Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Hud
Autor Wiadomość
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Pon 18 Paź, 2010 13:12
Czy da się ten skrypt przerobić na vx
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 19 Paź, 2010 17:40
Na VXa są inne HUDy. Możesz nawet spróbować HUDa zamieszczonego przez jednego z użytkowników w pomocy :arrow: http://www.ultimateam.pl/...p?p=40960#40960
________________________


 
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 16:54
Daj jakiś scener żeby na początku gry odrazu była ta ramka.
I wytłumacz mi jak to zrobić co otówrzyć itd . Dam pomógł ....
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 17:13
No więc tak na początku kopiujesz skrypt do swojego projektu później na jakiejś mapce robisz nowe zdarzenie które uaktywnia przełącznik nr1. I tyle o to cała magia możesz jeszcze to zdarzenie dać na auto start. I jeszcze jedno nie podlizuj się ze dasz komuś pomógł bo to nie jest twój temat a tylko twórca tematu może rozdawać punkt pomógł.
 
 
rpgmigara 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 39
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 20:45
Już mam ;d zrobilem już wcześniej I jestem zadowolony \
Mam jescze pytanie czy może się to odrazu pojawić jak wejdę do gry?
________________________
Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach .
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 22:06
No...tak...ustaw przełącznik nr.1 na włączony na starcie gry>_>'
 
 
Kazuki 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 17 Wrz, 2011 23:47
A mi się zbugowała dziwnie grafika - http://i51.tinypic.com/5anhvl.jpg
Wszystko zrobiłem według instrukcji. Co może być nie tak?
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2011 10:26
Kazuki, a nie podmieniłeś nazw tych pasków? Bo wygląda na to, że pasek exp dałeś na hp/sp, zaś pasek hp/sp na exp ;-)
________________________


 
 
 
Dominik 1988 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 23
Wysłany: Wto 27 Gru, 2011 19:38
Da się przerobić ten skrypt żeby były same bary bez avatara postaci?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:52
Znajdź i usuń fragment:
Kod:
draw_actor_avatar(actor, 24, 24)
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene