Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 10 Gru, 2010 14:42
Największa rzecz, którą chciałbyś/ałabys się pochwalić !!
Autor Wiadomość
Matieu 




Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 1
Skąd: z Białego ;-)
  Wysłany: Nie 14 Cze, 2009 19:57
Największa rzecz, którą chciałbyś/ałabys się pochwalić !!
Piszcie i chwalcie się !!! xD :mrgreen:
________________________
It's time to lead.
 
 
 
Amagai 




Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009 10:14
1st ! ;D
Lubie chleb ze smalcem ! ;)
 
 
Deegi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 29
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009 16:05
A co tam, podziwiajcie dzisiejsze nagranie:
http://www.youtube.com/watch?v=73Cp0TxuJ9A
 
 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 16:23
Uwielbiam ten temat!!!!!!
Oto co powstało z mojego skryptu, to jest najbardziej zaawansowany skrypt jaki napisałem.
Podziwiajcie go!!!! (Wiem, że się za bardzo chwalę, ale w końcu po to jest ten temat!!!)


Opis:
Pierwsze okienko (górne lewe) to reputacja u poszczególnych klas (jeżeli będziemy mieć odpowiednią ilość reputacji nasza postać będzie mogła awansować np: gdy zbierzemy 10pkt reputacji to Knecht będzie mógł awansować na Rycerza lub Kapłana. A gdy zbierzemy 20pkt to Rycerz może awansować na Paladyna, a Kapłan na Arcykapłana. Postać zdobywa reputację wykonując odpowiednie zadania).
Drugie okno (górne prawe) to czas gry i lokacja w której znajduje się nasz bohater.
Trzecie okno (dolne) to profesje, każda profesja ma sześć poziomów. (W tym przypadku bohater zna zielarstwo i gotowanie na szóstym poziomie, natomiast pozostałych profesji nie zna).

Dodam tylko, że skrypt nie jest do końca gotowy, potrzeba mu kilka poprawek, ale już widać efekty

I co? Robi wrażenie?
 
 
cNN 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 43
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 21:35
:-) Suuuuper ;-) stary wiyślij mi linkacza do skryptu na pw i opisz dokładnie jak to zianstalować bo dopiero zaczynam zabawę z mejkerem :-D i zadam pytanie ten skrypt jest pod VX :?:
________________________
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest." - Kurt Cobain

 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 22:40
Tak, ten skrypt jest pod VX i nie jest gotowy. Gdy go napisze dam po pobrania w dziele Skrypty VX. Musisz czekać, dość długo, nie wiem dokładnie.
 
 
cNN 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 43
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon 28 Gru, 2009 22:44
No nic :-) czekam cierpliwie ;-)
________________________
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest." - Kurt Cobain

 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sro 30 Gru, 2009 13:12
Deegi napisał/a:
A co tam, podziwiajcie dzisiejsze nagranie:
http://www.youtube.com/watch?v=73Cp0TxuJ9A


Deegi to ty? (jeśli tak to spooko :-P )
________________________

 
 
Deegi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 29
Wysłany: Sro 30 Gru, 2009 13:59
Squall napisał/a:
Deegi napisał/a:
A co tam, podziwiajcie dzisiejsze nagranie:
http://www.youtube.com/watch?v=73Cp0TxuJ9A


Deegi to ty? (jeśli tak to spooko :-P )


Taak.
 
 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Czw 31 Gru, 2009 17:25
Dla ciekawych informacji:
(sory za złą jakość)





Teraz coś z innej beczki:
Deegi w tym temacie oskarżył mnie o spamowanie tj: nabijanie postów (wprawdzie jego post, który mnie oskarżał zniknął i guzik mnie obchodzi dlaczego), ale ja zdążyłem go przeczytać i oto moja odpowiedź:
Drogi Deegi, ja w swoim poście nie tylko poparłem Ayene, ale także dałem radę Slash'owi, żeby spróbował poznawać "Mejkera" metodą prób i błędów (a to znaczy, że wniosłem coś nowego do tematu i nie spamowałem).
Koniec mojej odpowiedzi.
Teraz tylko dodam, że w tym temacie posty się nie zliczają, a to oznacza, że mogę pisać ile chce na jaki temat chce i nie spamuje.
 
 
Deegi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 29
Wysłany: Pią 01 Sty, 2010 15:14
Teyan napisał/a:

Teraz coś z innej beczki:
Deegi w tym temacie oskarżył mnie o spamowanie tj: nabijanie postów (wprawdzie jego post, który mnie oskarżał zniknął i guzik mnie obchodzi dlaczego), ale ja zdążyłem go przeczytać i oto moja odpowiedź:
Drogi Deegi, ja w swoim poście nie tylko poparłem Ayene, ale także dałem radę Slash'owi, żeby spróbował poznawać "Mejkera" metodą prób i błędów (a to znaczy, że wniosłem coś nowego do tematu i nie spamowałem).
Koniec mojej odpowiedzi.
Teraz tylko dodam, że w tym temacie posty się nie zliczają, a to oznacza, że mogę pisać ile chce na jaki temat chce i nie spamuje.


Mm, ale ja wiem o czym pisałeś w swoim poście. Stwierdziłem po prostu że to jest czysty spam który nic nie wnosi do dyskusji, bo wcale nie pomogłeś.
Moje posty wygasają by nie robić zbędnego bałaganu.
 
 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Pią 01 Sty, 2010 16:26
Udzielanie rady to też jest forma pomocy. Takie jest moje zdanie i tyle!
Na tym chyba możemy zakończyć wzajemne oskarżenia, skoro każdy z nas przedstawił swoje racje.

A teraz coś z innej beczki:
Chce ustawić, by gracze mogli zmienić (zmniejszyć, zwiększyć niekoniecznie) liczbę profesji w moim skrypcie, by móc go lepiej dostosować do swoich potrzeb.
A gdybyście chcieli szczegółów:
Mam pomysł by w skrypcie było takie coś:
Kod:
module TEYAN
LICZBA_PROFESJI = s1, s2, s3, s4 itd... #tutaj każdy mógłby ustawić liczbę profesji
#w swojej grze, ale liczba maksymalna byłaby z góry określona przeze mnie
#w skrypcie
end

A potem to:
Kod:
TEYAN::LICZBA_PROFESJI

Zamiast s1, s2, s3, s4 itd... w
Kod:
def create_profesje_window
itd...

Czy ten pomysł by wypalił?
Jeżeli macie lepsze to czekam na wasze propozycje.
 
 
cNN 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 43
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pią 01 Sty, 2010 21:24
Wczorajsza sygnaturka: :!: :!: :!: :!:

________________________
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest." - Kurt Cobain

 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 06 Sty, 2010 18:26
Mam wielką radość że zrobiłem tego animowanego userbara:
http://img218.imageshack....erbar795086.gif
Wiem że to jest słabe bo niektórzy z was to znają na pamięć jak całego zrobić.
Wczoraj udało mi się tylko klatki zrobić lecz dziś taki sukces. ;-)
________________________
 
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 12 Sty, 2010 23:46
Udało mi się napisać tego posta,
nie czytając poprzednich w tym temacie :mrgreen:
________________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene