Hud |
Autor |
Wiadomość |
Michu_1999
Preferowany:
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 43
|
Wysłany: Pon 18 Paź, 2010 13:12
|
|
|
Czy da się ten skrypt przerobić na vx |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 16:54
|
|
|
Daj jakiś scener żeby na początku gry odrazu była ta ramka.
I wytłumacz mi jak to zrobić co otówrzyć itd . Dam pomógł .... |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
|
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 17:13
|
|
|
No więc tak na początku kopiujesz skrypt do swojego projektu później na jakiejś mapce robisz nowe zdarzenie które uaktywnia przełącznik nr1. I tyle o to cała magia możesz jeszcze to zdarzenie dać na auto start. I jeszcze jedno nie podlizuj się ze dasz komuś pomógł bo to nie jest twój temat a tylko twórca tematu może rozdawać punkt pomógł. |
|
|
|
rpgmigara
Preferowany:
Dołączył: 23 Gru 2010 Posty: 39
|
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 20:45
|
|
|
Już mam ;d zrobilem już wcześniej I jestem zadowolony \
Mam jescze pytanie czy może się to odrazu pojawić jak wejdę do gry? |
________________________ Tworze gre potrzbuje pomocy przy skryptach . |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 22:06
|
|
|
No...tak...ustaw przełącznik nr.1 na włączony na starcie gry>_>' |
|
|
|
Kazuki
Preferowany:
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2011 10:26
|
|
|
Kazuki, a nie podmieniłeś nazw tych pasków? Bo wygląda na to, że pasek exp dałeś na hp/sp, zaś pasek hp/sp na exp |
________________________
|
|
|
|
Dominik 1988
Preferowany:
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 23
|
Wysłany: Wto 27 Gru, 2011 19:38
|
|
|
Da się przerobić ten skrypt żeby były same bary bez avatara postaci? |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:52
|
|
|
Znajdź i usuń fragment:
Kod: | draw_actor_avatar(actor, 24, 24) |
|
________________________
|
|
|
|
|