Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010 15:12
Dzięki wielkie xD
[ Dodano: Sob 20 Mar, 2010 20:12 ]
Jeszcze jedne pytanko... Bo od kiedy dodałem ten skrypt to jak robię "rozpocznij walkę z ......."i "przegrana nie kończy gry" to i tak mi ją kończy... Dlaczego???
Usuń swoją gąsienice. Gdy masz oba skrypty to postacie się klonują. Musisz mieć te w skrypcie.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 12:33
Mam kłopot z skryptem.
Gdy włączam pisze że coś z linijką 1:
????? 'Walka na mapie' ? 1 ??? Syntax Error ????????
Wstawiam na początku znak # i wyświetla mi się:
????? 'Walka na mapie' ? 230 ??? Syntax Error ????????
Poprawiam linijkę 230 dodając spację i nadal to samo
Może coś źle zrobiłem? Ale nawet oryginalny skrypt mi nie działa.
Dane skryptów: Hasło przy nowej grze
Szybkie wyświetlanie przedmiotów po ich zdobyciu
Ten skrypt
Oto mój przerobiony skrypt:
Spoiler:
Kod:
#By stworzyć przeciwnika, umieść poniższe komentarze w zdarzeniach na mapie.
# Enemy ID - Zmień ID na ID potwora widniejącego w bazie danych;
# Die Erase - Usuń przeciwnika, gdy został pokonany;
# Die Self Switch A - Włącza Self Switch A, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch B - Włącza Self Switch B, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch C - Włącza Self Switch C, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch D -Włącza Self Switch D, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch X - Włącza Switch X, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Variable X - Zwiększa Zmianną X o +1;
# Follow X - Zmień X na zasięg wzroku przeciwników.
# Kill With Weapon X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z broni X
# Kill With Skill X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z umiejętności X
# Kill With Item X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko przedmiotem X
# Divide EXP - Dzieli po równo zdobyte doświadczenie wszystkim członkom drużyny
# Object - Przeciwnik staje się obiektem 'nieśmiertelnym'.
# Puzzle - Przeciwnik może zostać zabity, ale bohaterowie za nim nie podążają. Ponadto nie wyświetlają się jego paski życia i magii.
# Boss - Pokazuje pasek życia bosa.
#------------------------------------------------------------------------------
# GŁÓWNA KONFIGURACJA
#------------------------------------------------------------------------------
module Requiem_SBABS
#------------------------------------------------------------------------------
# KONFIGURACJA ATAKU:
# Przycisk ataku prawą ręką:
Right_Attack_Button = Input::Letters["A"]
# Przycisk ataku lewą ręką lub parowania tarczą:
Left_Attack_and_Shield_Button = Input::Letters["S"]
# Klawisze umiejętności:
Skill_Buttons = [Input::Numberkeys[1], Input::Numberkeys[2], Input::Numberkeys[3]]
# Klawisze przedmiotów:
Item_Buttons = [Input::Numberkeys[7], Input::Numberkeys[8], Input::Numberkeys[9]]
# Tekst wyświetlany po przyporządkowaniu przycisku do umiejętności lub przedmiotu
Memorize_Text = "Przyporządkowany!"
# Opóźnienie ataku bohaterów (w klatkach animacji)
Hero_Attack_Time = 60
# Opóźnienie ataku przeciwników (w klatkach animacji)
Enemy_Attack_Time = 90
# Podział wielkości animacji na:
Animations_Divide_By = 3
# Używaj animacji broni? (true = tak / false = nie)
Use_Weapons_Animations = true
# Poruszanie w 8 kierunkach? (true = tak / false = nie)
Eight_Dir_Movement = true
#------------------------------------------------------------------------------
# KONFIGURACJA SOJUSZNIKÓW:
# Użyj systemu sojuszników / członków drużyny? (true = tak / false = nie)
Use_Allies = true
# Pozwól na zmianę kolejności bohaterów w drużynie za pomocą przycisku? (true = tak / false = nie)
Change_Group_Order = true
# Przycisk zmiany kolejności bohaterów w drużynie:
Change_Group_Order_Button = Input::Letters["G"]
# Zmień automatycznie kolejność drużyny po śmierci lidera? (true = tak / false = nie)
Next_if_Dead = true
# Jeśli członek drużyny ma ustawiony moduł obronny, nie zmieniaj mapy przy teleporcie? (true = tak / false = nie)
Defend_Dont_Transfer = true
# Promień widzenia sojuszników (członków drużyny):
Ally_Sight = 5
# Dziel zdobywane doświadczenie członków drużyny w równej proporcji? (true = tak / false = nie)
# Jeśli nie, tylko bohaterowie, którzy pokonają przeciwnika, zdobędą doświadczenie
Divide_EXP = false
# Grafika nieżywych bohaterów:
Dead_Graphic = {}
# Skopiuj: Dead_Graphics[A] = ["B",C] i zmień: A:ID Postaci, B:Grafika niezywego bohatera, C:Indeks grafiki
Dead_Graphic[1] = ["Deads",0]
Dead_Graphic[2] = ["Deads",1]
Dead_Graphic[3] = ["Deads",2]
Dead_Graphic[4] = ["Deads",3]
#------------------------------------------------------------------------------
# KONFIGURACJA BRONI ZASIĘGOWYCH:
# By stworzyć broń zasięgową, skopiuj: Distance_Weapons[A] = [B, C, D, E, F, G, H] i zmień:
# A:ID Broni, B:Char (Graphics/Characters), C:Char Index, D:Szybkość, E:Odległość, F:Opóźnienie, G:Amunicja 1, H:Amunicja 2
Distance_Weapons = {}
Distance_Weapons[4] = ["$Arrow",0,6,5,45,22,23]
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 13:19
jajco2, przecież to nie jest cały skrypt... wkleiłeś tylko tłumaczenie. Musisz pobrać paczkę z załącznika (pierwszy post) i wszystkie skrypty z niego przenieść do swojego projektu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum