Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Sro 13 Sty, 2010 17:14
Niezły skrypt
Autor Wiadomość
bionicl 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 99
Skąd: z Huty Mińskiej
  Wysłany: Sob 12 Gru, 2009 18:15
Niezły skrypt
Witajcie
Znalazłem dość dobry skrypt, ale czy mógłby ktoś go przetłumaczyć i na przykład zamieścić na forum ?(Jestem dość słaby z angielskiego) Byłbym na prawdę wdzięczny, bo z tego co rozczytałem to jest niezły skrypt, a na forum nawet ktoś się o niego pytał...
Mam da dzieję że niedługo będzie na stronie ;-)

LINK: http://rmrk.net/index.php/topic,28124.0.html
 
 
t84un 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009 13:25
Description

This script allows you to create character sets from multiple character sheets, layering them on top of each other. It also allows you to set character graphics to armors and weapons, and these character sets will be layered on top of the character, thus making it a Visual Equipment script as well.

Features

* Easy configuration
* Hundreds of unique characters can be made from a limited set of resources.
* Allows you to set hue for character sheets, meaning each resource can have hundreds of distinct colours.
* Allows any weapon or armor to have any number of character sets stacked onto the character upon equip.
* Events and Actors can also be set up so that they are composed of multiple character sets
* Can set a priority for graphics, thus allowing you to determine what graphics should be drawn first
* Can change base graphics for the actor with script calls

-------------------------------------------------------
No więc ja postaram się to przetłumaczyć...

Opis
Ten skrypt umożliwia Ci tworzenie charsetów z różnych części - warstwowanie/kolorowanie
każdej z nich. Skrypt pozwala również na dodanie zbroi i broni do ludka... *tutaj pojawia moja niewiedza* ale ogółem to skrypt potrafi z różnych charsetów tworzyć nowe.

Funkcje
•Łatwa Konfiguracja
•Setki postaci mogą być stworzone z zasobów
•Pozwala Ci na kolorowanie tych postaci
•*Tego nie wiem :/*
•Wydarzenia i Aktorów można ustawić by składały się z różnych ,,znaków?"

Mi się wydaje, że chodzi o to, że skrypt składa z wielu charsetów jednego ludzika... z tym, że trzeba to ułożyć tak jak na tamtym obrazku. Skrypt umożliwa też ustawienie co powinno być na wierzchu... tzn pod zbroją może być jeszcze jakaś koszulka itp.
Kto wie lepiej i potrafi bardziej to przekazać to proszę o pomoc :roll:
 
 
bionicl 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 99
Skąd: z Huty Mińskiej
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009 13:48
Dzięki że się postarałeś, ale szczerze mówiąc nie o to mi chodziło. To to i ja przetłumaczyłem i chodzi o to że np.:
Nie masz żadnej zbroi, hełmu , broni itp. :goły ludzik
Założyłeś bluzeczkę :masz ludzika z bluzeczką
Wyposażyłeś ludzika w miecz :trzyma miecz itp...

Chodziło mi o prze tłumaczenie np. instrukcji w skrypcie...
Ale tak czy siak dzięki że od powiedziałeś :)
________________________
Gość, podoba ci się moja gra? ;)
 
 
t84un 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009 13:58
A to o to Ci chodziło xD
 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Nie 13 Gru, 2009 16:07
Ja też znalazłem skrypt i nie mogę go zrozumieć.
Kod:

#  Description:
#   
#    This script allows the player to choose an evidence item from his or her
#  inventory and set conditions depending on which item is chosen.
#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#  Instructions:
#
#    To set an item so that it will show up in the Evidence Locker when in
#  possession, merely type \evidence in the notes field of the item, weapon, or
#  armour.
#
#  To call the Evidence scene, use this code:
#
#    $scene = Scene_Evidence.new
#
#  IMPORTANT!!! Be sure to include a Wait frame of 1 underneath this code in
#  the event, or else the script won't update properly. To access the item you
#  have chosen, you have four codes:
#
#    $game_temp.evidence_name      the name of the item chosen
#    $game_temp.evidence_amount    the amount of item in the party's possession
#    $game_temp.evidence_type      0 => Item, 1 => Weapon, 2 => Armor
#    $game_temp.evidence_id        the ID of the item chosen
#
#  You can use any of these in a conditional branch by utilizing the script
#  condition and typing in this:
#
#    $game_temp.evidence_name == 'name'
#    $game_temp.evidence_amount == positive integer
#    $game_temp.evidence_type == integer between 0 and 2, inclusive
#    $game_temp.evidence_id == positive integer
#   
#  If necessary, type and id will only return true for the exact item wanted.
#  In general, name will be sufficient and probably easier, though confusion
#  may arise if you have more than one piece of evidence with the same name.
#  The amount is in case you want a number restriction on the evidence, so if
#  you need two instead of just one or something. You can join conditions with
#  &&, so this would be legitimate:
#
#    $game_temp.evidence_type == 2 && $game_temp.evidence_id == 24
#==============================================================================


Nie prosze was o tłumaczenie, tylko o instrukcje do niego, bo ja próbowałem niemal wszystkiego (chyba każdej kombinacji wywołania skrypta). Niestety do tego skryptu nie było demka.

Co ten skrypt ma zrobić?
otóż wyczytałem, że ten skrypt to "Given presents", czyli chyba będziemy mogli dawać prezenty NPC'tom, z tego co zrozumiałem. Otóż po wywołaniu tego skryptu, ma nam sie ukazać okno sklepu, a gracz będzie mógł wybrać przedmiot, który chce dać, dodatkowo dzięki temu skryptowi warunki, że jeżeli gracz wybierze przedmiot A to wtedy nastąpi jakieś zdarzenie, a jeżeli przedmiot B to inne zdarzenie.

Bardzo prosze o pomoc.
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 11:57
No to źle zrozumiałeś bo to jest skrypt jak sama nazwa wskazuje Evidence Locker, czyli szafka na dowody. Sam autor pisze:
Cytat:
This allows for an interactive exchange, particularly in games where the presentation of evidence is necessary, such as detective games or minigames.

Dlatego ten skrypt to tylko udziwniony inwentarz, w którym masz tylko wybrane przedmioty (tym którym wpiszesz \Evidence w bazie danych) i np. by rozwikłać jakąś sprawę musisz dostarczyć przedmiot "szmatka ubrudzona krwią" w ilości jedna o takim i takim id no i konkretny typ przedmiotu (broń, zbroja itd).
 
 
Teyan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 48
Wysłany: Wto 15 Gru, 2009 14:24
Dzięki za wyjaśnienie.
Teraz spróbuje sprawdzić co daje ten skrypt, kto wie, może i tak mi się przyda.
Jeszcze raz dzięki. Temat można zamknąć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene