Wprowadzenie:
Skrypt na podstawie Screenshot Andreas21. Dzięki skryptowi poprzez naciśnięcie klawisza F8 zapisujemy obecnego screena z gry do folderu "Screenshots".
Instalacja:
1. Na początek ściągamy bibliotekę którą musimy wrzucić do folderu z grą:
Screenshot.dll - http://www.box.net/shared/onmh6332ei
2. W głównym folderze naszego porjektu tworzymy nowy folder o nazwie 'Screenshots'
3. Tworzymy nową klasę nad 'Main' i wklejamy kod podany niżej.
4. W każdej klasie w której można robić screena odnajdujemy
Kod: [Zaznacz]
loop do
I wklejamy pod nim
Kod: [Zaznacz]
if Input.trigger?(Input::F8)
Screen.shot
end
Zalety:
Skrypt pozwala nam na zapisywania więcej niż jednego screena jak to było w starym skrypcie
Możemy dzięki prostej komendzie wyświetlić w grze, ile screenów mieści się w folderze "Screenshots"
Możemy wybrać rozszerzenie w jakim będą zapisywane obrazki
Możemy wybrać w jakich klasach ma działać skrypt
Wady:
By zainstalować skrypt należy po kolei wklejać warunki z przyciskiem F8
Jeżeli usuniemy screeny mieszczące się w centrum folderu to podczas robienia nowych zastąpią one stare
Poprzez ukryte pliki Thumbs.db czasami może się coś popierniczyć z indexem plików
module Screen
@screen = Win32API.new 'screenshot', 'Screenshot', %w(l l l l p l l), ''
@readini = Win32API.new 'kernel32', 'GetPrivateProfileStringA', %w(p p p p l p), 'l'
@findwindow = Win32API.new 'user32', 'FindWindowA', %w(p p), 'l'
module_function
# W jakim rozszerzeniu mają być zapisywane screenshoty
# (0 = bmp, 1 = jpg and 2 = png)
def make(file = "mind", typ = 2)
if typ == 0
typname = ".bmp"
elsif typ == 1
typname = ".jpg"
elsif typ == 2
typname = ".png"
end
file_index = 0
# Gdzie mają być zapisywane screenshoty
dir = "Screenshots/"
# Tworzenie nazwy pliku
file_name = dir + file.to_s + typname.to_s
i nie ściągaj od razu słowo w słowo z innego forum
Cytat:
Wielkie dzięki dla Arevulopapo, bez którego pewnie by nic z tego nie wyszło. Mam nadzieję, że się wam do czegoś przyda.
.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
i nie ściągaj od razu słowo w słowo z innego forum
Cytat:
Wielkie dzięki dla Arevulopapo, bez którego pewnie by nic z tego nie wyszło. Mam nadzieję, że się wam do czegoś przyda.
.
Hmm ale ja nie chce zmieniac tego co on napisal. Chce uwzglednic to na jakiej podstawie robil ten skrypt, i nie chce nic zmieniac - sam robil - wkleje to co on napisal.
module Screen
@screen = Win32API.new 'screenshot', 'Screenshot', %w(l l l l p l l), ''
@readini = Win32API.new 'kernel32', 'GetPrivateProfileStringA', %w(p p p p l p), 'l'
@findwindow = Win32API.new 'user32', 'FindWindowA', %w(p p), 'l'
module_function
# W jakim rozszerzeniu mają być zapisywane screenshoty
# (0 = bmp, 1 = jpg and 2 = png)
def make(file = "mind", typ = 2)
if typ == 0
typname = ".bmp"
elsif typ == 1
typname = ".jpg"
elsif typ == 2
typname = ".png"
end
file_index = 0
# Gdzie mają być zapisywane screenshoty
dir = "Screenshots/"
# Tworzenie nazwy pliku
file_name = dir + file.to_s + typname.to_s
Wprowadzenie:
Skrypt na podstawie Screenshot Andreas21. Dzięki skryptowi poprzez naciśnięcie klawisza F8 zapisujemy obecnego screena z gry do folderu "Screenshots".
Instalacja:
1. Na początek ściągamy bibliotekę którą musimy wrzucić do folderu z grą:
Screenshot.dll - http://www.box.net/shared/onmh6332ei
2. W głównym folderze naszego porjektu tworzymy nowy folder o nazwie 'Screenshots'
3. Tworzymy nową klasę nad 'Main' i wklejamy kod podany niżej.
4. W każdej klasie w której można robić screena odnajdujemy
Kod: [Zaznacz]
loop do
I wklejamy pod nim
Kod: [Zaznacz]
if Input.trigger?(Input::F8)
Screen.shot
end
Zalety:
Skrypt pozwala nam na zapisywania więcej niż jednego screena jak to było w starym skrypcie
Możemy dzięki prostej komendzie wyświetlić w grze, ile screenów mieści się w folderze "Screenshots"
Możemy wybrać rozszerzenie w jakim będą zapisywane obrazki
Możemy wybrać w jakich klasach ma działać skrypt
Wady:
By zainstalować skrypt należy po kolei wklejać warunki z przyciskiem F8
Jeżeli usuniemy screeny mieszczące się w centrum folderu to podczas robienia nowych zastąpią one stare
Poprzez ukryte pliki Thumbs.db czasami może się coś popierniczyć z indexem plików
module Screen
@screen = Win32API.new 'screenshot', 'Screenshot', %w(l l l l p l l), ''
@readini = Win32API.new 'kernel32', 'GetPrivateProfileStringA', %w(p p p p l p), 'l'
@findwindow = Win32API.new 'user32', 'FindWindowA', %w(p p), 'l'
module_function
# W jakim rozszerzeniu mają być zapisywane screenshoty
# (0 = bmp, 1 = jpg and 2 = png)
def make(file = "mind", typ = 2)
if typ == 0
typname = ".bmp"
elsif typ == 1
typname = ".jpg"
elsif typ == 2
typname = ".png"
end
file_index = 0
# Gdzie mają być zapisywane screenshoty
dir = "Screenshots/"
# Tworzenie nazwy pliku
file_name = dir + file.to_s + typname.to_s
Po 2:
Nie umiesz czytać, czy sobie jaja ze mnie robisz?
Cytat:
4. W każdej klasie w której można robić screena odnajdujemy
loop do
I wklejamy pod nim
if Input.trigger?(Input::F8)
Screen.shot
end
Po 3:
Masz oczy? Podałem Ci screena z pozycją "loop do" i widać jak wół, że jest zaznaczona klasa "Scene_Map", więc najpierw się zastanów, zanim coś napiszesz.
Po 4:
Nie obchodzi mnie czy masz dysleksje czy dysmózgie, bo na kiedy piszesz posta jest przycisk "Sprawdź pisownie". Mam Ci zrobić zdjęcie gdzie on jest?
Po 5:
Wkurzają mnie tacy jak Ty - Nie czytają, awanturują się, że mają rację a na końcu tłumaczą się dysekcją...
@EDIT:
Po 6:
To co z gównianą klawiaturę masz, że nie możesz znaleźć "CTRL" i "F"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum