Otwarty przez: Ayene Pon 02 Maj, 2011 09:19 |
New Island |
Autor |
Wiadomość |
rach
Preferowany:
Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 5 Skąd: Z domu
|
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:21
|
|
New Island
|
New Island
Fabuła
Porywaja ci ojca w dziwnych okolicznoisciach
Nikt nie wie co sie stało po drodze napotkasz wiele potworów
poznasz kilku ciekawych ludzi Itd
Screeny
[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 18:22 ]
To jest tylko zapowiedż demo powinno wyjsc w przeciagu 2 tygodni |
________________________ Zaczynam od nowa :D
|
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:30, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
MomoMarcin3
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 109 Skąd: 11111
|
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:27
|
|
|
Fajne. A szczególnie te błyskawice :).
Napewno zagram w grę. Czekam na demo:) |
|
|
|
rach
Preferowany:
Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 5 Skąd: Z domu
|
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 18:48
|
|
|
Jutro zamieszcze nowe screnny
[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 20:46 ]
Nowe Screeny
[ Dodano: Nie 07 Lut, 2010 21:28 ]
http://w268.wrzuta.pl/sr/f/1q9FkaLNXTJ/new_island Demo gry w 20 % ukonczone to narazie próbka |
________________________ Zaczynam od nowa :D
|
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Czw 11 Lut, 2010 13:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
rach
Preferowany:
Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 5 Skąd: Z domu
|
Wysłany: Nie 07 Lut, 2010 21:39
|
|
|
Dziekuje i zacheca do sciagania
[ Dodano: Pon 08 Lut, 2010 08:13 ]
Jak ktos grał w demo to ostatnia mapka bedzie usunieta i nowa zrobiona |
________________________ Zaczynam od nowa :D
|
|
|
|
Niko
Preferowany:
Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 22
|
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 20 Lut, 2010 23:28
|
|
|
Emm.... No tak.....
Fabuła: Ta fabuła jest na 30min gry
Skrypty = nil
Grafiki nie Rtp = nil
mapping- no cóż po screenach widać że słaby
Moja ogólna ocena 2/5
Pamiętaj trening czyni mistrza |
|
|
|
Azsak von Triger
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 48 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 15:35
|
|
|
Hej
Hmmm...zacznę od tego ,że masz zbyt wiele nie zagospodarowanego terenu ,a drzewom na dole brakuje dolnej albo górnej ich części .Prócz tego nie pasowało mi jeszcze ,że jak wchodizłem do jakiś pomieszczeń to wchodziłem przez ścianę .
Teraz przyczepięsię początku dokładnie jak wychodzimy z pokoju ,to no nasz ojcie po tych piorunach mógłby jakoś pobiec a nie tak powoli iść jakby nic się nie stało ,a następnie mogłaby od razu zagadnąć nas matka zamiast tego ,że trzeba do niej podejść.
Ogólnie gra 2/6
POWODZENIA W TWORZENIU |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 17:52
|
|
|
Cytat: | Hmmm...zacznę od tego ,że masz zbyt wiele nie zagospodarowanego terenu ,a drzewom na dole brakuje dolnej albo górnej ich części .Prócz tego nie pasowało mi jeszcze ,że jak wchodziłem do jakiś pomieszczeń to wchodziłem przez ścianę .
Teraz przyczepię się początku dokładnie jak wychodzimy z pokoju ,to no nasz ojciec po tych piorunach mógłby jakoś pobiec a nie tak powoli iść jakby nic się nie stało | To samo chciałem powiedzieć. A na ostatniej mapce to po pierwszym pokonaniu usuń strażnika oraz prawe drzwi przy wyjściu z mapki nigdzie nas nie teleportuje. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 25 Mar, 2010 20:13
|
|
|
Nie napiszę długo gdyż zaczynam grę.
Niestety chodziłem po herbacie na 1 mapce.
Po wszystkich tilsetach twórcy da się chodzić (nie wiem czy wszystkich ale większości)
Po walce z strażnikiem nadal nie dał mi przejść
Ale tilsety dobre |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 26 Mar, 2010 09:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
radek02
Preferowany:
Pomógł: 13 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 257 Skąd: klikasz ?
|
Wysłany: Pią 26 Mar, 2010 06:44
|
|
|
rach, mapki przydały by się poprawic , teksy , a co tilesetów , jakie jajco2 wspominał , trzeba w E nacisnąc ludka , a tam dalej chyba wszystko zrozumiesz . |
________________________ 2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610 |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro 31 Mar, 2010 15:51
|
|
|
Walka z drugim strażnikiem:
Nadal mnie nie przepuszcza
Na dole prawe drzwi teleportują mnie w to samo miejsce
---------------------------------------------
Przed chwilą:
Znowu walka, znowu mnie nie przepuszcza |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 15:15
|
|
|
Trzeba się troszkę postarać. Tak jak mówi jajco2, błędy przy eventach i w mapkach.
Pozdrowienia i powodzenia. |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
MaxisowyNoobek
Preferowany:
Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 3
|
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 19:12
|
|
|
ok po pierwsze potwory dają za dużo expa i kasy po drugie zwiększ atak obrone i to wszystko w potworach po trzecie zbalansuj profesje np żeby wojownik walił z lapy wiecej a mniej z czarów a mag wiecej po czwarte zrób 3-4 profesje po piąte niech grę zaczyna się od 1 lvla bez kasy i niczego po szóste zrób większe koszty różnych rzeczy w sklepie po siódme mapy są troche puste zrób jakieś drzewa budynki kwiaty cokolwiek po ósme zrób by czary kosztowały coś many i po dziewiąte zrób tak by np mag nie mógł ubierać wszystkich rzeczy mam nadzieję że weźmiesz to pod uwagę :) |
|
|
|
|