Walka w czasie rzeczywistym |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010 14:05
|
|
|
Skrypt jest za długi, dlatego nie można go zamieścić na forum, ale poniżej zamieszczam skrypt 'Requiem SBABS Standard' zapisany w notatniku. Wystarczy, że go podmienisz.
|
________________________
|
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010 14:31
|
|
|
W skrypcie są błędy w tłumaczeniu ale sobie poradzę
Przykład:
Kod: | Szansa obrony (in %) |
|
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010 14:54
|
|
|
Dziwne, a u mnie nie ma żadnego problemu. Te demo znalazłem również na forum: rmrk.net, ale tu jest język polski i brak błędów. |
|
|
|
neooox9
Preferowany:
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 1
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 09:30
|
|
|
Jak włanczam gre(z tym skryptem) to mi wyskakuje ????94?????Syntax error????
pomózcie plis |
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 09:43
|
|
|
neooox9, a wklejasz wszystkie skrypty z dema (pierwszy post), czy wkleiłeś tylko ten, który Ayene podała u góry. Ogólnie by działało musisz przekopiować do swojej gry wszystkie skrypty z dema. |
________________________
|
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pon 24 Maj, 2010 20:32
|
|
|
Witam. Zafascynował mnie dopiero teraz ten skrypt i mam nieco trudniejsze pytanie. Czy jest możliwość ustawienia różnej szybkości dla różnych broni? Przykładowo:
miecz - czas: 60 klatek
łuk - czas: 25 klatek
itp. itd. etc.
EDIT:
Oraz jak powstają animację przedmiotów i czy można dodać własne? Chodzi mi głównie o wymachiwanie mieczem i tarczą.
Pozdrawiam. |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 27 Maj, 2010 20:58
|
|
|
Jezeli umiesz troche pisac skrypty to mozesz napisac w RUBY czekaj <iles czasu>.
Tak jak w zdarzeniu:
Warunek (wypisujesz wszystkie bronie, ktore masz w grze)
Pokombinuj cos gdy zada juz cios
Czekaj <ile chcesz czasu>
Ew. poruwnaj te skrypty w ktorych po okreslionym czasie moze zadac cios. |
________________________
|
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 16:20
|
|
|
niestety w RGSS nie jestem nawet zielony :) |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 17:46
|
|
|
Asantos, ale chodzi Tobie o przerwę między ciosami, czy o to, że np. mieczem długim typowym będzie się dłużej zamachiwał niż sztyletem? Jeśli to drugie to w animacji będą widoczne przeskoki, gdyż broń ma tylko 3 kąty położenia. |
________________________
|
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 19:17
|
|
|
Chodzi mi o przerwy pomiędzy atakami, że sztyletem będzię się więcej razy w ciągu minuty atakować niż toporem.
Ale w przybytku wolnego czasu możesz mi jeszcze opisać to, co masz na myśli? O długości zamachu.
PS. I przy okazji jeszcze o tych animacjach - jak się tworzą. |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 21:19
|
|
|
Wejdź w skrypt "Requiem SBABS Standard" i wstaw na górze:
Powyższy fragment to konfiguracja. Mam nadzieję, że rozumiesz o co chodzi.
Następnie znajdź trzy razy:
Kod: | self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Attack_Time |
i zamień na:
Kod: | if Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time.include?(@attack_weapon)
self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time[@attack_weapon]
else
self.weapon1_attack_time = Requiem_SBABS::Hero_Weapon_Attack_Time[0]
end |
I o co Ci chodzi z tymi przedmiotami? |
________________________
|
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 21:48
|
|
|
Fiuuu... trzy razy powiadasz? Znalazłem tylko jedno, ale i tak działa :).
A pozostałe 2 sprawy - to o czym mówiłaś - długość zamachu, jak to ustawić? Jeśli zbyt skomplikowane to nie musisz pisać.
Drugie to pytanie, skąd się biorą animację broni, czy skrypt sam je tworzy? |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 21:57
|
|
|
Animacje broni tworzy skrypt. Nakłada na bohatera ikonę broni i odpowiednio ją układa pod kątem (4 klatki animacji).
Długość zamachu nieopłacalne i skomplikowane |
________________________
|
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 29 Maj, 2010 08:43
|
|
|
Czyli wszystko już jasne :)
Wielkie dzięki za pomoc. |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Sprocik
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 60 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|