisu który dałeś... Jest całkiem dobrze napisany, ale treść jest nudna i przewidywalna, do tego opiera się na schematach... meh.

Kiedy ja powiedziałem że bohater to tępy osiłek? :O

"Ganimed" Lulz
________________________



Spoiler:



 
 
 
Dracon Usvelmar 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 21:22
Garstka wyjaśnień
Szczerze? Spodziewałem się nieprzychylnych opinii (poza tymi odnośnie grafiki). Spytacie czemu? Pozwolę sobie na skromne porównanie ;-)

Człowiek. Każdy praktycznie taki sam. Ma ręce, nogi, oczy, uszy, nos etc.
Trudno powiedzieć (wykluczając urodę) coś o nim więcej, jeśli się po prostu nic o nim nie wie, widzi się gościa na zdjęciu i tyle ;-) Co to ma do postu? Zapowiedź ma zapowiedzieć grę, a nie ją zareklamować (bo jak na razie cecha "wciągająca fabuła" zostanie wyśmiana bez solidnych podstaw). A post tępy i sam to widzę dobitnie. Robiłem go tak na od*****l, że chyba bardziej się nie dało (a ten mit to na poczekaniu pisany :lol2: ) CELOWO! Tak, celowo! Czemu? Badanie oporności gruntu, na jaki trafiłem i oczekiwania/wymagania. Nie powiem: poprzeczka dość wysoko, jak na "Hienę Cmentarną". :-P

Ludzie, cierpliwości! Każdy kiedyś zaczynał! Nie będę mówił, że nie macie racji (choć grafika to już kwestia indywidualna, no ale jak wszystkim osobom niezbyt pasuję, no to cóż... przykro mi. Nie każę grać! Robię grę bardziej pod swój gust, nie pod gusta mas), ale... nie mówi się na nierozwiniętą miernotę, że jest brzydka, póki nie wyrośnie (być może na coś ładnego ;-) ). Nie chcę tu w żaden sposób mówić, że moja gra będzie fantastyczna (żeby nie powiedzieć inaczej) bo raczej nie będzie na miarę To The Moon, którego recenzję czytałem w CDA.

Viuu, teraz zwracam się bezpośrednio do Ciebie (mógłbym na privie, ale to co napiszę, może zainteresuje innych)
- dzięki za poprawkę posta :-) (ech, Ci nowicjusze)
- Schematy, schematy, schematy... pisałem fabułę na poczekaniu. Może rzeczywiście powinienem się był przyłożyć do tego posta, ale robiłem, byleby coś było. Zdradzę tylko, że mitologia to ściema ;-) I chciałem sprawdzić jak szybko potrafię coś sprzedać komuś na poczekaniu, a jeśli mówisz, że nawet dobrze napisane, to dzięki wielkie, bo takiej fuszerki dawno nie odwaliłem, a jednak nie jest najgorzej :-D Fabuła każda może zaczynać się tak samo, a ważne jest, jak się rozwinie (czy sam wątek mglistej przeszłości osoby, która z jakiegoś niewytłumaczalnego powodu stała się aniołem, a następnie ją wygnano nie intryguje Cię ani trochę? Popatrz z perspektywy ludzkiej, wczuj się w rolę krótko mówiąc ;-) Jemu może/mogło się zdarzyć wszystko! Wyobraźnia :-D MOŻNA pod obleśną pokrywą ukryć skarb i właśnie taka jest moja taktyka. Co z tego wyjdzie, ocenisz w późniejszym okresie. A może mitologia, co ją spisałem, to ściema? Może to tylko przykrywka? Nie pomyślałeś o tym? No bo któż by się tego spodziewał po amatorze... :-) Dowody tego w swoim czasie, bo nie chcę rzucać słów na wiatr, jak piasku na rzeki upływającego bezlitośnie czasu ;-) Z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że patrzysz na wszystko chłodnym okiem eksperta, który już nie jedno widział ;-) I takiej osoby potrzebuje ;-) Kogoś, kto zmiesza grę z błotem, opluje ją za brak oryginalności etc. Bo człowiek uczy się na błędach. Co do samej fabuły jestem na etapie: Mam burdel w głowie złożony 1000ca pomysłów i trzeba go poskładać oraz uporządkować ;-) Przypomina to trochę budowę wnętrza chloroplastu (wybaczcie mi, jestem na bio-chemie :-P )
- Pisząc mi, że rzucam imionami, a nic nie wyjaśniam, jesteś ciekawy, czy piszesz tak dla samej poprawności informacji? Pytam z ciekawości. ;-)
- Załamka po Twojej krytyce? Serio? Są osoby, które aż tak się tym przejmują? Współczuje słabej psychy i nietolerancji porażki takim osobom...
- ABS to przecież mięśniak na ogół z intensywnym i utrzymującym sie spadkiem masy mózgowej. Jeśli jestem w błędzie to wybacz, ale nie chcę robić trywialnej siekaniny. Mam wyższe ambicje. Pomyśl, jak może czuć się osoba, która kilkadziesiąt lat karmiona szczęściem jak noworodek z piersi nagle dostanie kopa w mordę od życia, które mu zostanie oddane w pewnym sensie? Podłoże psychologiczne również tu się znajdzie :-D

Spytacie mnie pewnie: Jak długo myślałem nad komfortowym wyjściem z tej sytuacji i tym tępym tłumaczeniem, że moja gra nie jest badziewna i jak musiałem wysilić szare komórki, by wpaść na taki pomysł? Wystarczająco krótko, by wpaść na to, że tak właśnie pomyślicie. Kwestia wkręcenia jak najwięcej i sprzedania tego tak, by kupił to odbiorca ;-)

Dzięki wszystkim komentującym za pomoc ;-) Rekonesans UltimaForum zakończony pomyślnie ;-) PRAWDZIWA ZAPOWIEDŹ za czas bliżej nie określony...

A teraz wybaczcie, ale czeka mnie psychodeliczna, brudna i ciężka randka z płytą KoRna \m/ Issues \m/
________________________
Poglądy są jak dupa. Każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać?
 
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 21:57
To jest żart? O czym ty człowieku gadasz?
Nie spodobało się, że opieprzyłem ci grę, to od razu próbujesz zmienić wszystko na swoją stronę. Nie mogę uwierzyć, że masz się za jakiegoś niesamowitego psychologa czy cholera wie kogo.
Powiedz mi proszę, czemu to miało służyć w takim razie? Gdzie tu jakikolwiek sens w twoich wypowiedziach? Czemu miało służyć to twoje "oszukiwanie" nas? Mam twoją grę w tej chwili za totalne gówno, bo za taką ją tu podałeś. Zresztą twoją osobę też mam za "gówno". Przychodzisz i wykorzystujesz na nas "sztuczki psychologiczne". Co to miało na celu? Badania gruntu? Jak chcesz badać grunt to w********aj studiować geodezję. Za kogo ty nas masz w takim razie? Dajesz nam fałszywą zapowiedź... I co? Mamy ci teraz ufać? Może jeszcze płaszczyć się przed twoją wielkością? Cóż... nie wiem nawet co napisać, żeby cię w tej chwili nie obrazić, bo zdenerwowałeś mnie i jednocześnie rozśmieszyłeś. Z założenia sztuczki psychologiczne działają tylko wtedy, gdy ich podmiot nie jest ich świadomy, więc cały swój wysiłek możesz wsadzić sobie w rzyć.

No i przejdźmy do najlepszego. ABS to panie geodeto system walki. Nikt nie zrobił dobrej gry z tym systemem walki, bo jest nudny... proste?

A teraz wybaczcie, ale idę "hejtować" gdzie indziej.
________________________



Spoiler:



 
 
 
VintageLoneWolf 




Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 3
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 22:23
Hmr.... niech pomyśle ile to ja zużytych do granic możliwości cliche tutaj mogłem wyczytać...
z 7? Może 10?
Motyw powiastki kiepski, znowu durna wojna 2 bogów, powiedziałbyś coś troche na temat tego co sie będzie w grze działo (fabuła i grywalność)?

Z drugiej strony bronisz swoich racji jak hażdy hipis (zatkać uszy i blablabla nie słysze cie moja prawda z przodu)

Gościu, zabrać sie do robienia gry, chwała ci za to, ale no kur... gościu, jeżeli już coś robisz to sie staraj zrobić coś co będzie choć troszeczke TYCIUŃKE orginalne, tak samo jak nie przesadzaj troche z tym co robisz OK?

to jedziemy od początku:

- 5 Aktów Gry (no, nieźle)
- ok. 60 questów głównych (no i czym tu sie chwalić z questa zanieś to do tego w tym to każdy może nabić ilość questów)
- mroczny klimat (thia jasne, co dodasz? Gwałt czy masakre?)
- dwa rodzaje ekwipunku (zwykły i unikatowy) (WIELKIE HALO, dodaje eq unikatowe!! patrzcie jaki jestem świetny)
- możliwość rozwinięcia bohatera w 2 głównych kierunkach (Wojownik, bądź Mag) (Tylko?! Ja ci moge wymienić dobre 10 kierunków, nie licząc kombinacji różnych:
Wojownik, Mag, Mag Bitewny, Tancerz Miecza, Berserker, Healer, Spellcaster, Rouge, Archer, Sniper... )

- dynamiczny system walki na mapie action RPG (czekaj, to ty robisz w engine na turówki gre RT?)
- Poruszanie się w ośmiu kierunkach (No... już coś dobrego ale to nie powód by sie chwalić)
- efekty świetlne (Say what? to jest powód do chwalenia sie? że masz efekty świetlne?)

Twoje inspiracje:
- gry: Diablo, Diablo II, Torchlight, The Legend Of Zelda, Baldur's Gate - Dark Alliance, Doom, Hexen, seria Devil May Cry, Dispel (Diablo, spoko, torchlight no przestańcie to była casualówka DPS to wszystko, TLOZ to nie RPG cymbale pusty =.=, Baldur's Gate całkiem niezły przykład, Doom? Jaką inspiracją jest shooter FPS do robienia RPG, co z niego dodasz? BFG?; Hexen już lepiej...; DMC - no ludzie, ze slashera robić RPG to trzeba być naprawde... nawet jeżeli to inspiracja....; Dispel średni wybór

- książki: Tyrael (Marek Olbrich)
(Czyli jedna z gorszych książek jakie czytałem, niemalże parodia takich rzeczy =.=)

Teraz pora na Fabułę (albo to coś co nią nazwać nawet nie można)
Z niebios zostaje zesłany Agnus - ok, z niebios, Agnus, ja, fajnie... niezłe imie
potężny archanioł z ludzką przeszłością, - czekaj, to w końcu kim on jest? Archaniołem czy Aniołem z ludzką przeszłością bo sie zgubiłem?

aby zniszczył demony, - DUURRR super powód
które uwolniły się w wyrwie skorupy Gai po meteorycie. - Wyrwa skorupy Gai? czyli co z niewielkiego (jak na skale planety) otworu który meteor zrobił? Niice (totally not sarcasm)
Jednak w trakcie spadania zostaje ucieleśniony i traci większość boskiej mocy. - Jeżeli dobrze pamiętam to "Boska moc" zarezerwowana dla bogów nie dla ich podwładnych chyba że ja czegoś tu nie czaje

Co więcej, przybiera iście demoniczny wygląd. - Upadły anioł... super
Bolesny upadek wśród płonących zgliszczy wioski Vestharn i Katedra Grozy, - bolesny dla anioła? o stary to ja sie ciekawie co może zabolić takiego boga =.=
z której gromadnie wylewają się diabliki. - Dobra, ja tekst pokroiłem ale zostawiłem wszystko w orginalu, "skąd" te demony? czy raczej DIABLIKI
Nie pozostaje mu nic innego, - zawsze mógłby sie zabić albo razem z "Paskudami" niszczyć swiat
jak chwycić za miecz i rozpocząć eksterminację paskud.

Może brzmi jak fabuły milionów cienkich hack 'n' slashów szytych grubymi nićmi, ale piszę oszczędnie, by nie zanudzić forumowiczów i zniechęcić mętną historią powstania Gai, nieba i piekła ;-)

Masz gościu racje FABUŁA SZTAMPOWA NUDNA I ŚMIERDZI TAKĄ głupotą że głowa boli, lepsze fabuły niż to to ja wymyślam przez sen =.=

Może i ssie, ale jak porównać tą zapowiedź do książki, - Jest co porównywać? jak dla mnie "zapowiedzią książki" jest jej krótkie bez spoilerowe streszczenie na jej końcu

to patrzysz na spis treści z pierwszymi, kilkoma zdaniami wstępu - OD KIEDY SPIS TREŚCI w KSIĄŻCE ma coś takiego jak "Spis treści z kilkoma zdaniami wstępu" jest SPIS TREŚCI, a po nim jest WSTĘP. NIE kilka zdań ale poprostu WSTĘP


(a powiedz(cie), czy nie najtrudniej jest zacząć? Napisać sam wstęp?) - Najtrudniej jest zacząć ale ruch w fizyce, wymaga to najwięcej Siły, a jeżeli bierzesz sie za coś to troche to przemyśl zanim wstawisz gdziekolwiek, tak najlepiej to dopracuj tak żeby było najmniej znośne i tak żeby dawało informacje na temat tego co chcesz pokazać (czyli swoją grę) a nie jak jakiś wariat krzyczysz że zrobie coś....

Chcesz dobrze robić, rób spokojnie, powoli i przemyśl wszystko KILKA jak Nie KILKANAŚCIE razy, dopiero jak to zrobisz, to wstawiaj takie rzeczy=.=

Old Lone Wolf - Out
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 22:31
Here we go...
Pod względem graficznym gra prezentuje się... źle. Po prostu, źle. Bazowy, zrobiony na odwał title screen, liniowe, robione na podstawowych tilesetach mapy, domyślna czcionka. Nie oferujesz niczego nowego, żadnej innowacji od dziesiątek innych projektów, jakie ludzie wydają. Mało tego, patrząc na cechy gry widzę dokładnie to samo, co w demie SAS'a. I w tym momencie wygląda to tak, jakbyś wziął to demo i na nim bezpośrednio zaczął robić. Brawo, bardzo się wysiliłeś nad tym widzę :3

Co do twojego quasi-opisu:
Czyli rozumiem, że czytanie wstępu mitologicznego mogę sobie odpuścić, bo to wymyślony na poczekaniu zapychacz, który nijak się ma do tego, co napisałeś? Co miała pokazać ta "fuszerka" (jeszcze ten pogardliwy, prześmiewczy ton...)? Jaki to jesteś wybitny, lepszy od innych? Z takim nastawieniem do ludzi nie licz, że nie będą się do ciebie odnosili z pogardą.

W innych kwestiach w pełni popieram moich poprzedników: fabuła jest licha, nudna, potencjał tego cliche już dawno został wyczerpany.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
VintageLoneWolf 




Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 3
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013 23:02
Cytat:
Szczerze? Spodziewałem się nieprzychylnych opinii (poza tymi odnośnie grafiki).
- Tsk, a na co ty liczyłeś jeżeli tworzysz fabułę na kolanie przed oddaniem pracy domowej?

Cytat:
Spytacie czemu? Pozwolę sobie na skromne porównanie
- Skromne porównanie to ja też sobie pozwole, prównam ciebie do śmierdzącego, przećpanego hipisa którego udajesz, wydaje ci sie że jesteś wielki i potężny że jesteś taki cool. Powiem ci wprost, NIE JESTEŚ jesteś tylko kolejnym gnojkiem który wymyślił coś na poczekaniu i myśli że wszyscy będą mu klaskać i w podskokach czekać na to aż napisze że sie zesr... jak każdy taki na RyjBuku i NaszejSrasie, jeżeli dobrze myśle to ty Reddit też odwiedzasz. Powiedz, dobrze podają w Starbucks?

Cytat:
Człowiek. Każdy praktycznie taki sam. Ma ręce, nogi, oczy, uszy, nos etc.
- Well Duh! Thank you genius I didn't know that, want a nobel prize (No Taa! Dzięki geniuszu, nie wiedziałem tego, chcesz za to nobla?)

Cytat:
Trudno powiedzieć (wykluczając urodę) coś o nim więcej, jeśli się po prostu nic o nim nie wie,
- Racja, co nie zmiena faktu że twój argument to argument słomiany

Cytat:
widzi się gościa na zdjęciu i tyle ;-) Co to ma do postu?
- CO to ma do postu? Proste - masz przedstawić swoją grę, nie swoje spekulacje.

Cytat:
Zapowiedź ma zapowiedzieć grę,
- NO CO TY NIE POWIESZ?!

Cytat:
a nie ją zareklamować
- Uh... błąd, zapowiadając grę ją też reklamujesz w pewien sposób...

Cytat:
(bo jak na razie cecha "wciągająca fabuła" zostanie wyśmiana bez solidnych podstaw)
- Bez solidnych podstaw wyśmiana zostanie cecha zwana "wciągająca fabuła"... Taki twój argument jest tak słomiany że nawet brak mi słów... Ale jestem gnój i ci dołoże... "Wciągająca fabuła" to taki rodzaj fabuły który jest w stanie przykuć do ekranu, coś w czym chcesz sie zagłębić, a to co ty podałeś to jest poprostu praca ucznia 1szej podstawówki na zadanie "Napisz fabułę dla dennej książki dla słomianych hipisów żeby była "andergrandowa

Cytat:
A post tępy i sam to widzę dobitnie.
- Skoro sam to widzisz, to po jaki **** żeś go wstawiał? Takie gadanie udowadnia tylko że robiłeś to na %#?* jak powiedziałeś dalej, więc PO CO, PO CO go robiłeś?!!
Cytat:
Robiłem go tak na od*****l, że chyba bardziej się nie dało
- dało dało, zaufaj mi, umiesz lepiej...
Cytat:
(a ten mit to na poczekaniu pisany)
- Widać, no %#?*.. widać że pisałeś na poczekaniu to gów... %#?*...

Cytat:
CELOWO! Tak, celowo!
- Celowo to sie pluje komuś w twarz i ty tym tekstem właśnie splunełeś sobie w twarz takim potężnym glutem że aż sie nie da na ciebie patrzeć
Cytat:
Czemu? Badanie oporności gruntu, na jaki trafiłem i oczekiwania/wymagania.
- Badasz grunt? Błagam, jeżeli chcesz zbadać grunt na który próbujesz sie wbić, to POCZYTAJ FORUM a nie zaśmiecasz je takimi pseudo zapowiedziami pseudo gry robionej przez pseudo artyste któy uważa sie za boga i władce całego wszechświata...

Cytat:
Nie powiem: poprzeczka dość wysoko, jak na "Hienę Cmentarną".
- "Hiena Cmentarna"? Ty właśnie obraziłeś gościa którego nie wolno obrażać i zrobiłeś z siebie totalne pośmiewiski ty mlekożłopie, najpewniej nawet nigdy nie grałeś w Dooma i Diablo 1, razem z Baldur's Gate i wstawiasz te tytuły tylko po to żeby to wyglądało jakbyś miał inspiracje. Chyba nie musze ci przypominać że te gry są zbyt mainstreamowe na twoją Hipisowskość?

Cytat:
Ludzie, cierpliwości!
- Moja skończyła sie w 2005 roku dla wszystkich rodzajów gier wszystkich firm prócz jednej, więc podziękuje....

Cytat:
Każdy kiedyś zaczynał!
- Prawda, w twoim wypadku to nie powód, tylko gów... wymówka

Cytat:
Nie będę mówił, że nie macie racji
- To nie mów... Kur... co za ludzie... Viuys wie co mówi bo sie zna...

Cytat:
(choć grafika to już kwestia indywidualna
- Indywidualna? Tsk, znam tylko 2 rodzaje ludzi, mlekożłopów takich jak ty (ooo, to jest w 16 bitach co za kufniana grafika czemu to nie może fyglondać jak krajsis?)

Cytat:
no ale jak wszystkim osobom niezbyt pasuję, no to cóż...
- O jak miło, jakaś mała cząsteczka inteligencji...

Cytat:
przykro mi.
- I dobrze, być powinno, robisz sie mainstreamowcem

Cytat:
Nie każę grać!
- No co ty nie powiesz, z tego co ja tu widze to sie nadaje do porażek RMa

Cytat:
Robię grę bardziej pod swój gust, nie pod gusta mas)
- czekaj, robisz grę którą dasz ludziom do grania pod swój gust?? Co to za pomysł, jak robisz grę pod swój gust to robisz dla siebie i tylko dla siebie! Więc po co sie nią chwalisz??

Cytat:
ale... nie mówi się na nierozwiniętą miernotę, że jest brzydka, póki nie wyrośnie
- Kolejny przebłysk intelektu choć w twoim wypadku to tylko błysk, bo jeżeli miernie pokazujesz to znaczy że miernie umiesz robić, sytuacja wynikowa: Mierne pokazanie => Mierne tworzenie

Cytat:
(być może na coś ładnego ;-) ).
- A być może na jeszcze większe gów... niż sie %#?*... zapowiada co?

Cytat:
Nie chcę tu w żaden sposób mówić, że moja gra będzie fantastyczna
- Z tego jak ją bronisz można bardzo łatwo wywnioskować że jednak tak myślisz....

Cytat:
(żeby nie powiedzieć inaczej) bo raczej nie będzie na miarę To The Moon, którego recenzję czytałem w CDA.
- No to fajnie, nie będzie na miare dość dobrze zrobionej gry w makerze, znaczy że będzie na miare kolejnej porażki RMa...
Ostatnio zmieniony przez Viuu Sob 27 Kwi, 2013 23:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 28 Kwi, 2013 00:46
Ach, jakże dawno nie myło niczego do gnojenia...


FABUŁA:
Archanioł z ludzką przeszłością (był człowiekiem i go wniebowzięli? Ładafak?) spada na ziemię by zniszczyć demony, które się wyrwały po uderzeniu meteoru (uderzenie było tak silne, że sięgnęło piekła, czy demony już podkop robiły?). Spada i traci swoje moce podczas spadania (Magiczny pył kupiony w ciemnym zaułku od niejakiego Piotra P. mu się od tarcia wypalił?) i przybiera demoniczną postać. (Poparzenia IV stopnia, czy wylądował twarzą na asfalcie?). Wylewają się diabliki, które trzeba zgładzić (Hola, HOLA! Najpierw demony, teraz diabliki? Najpierw wielkie, wredne, ohydne monstra ziejące ogniem, potem pękate kulki z widłami i kozimi kopytkami?)

Podsumowanie: Osiągnięcie dna ci nie wystarczyło. Zacząłeś kopać w mule.
Adekwatna reakcja:


SCREENY:
1. Łaaaaa, diabły, szatany, ognie piekielne! A nie, on tylko tak mówił, patrzcie na ekran tytułowy... Pfff...
2. Jakieś coś. No nie jestem w stanie określić... Szklane kafelki w kosmosie... Dajcie namiar na płytkarza, który to kładł, myślałem nad takimi w łazience.
3. Yyyyyy... Znaczy to... W sensie, że... Ummm... NEXT!
4. W porównaniu z postacią drzwi mają około 4 metrów wysokości, a okna znajdują się na piętrze - parter jest ciemnicą...
5. Ciemno. I tyle. Ani mnie to ziębi, ani grzeje. Chyba miał być klimat, ale nie wyszło.
6-8. patrz wyżej

Podsumowanie: Tragedii nie ma, ale szału też nie... Kilka Porażek miało lepszą grafikę. RTP też nie pasuje do "mHHHHHHrochnych" klimatów
Adekwatna reakcja:


RESZTA POSTÓW:
Do tej pory oceniałem grę. Pora na ocenę całokształtu...
Badasz grunt, powiadasz? Huh, ciekawa koncepcja... Wypuśćmy na rynek papierowego Mercedesa z filcowymi dywanikami. Taki jednorazowy, do pierwszego deszczu. Jak się nie spodoba, cóż, to znaczy, że klienci chcą czegoś więcej...
Logika wzięta z... Głowy o dziwo. Tyle, że chyba zbyt długo wstrzymywałeś gazy, uniosły się do czaszki i stąd wyszły takie posrane pomysły.
Jak napisał Viuu - chcesz badać grunt, zapisz się na akademię rolniczą, albo na geodetę się przyuczaj. Tutaj wrzucasz projekty, które mają kształt, nie są sklecone na kolanie w przerwie przed polskim, bo Łysy taki programik do robienia gier na necie wyczaił i może to być fajne.
Z twojej strony całkowicie olewający stosunek do odbiorcy, więc nie dziw się, że stosunek odbiorców będzie taki sam.
Pierwszym tematem na forum już sobie zabrudziłeś kartotekę. Właściwie to wydaliłeś wielki, śmierdzący stolec prosto do swojej teczki. Epicki samobój. Nie polubimy się.

Podsumowanie: Widać, że po testach gimnazjalnych, gimbaza zajęcia szuka...
Adekwatna reakcja:



Zapomniałbym:
Jak długo myślałeś nad komfortowym wyjściem z tej sytuacji i tym tępym tłumaczeniem, że twoja gra nie jest badziewna i jak musiałeś wysilić szare komórki, by wpaść na taki pomysł?
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
VintageLoneWolf 




Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 3
Wysłany: Nie 28 Kwi, 2013 11:28
Przyszedł prawdziwy ekspert i powiedział dobrze.
Hipis płacze w koncie.


Angius, świetna robota!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene