Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:28
Potrzebuję skryptu lub zdarzenia
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010 16:29
Potrzebuję skryptu lub zdarzenia
Siema. Wpadłem na pomysł, że walkę mieć na mapce. Jakby ktoś umiałby zrobić taki skrypt lub zrobić tutka jak to zrobić na zdarzeniach byłbym wdzięczny. Aha i w skrypcie, żeby było coś takiego, że jak postać ma założoną broń 1 to strzela bronią 1 i tak z 3 razy. Mam nadzieję, że mi pomożecie.
Pzdr
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010 16:59
Widziałem gdzieś w internecie skrypt, który powodował rozgrywanie walki na mapie, nawet go ściągnąłem ale nie wiem gdzie jest... Jak znajdę to wstawię link.

[ Dodano: Czw 18 Lut, 2010 17:09 ]
Nie wiem czy to dobre ale znalazłem takie coś i wstawiam...
http://www.mediafire.com/?1egzmywbxtn
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010 17:56
Znam to to jest ze strony rpgmaker.pl, ale nie oto mi chodziło.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010 19:06
Ale o co ?
Jakiś konkretny ABS?
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010 20:32
Może powiem nad jakim pracuję projekcie to może ktoś zrozumie.
Robię grę o tematyce Naruto. W skrypcie lub zdarzeniu musi być coś takiego.
Jak 'Postać1' ma nosi kunai to nimi rzuca (tak samo z shurikenami i senbon(igłami).
Mam nadzieję, że ktoś zrozumiał i pomoże.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010 21:06
Ale chodzi co o walkę na mapie czy normalną (Piszesz trochę nie jasno)
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010 21:47
Cytat:
że walkę mieć na mapce
Umiesz czytać :?:
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 21:09
Chodzi trochę o walkę jak w tibi i że jak ma kunai to rzuca seriami np. 5 razy w przeciwnika

Oto chodzi mam nadzieję bo tak zrozumiałem
Ostatnio zmieniony przez Ayene Sro 24 Lut, 2010 21:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 22:13
Tak. Właśnie o to mi chodzi.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 08:19
Jest scrypt na walke w czasie rzeczywistym tu na tym forum chyba nawet.
A co do kunai jestem w kropce.
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 25 Lut, 2010 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 12:56
Jest pewien BARDZO zaawansowany ABS który uwzględnia właśnie rzucanie bumerangami
to chyba podobne nie?
proszę oto link http://forum.chaos-projec...php?topic=106.0
ostrzegam że sam nie umiem jeszcze go obsługiwać więc nie pomogę( może nasz spec Ayene to rozgryzie ;-) )
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene