Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Bestiariusz VX
Autor Wiadomość
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Nie 28 Lis, 2010 10:27
na samej górze skryptu masz
Spoiler:

Kod:

#===============================================================
# [VX] BESTIARIUSZ
#--------------------------------------------------------------
# by Woratana [woratana@hotmail.com]
# tłumaczenie i korekta by Ayene [yurika@o2.pl]
#--------------------------------------------------------------
# ** ZASTOSOWANIE
#--------------------------------------------------------------
# * By otworzyć Bestiariusz wywołaj skrypt:
#  $scene = Scene_MonsterBook.new

# * Kompletny wykaz potworów:
#  $game_system.set_monbook_complete

# * Zresetowanie wykazu bestii:
#  $game_system.reset_monbook
#--------------------------------------------------------------
# * Pokaż informacje o potworze z ID:
#  $game_system.monbook[id_potwora] = true

# * Ukryj informacje o potworze z ID:
#  $game_system.monbook[id_potwora] = false

# ^ Zmień 'id_potwora' na ID wybranej bestii
# ** e.g. $game_system.monbook[10] = true
#    pokazuje w Bestiariuszu dane potwora Z ID 10
#===============================================================

module Wora_Monbook

#===============================================================
# ** [Część do edycji] - Konfiguracja skryptu
#--------------------------------------------------------------
  SHOW_IN_MENU = true # Pokazuj Bestiariusz w Menu? (true / false)
  MENU_COMMAND = 'Bestiariusz' # Nazwa komendy w menu
  MENU_INDEX = 2 # Położenie w menu od góry (2 - czyli na trzeciej pozycji)
 
  TEXT_TITLE = 'Bestiariusz'
  # Tytuł Bestariusza (Wyświetla się w górnym lewym rogu okna)
  TEXT_FOUND = 'Znalezione: '
  # Tekst przed liczbą znalezionych potworów
  TEXT_COMPLETED = 'Pokonane: '
  # Tekst przed wykazem procentowym pokonanych bestii
 
  NO_RECORD_SWITCH = 10
  # Włączony przełącznik na ON -> nowo napotkane potwory nie będą dodawane do
  # bestiariusza.
 
  NO_DATA_MONSTER = [1, 3]
  # Ukrywa bestie w bestariuszu. Wystarczy wpisać ID potwora.
  # np. [1, 3, 5] ukrywa potwory z ID 1, 3 i 5.


Zamień to na
Spoiler:

Kod:

#===============================================================
# [VX] BESTIARIUSZ
#--------------------------------------------------------------
# by Woratana [woratana@hotmail.com]
# tłumaczenie i korekta by Ayene [yurika@o2.pl]
#--------------------------------------------------------------
# ** ZASTOSOWANIE
#--------------------------------------------------------------
# * By otworzyć Bestiariusz wywołaj skrypt:
#  $scene = Scene_MonsterBook.new

# * Kompletny wykaz potworów:
#  $game_system.set_monbook_complete

# * Zresetowanie wykazu bestii:
#  $game_system.reset_monbook
#--------------------------------------------------------------
# * Pokaż informacje o potworze z ID:
#  $game_system.monbook[id_potwora] = true

# * Ukryj informacje o potworze z ID:
#  $game_system.monbook[id_potwora] = false

# ^ Zmień 'id_potwora' na ID wybranej bestii
# ** e.g. $game_system.monbook[10] = true
#    pokazuje w Bestiariuszu dane potwora Z ID 10
#===============================================================

module Wora_Monbook

#===============================================================
# ** [Część do edycji] - Konfiguracja skryptu
#--------------------------------------------------------------
  SHOW_IN_MENU = true # Pokazuj Bestiariusz w Menu? (true / false)
  MENU_COMMAND = 'Bestiariusz' # Nazwa komendy w menu
  MENU_INDEX = 2 # Położenie w menu od góry (2 - czyli na trzeciej pozycji)
 
  TEXT_TITLE = 'Bestiariusz'
  # Tytuł Bestariusza (Wyświetla się w górnym lewym rogu okna)
  TEXT_FOUND = 'Znalezione: '
  # Tekst przed liczbą znalezionych potworów
  TEXT_COMPLETED = 'Pokonane: '
  # Tekst przed wykazem procentowym pokonanych bestii
 
  NO_RECORD_SWITCH = 10
  # Włączony przełącznik na ON -> nowo napotkane potwory nie będą dodawane do
  # bestiariusza.
 
  NO_DATA_MONSTER = []
  # Ukrywa bestie w bestariuszu. Wystarczy wpisać ID potwora.
  # np. [1, 3, 5] ukrywa potwory z ID 1, 3 i 5.

________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Cloudziuszek 



Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011 00:24
Hej. Mam drobny problem. Jak mam zwiększyć bestiariusz? Chciałbym aby było miejsce na około 56 wrogów. Jak to zrobić?
Pytanie numer dwa. Jak zrobić aby JAKIŚ wróg był na przykład na 15 miejscu. Powiedzmy, że jest bossem i chciałbym by miał wyznaczone miejsce. Jak mam to zrobić? *-*
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011 01:22
Cloudziuszek, bestiariusz dopasowuje się automatycznie do ilości potworów w bazie danych. Jeśli nie wypiszesz ID bestii, których ma nie wyświetlać, to wyświetli wszystkie. Żeby 'wróg' był na 15 miejscu wystarczy w bazie danych przypisać go pod ID 15.
________________________


 
 
 
Cloudziuszek 



Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011 01:57
Dziękuję. ♥ Nie ma to jak szybka pomoc. <3
 
 
reshi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 28
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 18:38
Ja mam taki problem że wklejam skrypt nad main potem ok biję potwora gdy go pobiję wchodzę w bestariusz to mam 1/45 2% czy tam 4% lecz idę na dół i szukam nazwy tego potwora (pełzak czy tam palzak) i nie ma jej ! Co zrobić żeby była ? I gdzie wkleić Konfiguracja skryptu ? Pliz szybko potrzebuje pomocy bo teraz skrypty wklejam i z tym mam problem .
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011 19:24
Pełzak. I bardzo możliwe, że w konfiguracji jest on ustawiony jako potwór, którego nie zlicza.
Konfiguracji nigdzie nie wklejasz, to przecież fragmenty skryptu! Skoro masz skrypt nad main, to kilka jego linijek jest właśnie konfiguracją.

Edit:
Dokładnie. Masz linijkę
Kod:
NO_DATA_MONSTER = [1, 3]
, która sprawia, że nie wyświetla się potwór o ID 1 oraz 3. Po prostu wpisz tam 0, albo zostaw puste.

Masz to samo napisane w poście Ayene wyżej. Jest tam, ze jeśli nie podasz ID, to wyświetli wszystkie.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
reshi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 28
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011 10:17
Aha dzięki teraz już czaję ale mam nowy problem nie mam bestariusza w menu a oto screen
aha a mam pytanie da się żeby to menu dało się przesuwać paskiem tak jak np na stronie po prawej tym paskiem się przesuwa (góra,dół) bo mi się wydaję że ja tam nie mam miejsca już na bestariusz i dlatego go nie czyta a jak miałbym ten suwak to może by go czytało . Wkleiłem bestariusz nad main .
 
 
MrSturm94 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 4
Wysłany: Sob 09 Lip, 2011 11:36
Cześć mam coś takiego

"SHOW_IN_MENU = true # Pokazuj Bestiariusz w Menu? (true / false)"

a bestsariusza dale nie ma :/ czy ja coś robię źle bo męcze się z tym a skrypt jak by nie reagował :/ ;-(
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 09 Lip, 2011 12:41
Pewnie masz inne skrypty, które ingerują w Menu. Może jakieś rozdawanie punktów albo dodatkowe opcje?
________________________


 
 
 
MrSturm94 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 4
Wysłany: Nie 10 Lip, 2011 11:10
pobawię się coś w opcjach

nie ma co się dziwić skryptów dodałem że hoho :D

jak nic nie znajdę to odpuszcze sobie ten skrypt


*EDIT

heh jak daje nowy projekt to jest ten bestsariusz :D

przerzucę skrypt po skrypcie i sprawdzę co było tego przyczyną.



*EDIT


Odnalazłem skrypt który nie współpracuje z bestsariuszem jest to "Menu z dodatkami" czyli ile trzeba expa itp

wystarczy go usunąć i znów jest bestsariusz, mam nadzieję że komuś to pomoże w przyszłości ^ ^
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011 19:15
http://www.ultimateam.pl/...p?p=63208#63208

Czy ktoś mógłby pomóc? Bardzo mi zależy...
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 12:35
A co zrobić żeby po naciśnięciu przycisku "B" pokazywał się Bestiariusz
 
 
Ogr78 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 47
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 12:39
yyyyyyyyyyy Ayene tylko zrob tak zeby sie odrazu wszystkie potwory wywietlaly bo wszystko jest puste!
________________________
Potrzebuje kogos kto poprawi bledy w mojej grze!!!!!
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 12:47
@Michu Typowe Zdarzenie(równoległe!): Warunek: gdy przycisk B jest naciśnięty(w programie jest to inny, ale nie paamiętam jaki) to wywołaj skrypt Scene_MonsterBook.new ;-)
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Killerczyc 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 199
Skąd: (Brak info.)
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 15:59
Ogr78 napisał/a:
yyyyyyyyyyy Ayene tylko zrob tak zeby sie odrazu wszystkie potwory wywietlaly bo wszystko jest puste!

Ten skrypt zapisuje wszystkie potworki jakie spotkałeś tzn. z którymi walczyłeś -.-
________________________
Szukam kogoś do grania ze mną w Minecraft Multiplayer przez Hamachi - coś więcej w temacie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene