Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Alchemia
Autor Wiadomość
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
  Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 20:26
Alchemia
Witam w tym poradniku chciałbym pokazać wam jak stworzyć prostą umiejętność
np: Alchemia,Kowalstwo,Crafting

Potrzebne nam będą:
1 Zmienna
1 Przełącznik

Zaczynamy:

Wiec tworzymy mapke przypominający laboratorium,kuźnie(u mnie laboratorium)

Wchodzimy w edycję zdarzeń i:
Kod:

ustaw warunek: umiejętność Alchemia
  ustaw warunek: składnik 1 jest w posiadaniu
    ustaw warunek: składnik 2 jest w posiadaniu
      ustaw warunek: fiolka jest w posiadaniu
        wiadomość: Zrobić miksturkę
        pokaż wybór: tak,nie
          opcja(tak)
            zmień przedmioty: składnik1 - 1
            zmień przedmioty: składnik2 - 1
            zmień przedmioty: fiolka - 1
            przełącznik 0001 Alchemi1 = On
          opcja(nie)

SS:

Otwieramy nową stronę na przełącznik Alchemi
Kod:

  zmienna Los = Losowa liczba 1..2
  ustaw warunek: zmienna Los = 1
  błysk ekranu
  pokaż animację: woda1
  wiadomość: Jupi stworzyłem miksturkę HP
  zmień przedmioty: miksturka Hp +1
  przełącznik 0001 Alchemi = OFF
#Żeby wrócić do porzedniej strony po zakończeniu
koniec warunku
  ustaw warunek: zmienna los =2
  wiadomość: Coś mi nie pykło
  przełącznik 0001 Alchemi = OFF

SS:
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 21:33
nawet niezłe :) skomplikowane i zawiłe ale dobrze przemyślane. plusik wirtualny :D
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010 19:02
Fajny tutek, ale mam pytanie. Chciałem rozbudować tego tuta w taki sposób, że jak użyje się przepisu na jakąś zbroje to wtedy są wszystkie animacje przy Kowalstwie. Gdy zrobiłem jak to by miało być to nie chce mi użyć przedmiotu. Jeszcze nie pokazuje mi się grafika hełmu i miecza. Wszystko jest w demie. Mam nadzieję, że ktoś pomoże.
Demo:
http://www.mediafire.com/?gdzwmvlwazx
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
komikers 




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 4
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010 20:23
Ściągnąłem demo i wszystko chodzi cacy :P
________________________
Oceńcie mój Mini Poradnik:
http://www.youtube.com/watch?v=lS_GwlV2DPY
 
 
radek02 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 257
Skąd: klikasz ?
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010 07:54
bardzo dobry tutek , przyda mi się :-)
________________________
2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]

Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010 13:24
Po co demo jak to jest łatwe do zrozumienia. Dzięki temu tutkowi nauczyłem się używać zmiennej. ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene