Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010 13:05
Skrypt jest za długi, dlatego nie można go zamieścić na forum, ale poniżej zamieszczam skrypt 'Requiem SBABS Standard' zapisany w notatniku. Wystarczy, że go podmienisz.

________________________


 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010 13:31
W skrypcie są błędy w tłumaczeniu ale sobie poradzę
Przykład:
Kod:
Szansa obrony (in %)
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
  Wysłany: Pią 07 Maj, 2010 13:54
Dziwne, a u mnie nie ma żadnego problemu. :mrgreen: Te demo znalazłem również na forum: rmrk.net, ale tu jest język polski i brak błędów. :mrgreen:
 
 
neooox9 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 1
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 08:30
Jak włanczam gre(z tym skryptem) to mi wyskakuje ????94?????Syntax error????
pomózcie plis
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 08:43
neooox9, a wklejasz wszystkie skrypty z dema (pierwszy post), czy wkleiłeś tylko ten, który Ayene podała u góry. Ogólnie by działało musisz przekopiować do swojej gry wszystkie skrypty z dema.
________________________

 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon 24 Maj, 2010 19:32
Witam. Zafascynował mnie dopiero teraz ten skrypt i mam nieco trudniejsze pytanie. Czy jest możliwość ustawienia różnej szybkości dla różnych broni? Przykładowo:
miecz - czas: 60 klatek
łuk - czas: 25 klatek
itp. itd. etc.

EDIT:
Oraz jak powstają animację przedmiotów i czy można dodać własne? Chodzi mi głównie o wymachiwanie mieczem i tarczą.

Pozdrawiam.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 27 Maj, 2010 19:58
Jezeli umiesz troche pisac skrypty to mozesz napisac w RUBY czekaj <iles czasu>.

Tak jak w zdarzeniu:
Warunek (wypisujesz wszystkie bronie, ktore masz w grze)
Pokombinuj cos gdy zada juz cios
Czekaj <ile chcesz czasu>

Ew. poruwnaj te skrypty w ktorych po okreslionym czasie moze zadac cios.
________________________
 
 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 15:20
niestety w RGSS nie jestem nawet zielony :)
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 16:46
Asantos, ale chodzi Tobie o przerwę między ciosami, czy o to, że np. mieczem długim typowym będzie się dłużej zamachiwał niż sztyletem? Jeśli to drugie to w animacji będą widoczne przeskoki, gdyż broń ma tylko 3 kąty położenia.
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 18:17
Chodzi mi o przerwy pomiędzy atakami, że sztyletem będzię się więcej razy w ciągu minuty atakować niż toporem.

Ale w przybytku wolnego czasu możesz mi jeszcze opisać to, co masz na myśli? O długości zamachu.

PS. I przy okazji jeszcze o tych animacjach - jak się tworzą.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 20:19
Wejdź w skrypt "Requiem SBABS Standard" i wstaw na górze:
Spoiler:

Kod:
Hero_Weapon_Attack_Time = {# ID broni => opóźnienie broni
                    0 => 60,  # domyślne
                    1 => 60,
                    2 => 20,
                    3 => 20
                    }


Powyższy fragment to konfiguracja. Mam nadzieję, że rozumiesz o co chodzi.

Następnie znajdź trzy razy:
Kod:
self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Attack_Time

i zamień na:
Kod:
if Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time.include?(@attack_weapon)
self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time[@attack_weapon]
else
self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time[0]
end


I o co Ci chodzi z tymi przedmiotami? :->
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 20:48
Fiuuu... trzy razy powiadasz? Znalazłem tylko jedno, ale i tak działa :).

A pozostałe 2 sprawy - to o czym mówiłaś - długość zamachu, jak to ustawić? Jeśli zbyt skomplikowane to nie musisz pisać.

Drugie to pytanie, skąd się biorą animację broni, czy skrypt sam je tworzy?
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 20:57
Animacje broni tworzy skrypt. Nakłada na bohatera ikonę broni i odpowiednio ją układa pod kątem (4 klatki animacji).

Długość zamachu :arrow: nieopłacalne i skomplikowane ;-)
________________________


 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob 29 Maj, 2010 07:43
Czyli wszystko już jasne :)
Wielkie dzięki za pomoc.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 04 Cze, 2010 17:44
Mam pytanko a mianowicie czy da się ustalić z tych potworów co sie zabija na mapie jakąś szanse ,ze wypadnie na przykład miecz czy coś innego a nie tylko pieniądze.

Wiem ,ze się da w evence na koniec dać: zmiana broni:[broń]+1 ale mi chodzi by ona wypadła na podłogę chyba ,ze jest taki skrypt po bym poprosił
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene