Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 02 Maj, 2013 17:05
Gryzące się skrypty
Autor Wiadomość
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
  Wysłany: Czw 02 Maj, 2013 12:01
Gryzące się skrypty
Witam. Otóż używam ABS'a z tej strony (walka w czasie rzeczywistym). Nie wiem czemu, ale gdy do projektu z tym ABS'em : http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2072
dodałem to title: http://www.ultimateam.pl/...highlight=title
zaczął wyskakiwać mi taki błąd:


a ta linijka wygląda tak w skrypcie:
Kod:
    for ally in $game_allies


a tutaj fragment skryptu związany z tą ninijką:
Kod:
#------------------------------------------------------------------------------
# Spriteset Map
#------------------------------------------------------------------------------
class Spriteset_Map
 
  attr_accessor :viewport3
 
  alias requiem_sbabs_sp_map_create_characters create_characters
  alias requiem_sbabs_sp_map_update_characters update_characters
  alias requiem_sbabs_sp_map_dispose_characters dispose_characters
 
  def create_characters
    @ally_sprites = []
    for ally in $game_allies
      next if ally.nil?
      @ally_sprites.push(Sprite_Character.new(@viewport1,ally))
    end
    @range_sprites = []
    for range in $game_range
      next if range.nil?
      @range_sprites.push(Sprite_Character.new(@viewport1,range))
    end
    @drop_sprites = []
    for drop in $game_drop
      next if drop.nil?
      @drop_sprites.push(Sprite_Drop.new(@viewport1,drop))
    end
    @weapon_sprites = []
    @weapon_sprites.push(Sprite_Weapon.new(@viewport1,$game_player))
    @shield_sprites = []
    @shield_sprites.push(Sprite_Shield.new(@viewport1,$game_player))
    for ally in $game_allies
      next if ally.nil?
      @weapon_sprites.push(Sprite_Weapon.new(@viewport1,ally))
      @shield_sprites.push(Sprite_Shield.new(@viewport1,ally))
    end
    requiem_sbabs_sp_map_create_characters
  end
 
  def update_characters
    requiem_sbabs_sp_map_update_characters
    for ally in @ally_sprites
      next if ally.nil?
      ally.update
    end
    for range in @range_sprites
      next if range.nil?
      range.update
    end
    for drop in @drop_sprites
      next if drop.nil?
      drop.update
    end
    for weapon in @weapon_sprites
      next if weapon.nil?
      weapon.update
    end
    for shield in @shield_sprites
      next if shield.nil?
      shield.update
    end
    for ally in $game_allies
      next if ally.nil?
      if ally.draw == false
        @ally_sprites.push(Sprite_Character.new(@viewport1,ally))
        @weapon_sprites.push(Sprite_Weapon.new(@viewport1,ally))
        @shield_sprites.push(Sprite_Shield.new(@viewport1,ally))
        ally.draw = true
      end
    end
    for range in $game_range
      next if range.nil?
      if range.draw == false
        @range_sprites.push(Sprite_Character.new(@viewport1,range))
        range.draw = true
      end
      if range.destroy == true
        $game_range.delete(range)
        range.character_name = ""
      end
    end
    for drop in $game_drop
      next if drop.nil?
      if drop.draw == false
        @drop_sprites.push(Sprite_Drop.new(@viewport1,drop))
        drop.draw = true
      end
      if drop.destroy == true
        $game_drop.delete(drop)
        drop.graphic_name = ""
      end
    end
  end
 
  def dispose_characters
    requiem_sbabs_sp_map_dispose_characters
    for ally in @ally_sprites
      next if ally.nil?
      ally.dispose
    end
    for range in @range_sprites
      next if range.nil?
      range.dispose
    end
    for drop in @drop_sprites
      next if drop.nil?
      drop.dispose
    end
    for weapon in @weapon_sprites
      next if weapon.nil?
      weapon.dispose
    end
    for shield in @shield_sprites
      next if shield.nil?
      shield.dispose
    end
  end
 
  def add_ally(ally)
    @ally_sprites.push(Sprite_Character.new(@viewport1, ally))
    @weapon_sprites.push(Sprite_Weapon.new(@viewport1,ally))
    @shield_sprites.push(Sprite_Shield.new(@viewport1,ally))
  end
 
  def refresh_allies
    dispose_characters
    create_characters
  end
 
end


POMOCY! ;-(
________________________



 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 02 Maj, 2013 12:14
Zamień skrypty miejscami. Tak żeby title był nad skryptem z walką.
________________________


 
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Czw 02 Maj, 2013 16:52
Ayene kocham cię! Zostań moją żoną :lala:
________________________



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene