Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 07:46
Ta, wiem że się pojawiło ale nic z tamtego postu nie ogarniam :-|
Cytat:
Distance_Weapons[4] = ["$Arrow",3,2,5,23,1,1]

^ coś tam pozamieniałem ale dalej nic. Może coś źle robię.
Chodzi o to że jak nacisnę ,,A" to chcę żeby od bohatera leciała strzała.
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 08:00
A jesteś wyposażony w łuk, czy tam item, który jest przypisany do tego?
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 09:57
Tak, jak naciskam ,,A" to jest tylko animacja łuku (tak jak miecza, tylko ona nic nie bierze przeciwnikom) i strzała nie leci. Może jakąś dodatkową grafikę trzeba czy coś... ale w demie nic nie było.
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 12:08
Zerknij jeszcze raz do demka. Popatrz na przedmioty w bazie danych i do skryptu id którego przedmiotu jest jako amunicja do łuku. Dodadkowo wejdz w bronie w bazie danych i do skryptu i podobnie jak wcześniej sprawdz id broni dystansowych gdzie są też opcje szybkosci strzału, jak daleko leci itp. A grafiki potrzebne są w demie
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 09:28
Witam mam problem z tym skryptem kied zabije stworka to pokazuje mi sie komunikat :"unable to find the audio/SE/Dropitem

HELP ME PLEASE ! ;-(
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 09:59
W folderze z demem wejdź do Audio/SE i przekopiuj wszystkie pliki stamtąd do tego samego folderu w swoim projekcie...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012 15:43
Dobrze, a tak wgl to jak zrobić żeby postać jak zostanie pokonana to zmieniła swój outfit na dead i przy okazji jak zrobic jeszcze ze jak sie zabije goscia i sie wyjdzie na druga mapke i spowrotem sie przyjdzie na mapke w ktorym sie zabilo goscia to sie respawnuje to jak zrobic zeby sie nie zrespial ? :D
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012 17:10
Ustaw komentarz: Die Self Switch A
Następnie utwórz nową stronę, na której daj warunek Self Switch A = ON(czyli przełącznik własny)...
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012 19:27
Sorki ze spamuje ale mam kolejna sprawe jak zmienic w skrypcie ze bohater jak padnie to koniec gry a nie jak bohater padnie to lecimy tym kto z nami podrozuje chyba wiecie oco kaman z gory dziekuje :D
 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012 22:58
gats, tego nie robi sie w tym skypcie tylko w równoległych zdarzeniach:
warunek
bohater któryś tam ma state śmierć = koniec gry
... i tyle :mrgreen:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2012 13:14
A mogłbys mi wyjasnic krok po kroku bo nie ogarniam wiesz nowicjusz jestem probuje wlasna gre zrobic ale cos nie ogarniam :D
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2012 13:39
gats,

Na pierwszej mapie tworzysz w rogu mapy nowe zdarzenie.Warunek startu ustaw na Autostart.W Poleceniach wpisujesz:

Zmień przełącznik:001

Następna strona na startować na przełącznik 001.Nie dajesz na niej nic.

Wchodzisz w bazę danych i zakładkę Typowe zdarzenia.Typ zdarzenia ustawiasz na Równoległe zdarzenie i przełącznik na 001.W poleceniach dajesz:

Warunek:Bohater:Ziomek na status śmierć:
Koniec gry

Tyle,koniec,finito itd. :D
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
gats 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 73
Skąd: Sanok
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2012 18:12
Dzieki wielkie :D
________________________

I love mangas and anime :D
 
 
 
pspgoo 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 1
Wysłany: Wto 24 Kwi, 2012 13:47
mam pytanie bo dopiero zaczynam sie bawić wklejanie skryptów gdzie jest ten Input bo znaleśćnie moge z góry thx ;-(
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Wto 24 Kwi, 2012 15:31
Obok SBABS.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene