Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
GameOver Menu :-)
Autor Wiadomość
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro 11 Lis, 2009 15:15
GameOver Menu :-)
Siemanko :!:
Dodaje kolejny skrypt ,tym razem jest to menu które pokazuje się gdy kończymy grę :-) ,nie będę więcej pisał zobaczcie na screenie :

A tutaj macie skrypt:
Spoiler:


Kod:
#~ -----------------------------------------------------------------------------
#~ |                        $Game Over Menu by Moon$                           |
#~ -----------------------------------------------------------------------------
#~ |      What this script do?                                                 |
#~ |  It adds menu in the Gameover scene                                       |
#~ |  You will be able to choose between                                       |
#~ |       "Back to the title"                                                 |
#~ |       "Continue"                                                          |
#~ |       "Shutdown"                                                          |
#~ |  Ufcourse, these menus are all vocab and can be changed                   |
#~ -----------------------------------------------------------------------------


module Vocab
  #~ Change the vocab here if you want something different
  Back_to_title = "Powróć do menu"
end


class Scene_Gameover < Scene_Base
  def start
    super
    RPG::BGM.stop
    RPG::BGS.stop
    $data_system.gameover_me.play
    create_gameover_graphic
    check_continue
    create_game_over_window
  end
 
  def update
    super
    @command_window.update
    if Input.trigger?(Input::C)
      case @command_window.index
      when 0    # Back to title
      $scene = Scene_Title.new
      Graphics.fadeout(120)
      when 1    # Continue
        command_continue
      when 2    # Shutdown
        command_shutdown
      end
    end
  end
 
  def terminate
    super
    dispose_command_window
    snapshot_for_background
    dispose_title_graphic
  end
 
  def create_game_over_window
    s1 = Vocab::Back_to_title
    s2 = Vocab::continue
    s3 = Vocab::shutdown
    @command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2, s3])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = 288
    if @continue_enabled
      @command_window.index = 1
    else
      @command_window.draw_item(1, false)
    end
    @command_window.openness = 0
    @command_window.open
  end
 
  def dispose_command_window
    @command_window.dispose
  end
 
  def dispose_title_graphic
    @sprite.bitmap.dispose
    @sprite.dispose
  end
 
  def check_continue
    @continue_enabled = (Dir.glob('Save*.rvdata').size > 0)
  end
 
  def command_continue
    if @continue_enabled
      Sound.play_decision
      $scene = Scene_File.new(false, true, false)
    else
      Sound.play_buzzer
    end
  end
 
  def command_shutdown
    Sound.play_decision
    RPG::BGM.fade(800)
    RPG::BGS.fade(800)
    RPG::ME.fade(800)
    $scene = nil
  end
end



gameover_menu.txt
Pobierz SKRYPT
Pobierz Plik ściągnięto 381 raz(y) 2,69 KB

Ostatnio zmieniony przez Ayene Sro 18 Lis, 2009 07:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sro 11 Lis, 2009 15:17
Wejde w moj projekt i dodam skrypt. Dzięki Karsznickus :P
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro 11 Lis, 2009 15:42
Nie ma sprawy :-)
 
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Czw 12 Lis, 2009 12:07
Ciekawe urozmaicenie ale czy potrzebne. Może też skorzystam :P
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Czw 12 Lis, 2009 15:38
A ja nie skorzystam bo już mam :mrgreen: skrypt może nie za bardzo potrzebny ale zawsze coś...
________________________

 
 
Sarc 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 13
Wysłany: Pią 13 Lis, 2009 14:39
Spoko skrypt...

I działa ;-)
________________________
 
 
Krashai 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 48
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 22:55
Użyje ;D.
 
 
eXway 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 12
Skąd: Kraina RPG Makera
Wysłany: Pią 13 Kwi, 2012 10:38
Bardzo przydatne THX ;]
________________________
Pomogłem? Daj + ....

Spoiler:


Szkoda słów:
Skrypty (pisane przez was...) 80%
Fabuła 100%
Mapy 50%
Grafika 100%
Testy 10%
Do ukończenia gry 2 miesiące ;)


 
 
 
kamokeg 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 43
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 13 Kwi, 2012 13:13
Chcę dodać że współpracuje z Munkis' Animated Game Over screen co mnie ucieszyło.
________________________
 
 
jacorex1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 7
Skąd: Kazimierz Biskupi
Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 20:38
Super modzik ^^ w mojej grze się przydaje ^^ dzięki :lol:
________________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene