Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Anty-Lag
Autor Wiadomość
Siekacz 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 44
Skąd: Rpg Maker VX
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010 16:20
Anty-Lag
Mam tu "Anti-Lag"

mi nie sprawia problemów sam testowałem
działa tylko w vx

skrypt:
Spoiler:

Kod:
 #================================================================#==============
# High Priority
# www.rpgmakervx.com
#==============================================================================
module AntiLag
 
  SPC = Win32API.new("kernel32", "SetPriorityClass", "pi", "i")
 
  @@high_priority = false
 
  def self.high_priority
    @@high_priority
  end
 
  def self.high_priority?
    @@high_priority
  end
 
  def self.high_priority=(valor)
    return if @@high_priority == valor
    @@high_priority = valor
    if @@high_priority
      SPC.call(-1, 0x90)
      return
    end
    SPC.call(-1, 0x10)
  end
 
end

AntiLag.high_priority = true


umieścić w materials
________________________
Kliknij w link na dole to mi pomożesz
http://kubaninia.myminicity.com/

Piszę poprawnie po polsku
.

 
 
 
bionicl 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 99
Skąd: z Huty Mińskiej
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010 21:28
A co to daje??? :-|
________________________
Gość, podoba ci się moja gra? ;)
 
 
Area 




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 7
Wysłany: Nie 21 Mar, 2010 07:28
Używasz tego skryptu, kiedy gra Ci się przycina.
 
 
Siekacz 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 44
Skąd: Rpg Maker VX
Wysłany: Nie 21 Mar, 2010 14:24
poprostu zawsze na tej głównej mapce co jest pierwsza jak ma 100x100 to mi się muliło od animacji strasznie i to znalazłem na rpgmakervx.com przetłumaczyłem google tłumaczem xD i władowałem teraz mi się nie zacina

czyli po prostu sprawia że się mniej "muli"
a zapomniałem :idea:
UWAGA :!: UWAGA :!:
Gdy Ktoś ma Słabego kompa np windows 2000,98 itp to komp "buchnąc"! lub zacznie świrować ponieważ zmienia się priorytet pliku systemowego :roll:

czyli może być:win7,vista lub xp
ale jak ktoś ma mało miejsca w kompie np 15gb to nie zalecam najlepiej powyżej 20gb wolnego miejsca w kompie

[ Dodano: Nie 21 Mar, 2010 14:33 ]
czyli windows:7 lub xp lub vista. i powyżej 20gb wolnego miejsca
________________________
Kliknij w link na dole to mi pomożesz
http://kubaninia.myminicity.com/

Piszę poprawnie po polsku
.

 
 
 
sieczken 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 31
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 21:24
Dzięki ten skrypt działa ! :mrgreen:
 
 
pokecath 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 103
Wysłany: Pon 23 Maj, 2011 14:35
A jest jakiś lepszy anty-lag ,bo i przy tym mi muli. ;-(
________________________
Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało.
 
 
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Wto 24 Maj, 2011 23:54
Obawiam się ,że lepszego nie będzie, bo już zrobiono jedyne co może przyśpieszyć grę-zmieniono priorytet pewnego pliku systemowego. Raczej nie sądzę, by ukazał się nowy Anty-Lag.

A tak propos skrypt cudo, gra się nie muli i wogóle git, majonez i musztarda, a gitara w tle se gra.
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
Darkfault 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 54
Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Sob 04 Cze, 2011 15:48
Nie martwcie się, przybyłem was uratować.

Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# ★RGSS2
# STR02_MapAntiLag v1.0
#
# - Stops the burden of updating the off-screen events.
# ・トリガーが"なし"のコモンイベントの更新を止めて負担を軽減させます。
# ・自律移動失敗時にウェイトを設定できます。(それなりに重要)
#==============================================================================
# ■ STRRGSS2
#==============================================================================
module STRRGSS2
  # Update off-screen movement? (true/false)
  SELF_MOVEMENT = true
  # カスタム移動失敗時に設けるウェイト 0 以上に設定
  MOVE_FAILED_WAIT = 30
  # Off-screen detection (the rectangle signifies what is the screen).
  # Do not edit, Speed set this so that it auto-detects the screen size.
  STR02_RECT = Rect.new(-48, -32, Graphics.width+48, Graphics.height+64)
end
#==============================================================================
# ■ Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ★ Alias
  #--------------------------------------------------------------------------
  alias setup_events_str02 setup_events
  def setup_events
    setup_events_str02
    @common_events.clear
    for i in 1...$data_common_events.size
      @common_events[i] = Game_CommonEvent.new(i) if $data_common_events[i].trigger != 0
    end
  end
end
#==============================================================================
# ■ Spriteset_Map
#==============================================================================
class Spriteset_Map
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ★ 再定義
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_characters
    for sprite in @character_sprites
      if sprite.character.screenin_str02
        sprite.update
      else
        sprite.visible = false
      end
    end
  end
end
#==============================================================================
# ■ Game_Character
#==============================================================================
class Game_Character
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ● 公開インスタンス変数
  #--------------------------------------------------------------------------
  attr_reader   :screenin_str02
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ★ エイリアス
  #--------------------------------------------------------------------------
  alias initialize_str02 initialize
  def initialize
    initialize_str02
    @screenin_str02 = true
  end
  alias update_str02 update
  def update
    r = STRRGSS2::STR02_RECT
    @screenin_str02 = (screen_x > r.x and screen_x < r.width and
                       screen_y > r.y and screen_y < r.height)
    update_str02
  end
  alias update_self_movement_str02 update_self_movement
  def update_self_movement
    return if STRRGSS2::SELF_MOVEMENT and not @screenin_str02
    update_self_movement_str02
  end
end
#==============================================================================
# &#9632; Game_Event
#==============================================================================
class Game_Event < Game_Character
  #--------------------------------------------------------------------------
  # &#9679; &#33258;&#24459;&#31227;&#21205;&#12398;&#26356;&#26032;
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_self_movement
    if @stop_count >= 30 * (5 - @move_frequency)
      @wait_count = STRRGSS2::MOVE_FAILED_WAIT + (@id / 4) if @move_failed
    end
    super
  end
end



Działanie skryptu w nagłówku.
Blokuje apdejtowanie eventów, które znajdują się poza polem widzenia gracza
[BARDZO przydatne przy dużych mapach, zawierających wiele eventów]

Podziękowania można wysyłać w formie ciasteczek na adres:
Niesamowita Dusza
Ankrahmun

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Avara Nie 28 Paź, 2012 01:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene