Ostatnio strasznie mi się nudzi, więc postanowiłem, że napiszę tutoriala.
Tutorial ma polegać na zmianie czcionki w grze.
Wchodzimy w edytor skryptu(F11) potem w "Main" i mamy tu takie coś:
Cytat:
# This variable determines the default font type
$defaultfonttype = "Times New Roman" <<< To na "Comic Sans MS" # This variable determines the default font size
$defaultfontsize = 26 <<< To na 30
"Times New Roman" zmieńmy na np. "Comic Sans MS".
A 26 na np. 30.
Mam nadzieję, że komuś się przyda.
________________________ MelvinClass:
Spoiler:
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 10:29, w całości zmieniany 1 raz
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010 07:57
Melvin, wszystko ładnie, tylko że w angielskiej wersji nie ma tych linijek Dopisanie ich również nic nie zmieni. Należałoby wówczas wpisywać w prawie każdym okienku odpowiedni kod.
Kable, skrypt, który podałeś jest do VX. Ten w XP różni się tym, że w klasie Font nie ma właściwości 'default_shadow'. Dlatego aby działał, skrypt musi wyglądać następująco:
Kod:
# Nazwa czcionki; inna nazwa dodana po przecinku powoduje użycie drugiej
# w przypadku braku pierwszej.
Font.default_name = ["Verdana","Times New Roman"]
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum