Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:19
New Island
Autor Wiadomość
rach 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: Z domu
  Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:21
New Island
New Island



Fabuła
Porywaja ci ojca w dziwnych okolicznoisciach ;-(
Nikt nie wie co sie stało po drodze napotkasz wiele potworów
:arrow: poznasz kilku ciekawych ludzi Itd


Screeny
Spoiler:




[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 18:22 ]
To jest tylko zapowiedż demo powinno wyjsc w przeciagu 2 tygodni :-)
________________________
Zaczynam od nowa :D

Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MomoMarcin3 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 109
Skąd: 11111
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:27
Fajne. A szczególnie te błyskawice :).
Napewno zagram w grę. Czekam na demo:)
 
 
rach 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: Z domu
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:48
Jutro zamieszcze nowe screnny

[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 20:46 ]
Nowe Screeny

8-) :mrgreen:
Spoiler:




[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 21:28 ]
http://w268.wrzuta.pl/sr/f/1q9FkaLNXTJ/new_island Demo gry w 20 % ukonczone to narazie próbka
________________________
Zaczynam od nowa :D

Ostatnio zmieniony przez Nhadala Czw 11 Lut, 2010 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rach 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: Z domu
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 21:39
Dziekuje i zacheca do sciagania

[ Dodano: Pon 08 Lut, 2010 08:13 ]
Jak ktos grał w demo to ostatnia mapka bedzie usunieta i nowa zrobiona
________________________
Zaczynam od nowa :D

 
 
 
Niko 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 22
Wysłany: Sob 20 Lut, 2010 21:17
Bardzo fajna gierka
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2520 Zapraszam
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 20 Lut, 2010 23:28
Emm.... No tak.....

Fabuła: Ta fabuła jest na 30min gry

Skrypty = nil

Grafiki nie Rtp = nil

mapping- no cóż po screenach widać że słaby

Moja ogólna ocena 2/5

Pamiętaj trening czyni mistrza
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 15:35
Hej :!:
Hmmm...zacznę od tego ,że masz zbyt wiele nie zagospodarowanego terenu ,a drzewom na dole brakuje dolnej albo górnej ich części :-) .Prócz tego nie pasowało mi jeszcze ,że jak wchodizłem do jakiś pomieszczeń to wchodziłem przez ścianę :-( .
Teraz przyczepięsię początku dokładnie jak wychodzimy z pokoju ,to no nasz ojcie po tych piorunach mógłby jakoś pobiec a nie tak powoli iść jakby nic się nie stało ,a następnie mogłaby od razu zagadnąć nas matka zamiast tego ,że trzeba do niej podejść.
Ogólnie gra 2/6
POWODZENIA W TWORZENIU :-) :!:
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 17:52
Cytat:
Hmmm...zacznę od tego ,że masz zbyt wiele nie zagospodarowanego terenu ,a drzewom na dole brakuje dolnej albo górnej ich części :-) .Prócz tego nie pasowało mi jeszcze ,że jak wchodziłem do jakiś pomieszczeń to wchodziłem przez ścianę :-( .
Teraz przyczepię się początku dokładnie jak wychodzimy z pokoju ,to no nasz ojciec po tych piorunach mógłby jakoś pobiec a nie tak powoli iść jakby nic się nie stało
To samo chciałem powiedzieć. A na ostatniej mapce to po pierwszym pokonaniu usuń strażnika oraz prawe drzwi przy wyjściu z mapki nigdzie nas nie teleportuje.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw 25 Mar, 2010 20:13
Nie napiszę długo gdyż zaczynam grę.
Niestety chodziłem po herbacie na 1 mapce. :roll:
Spoiler:




Po wszystkich tilsetach twórcy da się chodzić (nie wiem czy wszystkich ale większości)

Po walce z strażnikiem nadal nie dał mi przejść

Ale tilsety dobre
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 26 Mar, 2010 09:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
radek02 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 257
Skąd: klikasz ?
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010 06:44
rach, mapki przydały by się poprawic , teksy , a co tilesetów , jakie jajco2 wspominał , trzeba w E nacisnąc ludka , a tam dalej chyba wszystko zrozumiesz .
________________________
2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]

Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 31 Mar, 2010 15:51
Walka z drugim strażnikiem:
Nadal mnie nie przepuszcza
Na dole prawe drzwi teleportują mnie w to samo miejsce
---------------------------------------------
Przed chwilą:
Znowu walka, znowu mnie nie przepuszcza
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 15:15
Trzeba się troszkę postarać. Tak jak mówi jajco2, błędy przy eventach i w mapkach.
Pozdrowienia i powodzenia.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 16:15
Spójrz na moją sygnaturę... xD
Gierka jest słaba, dialogi, mapping, skrypty, tekstury... brak animacji zdarzeń, ściany są źle zrobione, nie konfigurowałeś tilesetu E.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
MaxisowyNoobek 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 3
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 19:12
ok po pierwsze potwory dają za dużo expa i kasy po drugie zwiększ atak obrone i to wszystko w potworach po trzecie zbalansuj profesje np żeby wojownik walił z lapy wiecej a mniej z czarów a mag wiecej po czwarte zrób 3-4 profesje po piąte niech grę zaczyna się od 1 lvla bez kasy i niczego po szóste zrób większe koszty różnych rzeczy w sklepie po siódme mapy są troche puste zrób jakieś drzewa budynki kwiaty cokolwiek po ósme zrób by czary kosztowały coś many i po dziewiąte zrób tak by np mag nie mógł ubierać wszystkich rzeczy mam nadzieję że weźmiesz to pod uwagę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene