Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozdawanie punktów co poziom
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:17
Na pewno wstawiałeś już jakieś zdarzenia (events) na mapie.

Spoiler:

________________________


 
 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:24
Dzięki wszystko spoko już jest ale jeszcze jest jeden problem jak rozdam staty i wyłoncze rozdawanie i przejde dalej do gry to mi się ukazuje błąd
?????? 'Skrypt' ? 497 ??? NoMethodError ????????
undefined method ' update ' for nil:NilClass :cry:
________________________

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:27
Już padło to pytanie :arrow: http://www.ultimateam.pl/...p?p=17831#17831
________________________


 
 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:31
Dziękuję już wszystko jest dobrze :-)
________________________

 
 
 
damian0151@wp.pl 



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 5
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 22:24
Witam, Ja zupełnie nie wiem jak to zrobić. Wkleiłem to na sam dół w dział "Main" i nic, tylko jakiś błąd mi wyskakuje ja próbuje włączyć gre.

Bardzo proszę o dokładne wytłumaczenie co mam robić.

Z góry dziękuje :)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 08:25
Widocznie źle wklejasz. Tutaj masz tutorial :arrow: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2254
________________________


 
 
 
damian0151@wp.pl 



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 5
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 10:48
Już wszystko jest ok, dziękuje za pomoc :)
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 18:42
Ej mam taki problem gdy wygram walkę ze stworkiem to mam rozdawanie pkt a ja chcem żeby było tylko jak np. pogadam z gościem.
Ale zdarzenie już zrobiłem tylko ten koniec walki.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 18:53
To wpisz
Kod:
$scene = Scene_Points.new
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 18:57
W skrypcie tak?
Mam tu już i dalej jest tak.
PS:Mam rozdawanie pkt po walce.
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:01
Znajdź w skrypcie wszystkie:
Kod:
$scene = Scene_Points.new

(linjijka ~452) i je usuń.

Potem stwórz zdarzenie (człowiek, z którym rozmowa wywoła przyznawanie punktów), i jako komendę wybierz script (ostatnia zakładka), w okienku wpisz ten sam kod który usunąłeś w skrypcie.
 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:08
Dzięki działa już.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:27
A mam pytanie czy dało by się usunąć ten plus w rogu, bo to psuje klimat.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:29
Znajdź to (pod koniec skryptu):
Cytat:
#====================================================================
class Scene_Map
#====================================================================
alias main_sds_later main
def main
main_sds_later
@notify.dispose if @notify != nil
end

alias upd_sds_later update
def update
check_icon if BlizzCFG::DISPLAY_ICON
upd_sds_later
if BlizzCFG::AUTOMATIC_MAP_CALL &&
$game_party.actors.any? {|actor| actor.points > 0}
$scene = Scene_Points.new
end
end
def check_icon
if $game_party.actors.any? {|actor| actor.points > 0}
if @notify == nil
@notify = RPG::Sprite.new

else
@notify.bitmap = Bitmap.new(24, 24)
@notify.bitmap.fill_rect(0, 0, 24, 24, Color.new(255, 255, 255))
@notify.bitmap.fill_rect(22, 1, 2, 23, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.fill_rect(1, 22, 23, 2, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.set_pixel(23, 0, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.set_pixel(0, 23, Color.new(0, 0, 0))
@notify.bitmap.fill_rect(2, 2, 20, 20, Color.new(0, 0, 224))
@notify.bitmap.fill_rect(4, 10, 16, 4, Color.new(255, 255, 255))
@notify.bitmap.fill_rect(10, 4, 4, 16, Color.new(255, 255, 255))
@notify.opacity = BlizzCFG::ICON_DATA[2]
end
@notify.x, @notify.y = BlizzCFG::ICON_DATA[0, 2]
@notify.z = 5000
@notify.blink_on
end
@notify.update

end
end

Jeśli nie chcesz plusika, usuń całość. Ale polecam zmodyfikować kolory (te zera) w taki sposób, żeby było wystarczająco klimatycznie.
 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 19:33
Ej możecie pomóc bo nie mam napisów wogóle w grze nawet menu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene