Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Jakość przedmiotów
Autor Wiadomość
Shadow 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 24
Skąd: Świnoujście
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 20:22
Jakość przedmiotów
~ Basic Item Quality Colors ~


Krótki opis:
Skrypt zmienia kolor nazwy przedmiotu. Dzięki czemu możemy stworzyć przedmioty unikalne,legendarne itp.

Autor:
Leongon

Tłumaczenie:
Shadow

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
module IQC_Configs
################################################################################
#                  Basic Item Quality Colors of Awesome VX v1.1                #
################################################################################
# Author: Leongon                                                              #
# Licence: Free for commercial and non-commercial proyects, just credit.       #           
################################################################################

################################################################################
# Instrukcje #                                                                 #
################                                                               #
#                                                                              #
# Ustawianie jakości przedmiotu. --------------------------------------------- #
#                                                                              #
# Umieść to w notatce w broni,pancerzu,przedmiocie bądź umiejętności:          #
# <IQC jakość>                                                                 #
#  PRZYKŁAD:                                                                   #
# <IQC epic>                                                                   #
#                                                                              #
#"jakość" oznacza jakiej jakości jest przedmiot rzadki, epicki czy uber.       #
#                                                                              #
# Przypisywanie jakości Przedmiotom   ---------------------------------------- #
#                                                                              #
# Poniżej w Obszarze Konfiguracji, znajdziesz liste kolorów od 0 do 31.        #
# Wprowadź nazwę pomiędzy "" aby stworzyć nowy rodzaj jakości                  #
#                                                                              #                                                   #
#                                                                              #
################################################################################
#Obszar konfiguracji #
######################
                     #
  IQC_quality =      # Nie ruszaj tej lini.
  {                  # Nie ruszaj tej lini.
  0 => "",           #
  1 => "",           #
  2 => "",           #
  3 => "",           #
  4 => "",           #
  5 => "",           #
  6 => "",           #
  7 => "",           #
  8 => "poor",       #
  9 => "rare",       #
  10 => "",          #
  11 => "",          #
  12 => "",          #
  13 => "",          #
  14 => "",          #
  15 => "",          #
  16 => "",          #
  17 => "",          #
  18 => "",          #
  19 => "",          #
  20 => "legendary", #
  21 => "",          #
  22 => "",          #
  23 => "",          #
  24 => "uncommon",  #
  25 => "",          #
  26 => "",          #
  27 => "",          #
  28 => "",          #
  29 => "",          #
  30 => "epic",      #
  31 => ""           #
  }                  # Nie ruszaj tej lini.
                     #
######################
#Koniec konfiguracji #
######################
end





#------------------------------------------------------------------------------#
# Nie edytuj kodu poniżej chyba że wiesz co robisz!                            #
#                                                                              #
#------------------------------------------------------------------------------#
module LNR
  def get_single_for(note_field,tag_name)
    lines = note_field.split("\n")
    for line in lines
      if line[0,1].eql?("<")
        line2=line.split(/[<> ]/)
        if line2[1].eql?(tag_name)
          return line2[2]
        end
      end
    end
  end
end
#------------------------------------------------------------------------------#
class Window_Base < Window
  include LNR
  include IQC_Configs
  def draw_item_name(item, x, y, enabled = true)
    if item != nil
      draw_icon(item.icon_index, x, y, enabled)
      self.contents.font.color = normal_color
      if item.note.include?("<IQC ")
        quality = get_single_for(item.note,"IQC")
        self.contents.font.color = text_color(IQC_quality.index(quality).to_i)
      end
      self.contents.font.color.alpha = enabled ? 255 : 128
      self.contents.draw_text(x + 24, y, 172, WLH, item.name)
      self.contents.font.color = normal_color
    end
  end
end


Screeny:
Spoiler:


Dodatkowe informacje:
Demo nie potrzebne
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 21:03
co do skryptu i jego przedstawienia chcę rzec tylko dwa zdania;
sam skrypt jest boski, legendarny oraz epicki! :mrgreen:
a screen, który tu dałeś też jest niezły :lol:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Iorwet 



Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 6
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012 22:50
W które miejsce mam to wkelić, ponieważ nie działa mi.
 
 
sieczken 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 31
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012 11:29
Mam prośbe mógłbyś umieścić ten skrpyt w demie ponieważ mam probolem z odtworzeniem go w grze.
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012 20:02
sieczken

Jeśli wkleiłeś skrypt to wejdź w:

Baza Danych -> Przedmioty -> Wybierz jakiś przedmiot w w "Notatkach" (Note) wpisz np. "<IQC epic>", bądź "legendary" itp. Wszystko jest w skrypcie:

Spoiler:

Kod:
################################################################################
# Instrukcje #                                                                 #
################                                                               #
#                                                                              #
# Ustawianie jakości przedmiotu. --------------------------------------------- #
#                                                                              #
# Umieść to w notatce w broni,pancerzu,przedmiocie bądź umiejętności:          #
# <IQC jakość>                                                                 #
#  PRZYKŁAD:                                                                   #
# <IQC epic>                                                                   #
#                                                                              #
#"jakość" oznacza jakiej jakości jest przedmiot rzadki, epicki czy uber.       #
#                                                                              #
# Przypisywanie jakości Przedmiotom   ---------------------------------------- #
#                                                                              #
# Poniżej w Obszarze Konfiguracji, znajdziesz liste kolorów od 0 do 31.        #
# Wprowadź nazwę pomiędzy "" aby stworzyć nowy rodzaj jakości                  #
#                                                                              #                                                   #
#                                                                              #
################################################################################
#Obszar konfiguracji #
######################
                     #
  IQC_quality =      # Nie ruszaj tej lini.
  {                  # Nie ruszaj tej lini.
  0 => "",           #
  1 => "",           #
  2 => "",           #
  3 => "",           #
  4 => "",           #
  5 => "",           #
  6 => "",           #
  7 => "",           #
  8 => "poor",       #
  9 => "rare",       #
  10 => "",          #
  11 => "",          #
  12 => "",          #
  13 => "",          #
  14 => "",          #
  15 => "",          #
  16 => "",          #
  17 => "",          #
  18 => "",          #
  19 => "",          #
  20 => "legendary", #
  21 => "",          #
  22 => "",          #
  23 => "",          #
  24 => "uncommon",  #
  25 => "",          #
  26 => "",          #
  27 => "",          #
  28 => "",          #
  29 => "",          #
  30 => "epic",      #
  31 => ""           #
  }                  # Nie ruszaj tej lini.
                     #
######################
#Koniec konfiguracji #
######################
end



Tam, gdzie jest np. 0 możesz wpisać "test" tylko w cudzysłów :)
________________________



 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012 20:41
Podobny skrypt, zawierający RGB:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
 #  Colour Coded Items
 #  Version: 1.0
 #  Author: modern algebra (rmrk.net)
 #  Date: January 27, 2009
 #++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 #  Description:
 #    This script allows you to set a special colour to any item, weapon or
 #   armor in the party's possession. SO, in scenes like Item or Equip, these
 #   items/weapons/armors would be drawn in whatever colour you specify
 #++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 #  Instructions:
 #    Place this above Main and below Materials in the Script Editor (F11)
 # 
 #   To set a colour to an item, put any of the following codes into the notes
 #  box of the item, weapon or armour:
 #
 #      \macolor[x]
 #      \macolour[x]
 #
 #    where x is an integer between 0 and 32 - this will set it to the colour
 #   that corresponds to the square in the Windowskin palette. Or you can use
 #   the code:
 #
 #      \macolor[r, g, b]
 #      \macolour[r, g, b]
 #
 #    where r is red, g is green, and b is blue. All of them must be between
 #   0 and 255. Any colour you want can be made out of a combination of these
 #   colours. [0, 0, 0] is BLACK, and [255, 255, 255] is WHITE, [255, 0, 0] is
 #   RED, and etc... If you use this, the best way is to find the exact shade
 #   you want in a picture editor program like MS Paint, and then check the
 #   RGB of that colour.
 #==============================================================================
 # ** Window Base
 #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 #  Summary of Changes:
 #    aliased method - normal_color, draw_item_name
 #==============================================================================

 class Window_Base
   #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   # * Normal Color
   #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   alias modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5 normal_color
   def normal_color
     # If drawing an item name from Draw Item Name
     if @ma_drawing_item != nil
     # Check Item Note for colour code
       if @ma_drawing_item.note[/\\MACOLOU*R\[([,\d\s]*?)\]/i]
         if $1.include? (",")
           $1[/\s*(\d+)\s*,\s*(\d+)\s*,\s*(\d+)\s*/i]
           # If the specification is not valid
           if $1.nil? || $2.nil? || $3.nil?
             # Default to normal_colour
             colour = modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5
           else
             colour = Color.new ($1.to_i, $2.to_i, $3.to_i)
           end
         else # If only an integer, get colour from text_color method
           colour = text_color ($1.to_i)
           # Default to normal colour
           colour = modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5 if colour.alpha == 0
         end
         return colour
       end
     end
     return modrnlgbr_nrml_color_itm_colrcodes_943n5
   end
   #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   # * Draw Item Name
   #     item    : Item (skill, weapon, armor are also possible)
   #~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   alias modalg_itemcolours_drw_itm_nm_94b5 draw_item_name
   def draw_item_name(item, *args)
     @ma_drawing_item = item
     # Run Original Method
     modalg_itemcolours_drw_itm_nm_94b5 (item, *args)
     @ma_drawing_item = nil
   end
 end

________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 17:17
W lini 77 na początku postaw znak #.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 17:30
Kurde! Ciągle jak to próbuję naprawić znajduję się nowy błąd!
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
pw1602 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 119
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 23:04
aragorn7015

Spróbuj od nowa wkleić skrypt, albo po prostu może kolidować z innymi. Popróbuj z którym koliduje i będziesz wiedział :)
________________________



 
 
Abercjusz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 89
Skąd: Aeitlan
Wysłany: Sob 28 Kwi, 2012 13:26
Skrypt fajny.Baaardzo przydatny.
________________________
~Aktualne Projekty Wiecznoproblemoultimowicza;)~
Telheranei
:elf: :paladyn: :ork:
 
 
kolkav5 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 76
Wysłany: Czw 21 Cze, 2012 10:57
Bardzo przydatny skrypcik.
Lubię nazwy (Na kolorowo). :mrgreen: :mrgreen:
________________________
Jeśli pomogłem daj "Pomógł"

Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314

Znowu Powracam!
 
 
Misterexe1235 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 2
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012 12:58
Tego skryptu szukałem i w końcu znalazłem 5/5 :-)
 
 
Jakub/Bedzio 



Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 5
Wysłany: Nie 02 Wrz, 2012 10:31
Można dodać kolor? Np. żółty?
 
 
aragorn7015 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 186
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: Pon 03 Wrz, 2012 10:28
Popatrz do skryptu Jakub/Bedzio,
Kod:
 IQC_quality =      # Nie ruszaj tej lini.
  {                  # Nie ruszaj tej lini.
  0 => "",           #
  1 => "",           #
  2 => "",           #
  3 => "",           #
  4 => "",           #
  5 => "",           #
  6 => "",           #
  7 => "",           #
  8 => "poor",       #
  9 => "rare",       #
  10 => "",          #
  11 => "",          #
  12 => "",          #
  13 => "",          #
  14 => "",          #
  15 => "",          #
  16 => "",          #
  17 => "",          #
  18 => "",          #
  19 => "",          #
  20 => "legendary", #
  21 => "",          #
  22 => "",          #
  23 => "",          #
  24 => "uncommon",  #
  25 => "",          #
  26 => "",          #
  27 => "",          #
  28 => "",          #
  29 => "",          #
  30 => "epic",      #
  31 => ""           #


Te linijki odpowiadają kolorom: http://www.ultimateam.pl/...p?p=82475#82475 Więc jeżeli chcesz żółty, to wystarczy tam gdzie jest 14 są '' takie znaki i tam wpisz np. 14 => "żółty", # i teraz robisz to co wczesniej tylko że zamiast epic, wpisujesz żółty... Mam nadzieję że pomogłem.
________________________
Jeśli pomogłem, daj
Spoiler:

POMÓGŁ



Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem
 
 
 
kurier 



Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 6
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012 11:20
mam problem z tym skryptem...
wyskakuje mi ze niezainicjowano stałej WHL

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene