Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Lokacja
Autor Wiadomość
serb7 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009 20:27
Lokacja
Jest to skrypt który daje ukazuje nazwę lokacji podczas gry .


Screen:




Sorry za zły screen wystarczy powiększyć .

Spoiler:

Kod:
#===============================================================#
# Map HUD v0.1                                                  #
# By Carbajosa                                                  #
# A Simple Script that lets you show the name of the map at the #
# bottom-left of the screen... My first script :D               #
#===============================================================#
# The following lines are editable                              #
#===============================================================#
module Show_Map_HUD
  # Put the Map_IDs you want to exlude automatic map showing here.
  Do_Not_Show_Map = [3] #Separate it with commas. e.g. Do_Not_Show_Map = [1, 9, 12, 1000000000000000000]
  # Change the number here to change the size of the font default = 12
  Font_Size = 12 # Suggested font size is 12-18
  Y_Coord = 340 # Y-Coordinates of the hud. 0 for the upper-left corner, 340 to allign it at the lower-left corner
  #Note: The opacity is 0, will be fixed on future released X__X Im a total noob.
end
#===============================================================#
# End of Configuration                                          #
#===============================================================#

#===============================================================#
# Please do not change the lines beyond this point :D           #
#===============================================================#

class Map_HUD < Window_Base
#=========================================#
# INITIALIZE METHOD                       #
#=========================================#
  def initialize
    super (0, Show_Map_HUD::Y_Coord, 200, 150)
    self.contents = Bitmap.new(width-32, height-32) #This will let you draw text within
    self.contents.font.size = Show_Map_HUD::Font_Size
    self.opacity = 0
    refresh
  end
 
#=========================================#
# REFRESH METHOD                          #
#=========================================#
  def refresh
    self.contents.clear
    if Show_Map_HUD::Do_Not_Show_Map.include?($game_map.map_id)
      self.contents.draw_text (0,0,0,0,"")
  #     self.visible = false
    else
      self.contents.draw_text (0, 0, 168, 32, "Lokacja:")
      self.contents.draw_text (0, 0, 168, 64, $game_map.name.to_s)
    end     
  end
 
#=========================================#
# UPDATE                                  #
#=========================================#
  def update
    refresh
  end
end
#================================================================#
# GAME MAP SETUP                                                 #
#================================================================#
class Game_Map
  def name
  map_infos = load_data("Data/MapInfos.rvdata")
  name = map_infos[@map_id].name
  name.gsub!(/\\N\[([0-9]+)\]/i) { $game_actors[$1.to_i].name }
    return name
  end
end

#===============================================#
# SCENE_MAP CONFIG                              #
#===============================================#

class Scene_Map
  # Aliases
  alias don_map_main main
  alias don_map_update update
  alias don_map_terminate terminate
  # defining main, update and terminate
  def main
    @MN = Map_HUD.new
    @DM = $game_map.name
    don_map_main
  end
  def update
    @MN.update #if @DM >= $game_map.name
    don_map_update
  end
  def terminate
    @MN.dispose
    don_map_terminate
  end
end

________________________
Mojej roboty =)
 
 
spino333 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 85
Skąd: Nie pamiętam
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009 22:46
Nawet fajny ale podobny skrypt jest tutaj:
http://www.ultimateam.pl/...1a681f328#17586
O i jeszcze takie pytanie skąd wziołeś te drzewa itp. ;-)
________________________
_________________
_________________
Jak kraść to milinony...
Jak ruchać to księżniczki...
_________________
_________________
_________________
 
 
 
Deegi 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 29
Wysłany: Nie 27 Gru, 2009 22:48
spino333 napisał/a:
Nawet fajny ale podobny skrypt jest tutaj:
http://www.ultimateam.pl/...1a681f328#17586
O i jeszcze takie pytanie skąd wziołeś te drzewa itp. ;-)


Zapewne z podanego przezemnie Tilesetu. W tym temacie masz sporo do wyboru:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2182
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010 15:26
Deegi napisał/a:
spino333 napisał/a:
Nawet fajny ale podobny skrypt jest tutaj:
http://www.ultimateam.pl/...1a681f328#17586
O i jeszcze takie pytanie skąd wziołeś te drzewa itp. ;-)


Zapewne z podanego przezemnie Tilesetu. W tym temacie masz sporo do wyboru:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2182

:-( Nie ma takigo tematu :-(
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010 13:16
Mi tam wystarczą zwykłe tilesety z RTP :-)

A co do tematu:
Wygodny i miły w użyciu. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene