Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Side View Battle System
Autor Wiadomość
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 16:37
Mi jakoś wszystko spoko działa z tym skryptem niemam żadnego problemu skrypt jest super tylko że z tym łucznikiem i magiem że musza podchodzić to jest problem ;-(
________________________

 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 16:44
Re: Łucz,Kusz,Mag
RtaMag2 napisał/a:
A można zrobić tak że Mag Łucznik walą z daleka nie podchodzą?

A w VX się da ^.^
Czeliosss napisał/a:
Niestety nie. Możesz pomniejszyć animacje w Bazie Danych i jak masz założoną kuszę to masz animację z kuszy. Jedyne rozwiązanie. Chyba, że Mistrzyni Ayene przerobi skrypt z Vx'a.
Po co przerabiać, skoro na VX jest lepszy side view? :D
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 16:52
vx jest strasznie dupne ta grafa przyprawia mnie o mdłości :-|
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 16:59
Tu masz coś lepszego:
http://rmxp.pl/index.php?...28&topic=3395.0
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 17:42
A melvin w tym ściągłem se tamto i tam jest pełno skryptów z kąd mam wiedzieć który to który???
________________________

 
 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Czw 01 Kwi, 2010 18:25
Ten skrypt jest lepszy co podałeś melvin bo w tym co tutaj jest niemożna nowych ludzi dawać i broni itp nawet wogule milion razy lepsze!

[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 23:04 ]
Noi problem znowu bo łucznik musi też i mag podchodzić aby strzelić a na demko jest że nie podchodzi ehh znowu jak zwykle bład -_-

[ Dodano: Czw 01 Kwi, 2010 23:40 ]
Problem rozwiązany :-D
________________________

 
 
 
daffid77 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 10
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 17:48
Bez sęsu mu Się ludziki nie ruszają i nie mogą walnąć ...
________________________
W Życiu Piękne Są tylko Chwilę

[Kto pare razy dostał po ryju i wie że nie jest ze szkła tez czuje że żyje dopiero gdy balansuje na krawędzi...!

 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 17:52
daffid77, które ludziki? jak battlersy to musisz dodać skrypt na animated battlersy.

PS zmień avatar, brzydko wygląda O.o
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 15:52
Dobra o to poradnik aby nie były postacie w miejscu:
Wchodzicie w grafike gdzie mamy daną postać np. postać naruto! jest ona w folderze characters, należy ją skopiować do folderu Battlers. Wtedy w rpg makerze xp w bazie danych dajecie tę samą postać w animacji postaci i animacji walki, wtedy wszystko działa jak należy także postaci z Titka i wszystkich innych
pomoge jakby ktoś nie wiedział jak to zrobić pisać do mnie na PW
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
andzio 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 65
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010 15:34
Bardzo fajny skrypt!Przydał mi się!
Mam Polskiego markera i mi wszystko chodzi the Best!
Zmienił bym tylko to ,że jak walniesz gościa to on z pół minuty czeka i dopiero odchodzi.
________________________
Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
 
 
Izaya 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 127
Skąd: z Netaa !
Wysłany: Sro 23 Cze, 2010 13:25
Dobry BS :-)
Widziałem go już w wielu grach, co znaczy że jest popularny.
Może go użyje, lecz jeszcze tego nie wiem.
Jak masz odpowiednie battlery i BBG to nawet przy podstawowym BS'ie może powstać niezła gierka :->
Widziałem ten BS'ik w np. "Pragnienie Krwi".
Pozdrawiam :-)
________________________
Padł mi laptop ... wszystko, RPG Maker i projekty, wszystko się skończyło. Nie bawię się już w RPGM'a, Zmieniam wizerunek.

Nowa strona, szukam tłumaczy, edytorów, korektorów i HTMLowców ! :D

P.S.: Aga Organization rlz ! =>
 
 
 
adzio96 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 41
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sob 24 Lip, 2010 07:16
poprostu wystarczy dać na Animacje i Grafike bohatera to samo ;d
________________________
Moje Aktualne projekty:
-Hero Of The Prophecy

Więcej na http://japanime.npx.pl
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Sob 21 Sie, 2010 20:57
Ja mam takie coś dziwne że jak jest potrójna walka to mi się ścina
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
ner23 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Z planety ZIEMIA
Wysłany: Wto 24 Sie, 2010 08:31
Łazi mi w miejscu charakter. :-x :-x :-x
________________________
Mój aktualny projekt:
Dark Hood-Maska Wenecka

Czy wiesz że ponad 90% idiotów czyta posty z ręką na myszce? Nie ściągaj ręki z myszki i tak już za późno.
 
 
Scot 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: 48
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 12:06
Melvin napisał/a:
Tu masz coś lepszego:
http://rmxp.pl/index.php?...28&topic=3395.0


Dzięki jeszcze lepszy od tego co tu był bo jak potwór miał np.3000hp a waliłem np.2000 to życie ubywało 20 sekund :/
________________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene