Poprzedni temat (Projekt: Lost Souls) proszę usunąć ^.^
Krew Elfów
Naszą ojczyznę ogarnęła wojna domowa. Pewien emisariusz ma za zadanie dostarczyć ważną wiadomość dla przywódcy rebeliantów. Jeżeli mu się uda, istnieje szansa zakończenia konfliktu. Nie, na szczęście (lub nie) nie jesteśmy tym emisariuszem. Jesteśmy grupą najemników, która ma go chronić.
Głównym bohaterem jest Silv: Doskonały strzelec, posiadający duże zdolności przywódcze. Niejednokrotnie będzie on musiał zapobiec konfliktom między postaciami w drużynie. Oczywiście, nie ma porządnego rpg bez drużyny:
Yuki: Młoda kapłanka, przyjaciółka Silva. Jej zdolności lecznicze przydadzą się drużynie.
Spoiler:
Bohater może zajść w bliższe stosunki z tą postacią, czyli w grze pojawi się możliwość romansu
Dobra dobra, screeny i resztę postaci opiszę później... ^.^
Cechy Gry:
-Kilka zakończeń, zależnie od decyzji podjętych podczas gry
-tak zwane "Loyality Questy", dzięki którym członkowie drużyny są wobec nas lojalni,
Spoiler:
co może wpłynąć na zakończenie gry
-kłótnie postaci w drużynie, co może się zakończyć odejściem postaci itp.
-Rozbudowane lokacje
-Sideview B-system
-Polska Wersja Językowa
-Dziennik Misji
-ponad 60 różnych broni
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:40, w całości zmieniany 1 raz
po dojściu do miasta, w którym znajduje się główna siedziba rebeliantów, emisariusz okazuje się ich szpiegiem. Następnie przywódcy starają się przekonać nas do ich sprawy.
screeny:
Walka
Spoiler:
Las
Spoiler:
Okno Sklepu
Spoiler:
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Fabuła: Średnia
Postacie: Nawet fajne (głównie romans)
Mapping: Las jest trochę pustawy. Daj jakieś kwiaty, ognisko czy jakąś rzeczkę.
Sklep: Zamiast pisać Większa Mikstura Many to mógłbyś dać Duża Mikstura Życia lub Eliksir.
Skrypty:
Side View - świetny
Dziennik Misji - jak powyżej
Audio: Nie wiem.
Cytat:
ponad 60 różnych broni
to trochę mało jak na grę.
Cytat:
Polska Wersja Językowa
Nie żartuj.
Projekt spoko, popracuj nad mappingiem i będzie spoko.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Co do fabuły to wiele gier komercjalnych zapowiadało się o wiele gorzej, a odniosło niemały sukces, twórz dalej, wszystko zależy od tego jak to wszystko przedstawisz i opiszesz(napisze coś więcej jak się doczekam jakiegoś dema, lub konkretnego trailera).
Co do twoich map...
-Pamiętaj że pod drzewami nie rośnie gęsta trawa.
-Pamiętaj że nawet na największych zad....ch zwierzęta potrafią wydeptać lepsze
ścieżki niż ludzie.
-Wokół drzew rosną: grzyby, paprocie, krzaki.
(Mieszkam na niezłym zad...u więc wiem co pisze)
Zobacz jak ja zrobiłem tak na szybko las:
Spoiler:
Cytat:
co do bgm, Fryderyk Chopin
Jeśli żartujesz to niesmacznie, jeśli to prawda do odpowiednio dopasowana muzyka Frycka
podniesie klimat twojego projektu o 1000%.
Pozdrawiam.
Las wygląda trochę lepiej, ale w rzeczce można też dać kamienie i jakieś kwiaty.Maniak ładny Hud i mapka. Widzę, że korzystasz z wielu skryptów z tego forum.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Screeny fajne, ale mam jedno "ale". Może i się czepiam, ale te mapki lasu są trochę dziwne. Chodzi mi dokładnie o dróżkę z drzew. Mógłbyś dać trochę różnorodności w ich rozmieszczeniu. Wtedy gra będzie ciekawsza, moim zdaniem. Ale tytuł gry bardzo mi się podoba...
________________________ Memries consume
like opening the wound...
... so i'm breaking the habit
Nudziło ci się? Musiałeś dawać tą muzykę i nie da się tego wyłączyć.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nowa Lokacja:
Czarnolas - Skażony i zniszczony przez katastrofę Generatora Materii z przed 20 lat obszar, po którym błąkają się zmutowane istoty.
Katastrofa spowodowana została eksperymentem, mającym na celu utworzenie potężnego uzbrojenia, mającego zapewnić władzę nad całym kontynentem pewnej organizacji. Broń została utworzona, lecz efektem ubocznym była olbrzymia eksplozja, skażenie terenu, śmierć setek ludzi pracujących w fabryce, jak i mutacja okolicznych zwierząt. Plotki głoszą, że tajemniczy obiekt wciąż jest w fabryce, jednak jest chroniony przez niebezpieczne mutanty.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Ta lokacja przypomina mi wypadek w Czarnobylu. Dawaj screeny.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum