Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
[DEMO][XP]Świat Magii
Autor Wiadomość
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013 14:47
[DEMO][XP]Świat Magii


Nazwa gry: Świat Magii
Gatunek: RPG(Dark Fantasy)
Narzędzie: RPG MAKER XP


FABUŁA
Rozgrywka dzieje się w fikcyjnej i rozleglej krainie KlawenGardu.
W młodym chłopaku o imieniu Segal ujawnia się talent magiczny, przez co będzie musiał podjąć nauki magiczne, czemu sam jest przeciwny, jednak los zmusza go do podjęcia nauki przez śmierć Ojca Segala i tajemnicze zniknięcie Siostry chłopaka. W tym samym czasie do świata żywych zostaje przyzwany potężny Apostata-Czarnoksiężnik Kharn.
Młody Segal będzie musiał wybrać czy przystanie do Czarnoksiężnika czy jednak będzie walczył przeciwko niemu.
Każda ze stron ma inne zalety i inaczej będzie kusić Adepta, jednak może znajdzie się inna droga?
Gra jest podzielona na rozdziały, a czas gry to około 6h.


ŚWIAT GRY
Świat jest zbudowany z dwóch sporych kontynentów i kilku otaczających je wysp. Kontynenty różnią się od siebie zarówno klimatem jak i maścią zamieszkałych tam ras i potworów. Jednak w grze mamy możliwość odwiedzić tylko jedna krainę – KlawenGard, rządzony przez lordow-magow. Składa się na nią Sygwa – stolica kraju jak i wolnego handlu, Kolegium Magii tak zwana Szkoła Magii, Kharish Kahan zrujnowana twierdza pośród Prastarego Lasu zamieszkana przez Elfy, i Thur Illias twierdza władana przez najpotężniejszych Magów w całym KlawenGardzie, jej głównym zadaniem jest odpieranie Świętych Marszów wymierzonych w magów…


SYSTEM UMIEJĘTNOŚCI
-zielarstwo i alchemia(możliwość tworzenia eliksirów z napotkanych roślin)
-rozwój sztuki magii - Drzewko Umiejętności


CECHY OGÓLNE
możliwość wyspecjalizowaniu się w 4 odmiennych specjalizacjach
-walka w czasie rzeczywistym(ABS)
-brak losowych walka
-religia ludności KlawenGardu wzorowana na Religi Słowian
-grafika: Titlesety Inquisitor/Kilban/zasoby znalezione(postanowiłem że grafika będzie się zmieniać wraz z zmianą lokacji np. elfy-Kilban, Kolegium Magii-The Inq itp.)
-księgi na stojakach zwierające wiele cennych informacji
-łóżka, w których można wypocząć i zregenerować siły
-cykle wspomnień z życia Segala - retrospekcje
-około 6h godzin grania(możliwe, że ten czas się wydłuży znacznie)
-skrzynki z losowymi rzeczami
-język łaciński w niektórych dialogach


STATYSTYKI
(Są to tylko przewidywania które nie koniecznie się sprawdzą)
-około 50 zadań do wykonania
-20 broni
-35 akcesoria obronnych
- ponad 50 przeciwników, z który stoczymy zacięte walki


SKRYPTY
-Standard Development Kit
-Mr.Mo ABS
-RPG HUD by Dante&SpleeN
-QuestLog by Thieffer
-Fantasy CMS by Thieffer and Dante
-Universal Message System(UMS) by Ccoa
-MOG Animated Title Celia by Moghunter
-Napisy Końcowe by Ayene


MUZYKA
Dostępne w DEMO:
-Arcania-Gothic4
-Wiedźmin
-Fable I


GALERIA
Spoiler:













Uploaded with ImageShack.us
DEMO:
http://www.mediafire.com/?bzplka228bs2645
(42mb)
Czas gry to 20-30min
Ostatnio zmieniony przez Avara Pią 22 Lut, 2013 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adahosi 




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 12
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013 15:34
Przy próbie odpalenia gry wyskakuje mi "RGSS-RTP Standard not found." i wywala na pulpit.

Tak zainstalowałem czcionkę.

Tak przeniosłem RGSS104E.dll do Windows\system32 . Gdy to nie zadziałało to przeniosłem wszystkie pozostałe RGSS... bez skutku.

Ostatecznie RGSS104E.dll wrzuciłem do Windows\SysWOW64 (jako iż posiadam system 64 bitowy). Moje oczekiwania były słuszne - nie dało to żadnego efektu i nadal nie mogę uruchomić gry.
 
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013 16:31
Sciagnij RTP bez tego gra nie ruszy... Zapomnialem o tym totalnie :l
 
 
Adahosi 




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 12
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013 16:42
Spoko. Uznałem, że warto to napisać, bo ktoś mógł o tym nie wiedzieć (np. ja ;) ).

Już zabieram się za granie. Zapowiada się bardzo ciekawie!
 
 
 
Helseth 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 63
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013 18:28
u mnie z kolei brakuje chara "obrony?" bohatera i wywala na pulpit ;p
(przycisk D chyba)
 
 
AvK 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 16
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013 00:21
Coz male nie dopracowanie w ABSie postaram sie to naprawic w najblizszym czasie...
Czekam na dalsze opinie :)
 
 
Rouch 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 21
Wysłany: Wto 26 Lut, 2013 16:57
Demo nie jest na tyle dopracowane by w ogóle wystawiać je na światło dnia. Mnie się nie podobają te przejścia między książką a mapą, bo cały czas widoczny jest hud. Jeśli nie piszesz skryptów to poproś kogoś żeby napisał ci fajny skrypt na książkę żeby zmieniały się strony. Nie wiem w jaki sposób tekst przesuwa się po kartce.
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Wto 26 Lut, 2013 17:00
Cytat:
Coz male nie dopracowanie w ABSie

To nie jest małe niedopracowanie. BS był na tyle niedopracowany że z nikim nie udało mi się walczyć. Jeżeli nie umiesz go obsługiwać najlepiej zmień na coś mniej skomplikowanego i zabugowanego.
pozdro
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Czw 28 Lut, 2013 17:49
Rzygam już tym Fantasy CMS, wszędzie gdzie się obejrzę go pełno. To samo z tymi tilesetami. Tyle wstępem, jadę dalej... Jako że lubię akcent zachodni w rpgach cieszę się że będzie alchemia i drzewo umiejętności. Mam nadzieję, że mikstury będą złożone i nie będę warzyć mikstury leczenia z liści pokrzywy i wody. Postaraj się, liczę na coś ambitnego.

Pospieszyłeś się za bardzo z wydaniem dema i dlatego suszą tobie głowę. Celowo go nie odpalam, żeby nie uprzedzić się. Poczekam do pełnej gry. Pozdro.
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Pon 08 Kwi, 2013 12:47
Wszystko spoko... ale Segal?!?! Tak sądziłam, że nie jest z tego świata ^^

________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Leoś 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 10 Kwi, 2013 21:20
O tak język łaciński brzmi tak pro XD W demo nie grałem, bo ABS pewnie będzie kwiczeć. Jak dotąd nie widziałem wśród polskich projektów dobrego w pełni sprawnego ABS-a. Na dobrą sprawę nie widziałem w ogóle sensownego ABS-a, same nawalanie jednego przycisku. Liczę na to, że tym razem mile się zaskoczę. Zaraz ściągam...
 
 
Wodecki 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 22
Wysłany: Nie 28 Kwi, 2013 18:25
Mapping leży jak dla mnie. Zmień czcionkę bo ciężko coś zrozumieć.
________________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene