Otwarty przez: Ayene Pon 02 Maj, 2011 09:18 |
Tale Of Arethium |
Jak oceniasz mój projekt? |
Wspaniały |
|
30% |
[ 21 ] |
Fajny |
|
48% |
[ 33 ] |
Mogło być lepiej |
|
11% |
[ 8 ] |
Słaby |
|
4% |
[ 3 ] |
Gorzej być nie może |
|
4% |
[ 3 ] |
|
Głosowań: 68 |
Wszystkich Głosów: 68 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
ravenone
Ranga RM:
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 22:58
|
|
|
Fajne świnki:)
Przydało by się urozmaicić podłoże - wykorzystaj inne autotilesety Inquisitora - jasna trawa, ścieżka. Płot trochę za kwadratowo.
Pomieszczenia wewnątrz są ok, ale ten jeden korytarz jak dla mnie to za długi;). |
|
|
|
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010 20:09
|
|
|
Hmmm.. ja tak wspaniale jak reszta projektu nie ocenię (niestety). Dotychczas byłem na rmxp.pl i tam się szkoliłem, więc jak to tam bywa - oceniam nieco krytycznie xD
A więc:
Fabuła:
Fabuła jest spoko, ale nie wiem czy przedstawiłeś całość czy tylko wstęp do dalszych przygód bohatera. Widziałem w 2 czy 3 zdaniu powtórzenie, 2x słowo "walki". Popraw ^^
Mapping:
Mapki są za puste, nie są złe pod względem stylistycznym tjb ale za puste. Popraw, daj więcej przedmiotów do tego pomieszczenia, jak nie wiesz co tam wstawić to je zmniejsz. Ogólnie... tak sobie, mogłeś znaleźć lepszy tileset do mapki świata ^^ No ale co do mappingu to ujdzie, ale pamiętaj by mapy nie były takie puste. Te z 3 strony są bardzo dobre. Pomyślałeś nad farmą, ponieważ dałeś tam domek, kilka świnek za płotem, jakąś rolę i drzewko i tyle starczy na taką mapę. I to pomieszczenie na 3 stronie też jest pełniejsze. Bardzo dobrze to wygląda ;]
Skrypty:
Ciekawych skryptów użyłeś, czy wstawiłeś/wstawisz tam HUD? Przydałby się, ponieważ nie widziałem go na screenach. Także dodaj huda i pomyśl nad innymi skryptami, które przytoczą ten główny wątek, a zarazem umilą grę.
Poza tym podoba mi się to jak wszystko rozmyśliłeś. Masz charyi i battlersy wszystkich głównych bohaterów i dobrze wiesz jaką te postacie pełnią funkcję. Cieszy mnie to, że nie wymyślasz wszystkiego podczas tworzenia gry (jak to większość robi). Jakbym miał oceniać w skali 0-10 to bym ocenił tak hmm... 5,5/10, przez te puste mapy i brak huda :P wstaw hud, uzupełnij mapy to będzie lepiej. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010 20:16
|
|
|
Cytat: | oceniam nieco krytycznie xD |
Każdy inaczej ocenia.
Cytat: | Mapki są za puste, nie są złe pod względem stylistycznym |
Wiem, mapki są pustawe, ale staram się je zapełniać.
Cytat: | czy wstawiłeś/wstawisz tam HUD |
Nie wiem, może. Jak przerobię dodatkowo skrypcik na dodatki to może wstawię. Masz jakieś propozycje?
Cytat: | Poza tym podoba mi się to jak wszystko rozmyśliłeś. Masz charyi i battlersy wszystkich głównych bohaterów i dobrze wiesz jaką te postacie pełnią funkcję. |
Najczęściej zaczynam od zebrania zasobów i potrenowania mappingu.
Cytat: | Cieszy mnie to, że nie wymyślasz wszystkiego podczas tworzenia gry (jak to większość robi). |
Czasami tak robię.
Pzdr.
Ps. Powoli zbliżam się do dema, bo kumpel czyli songoxyz pomaga mi z bazą danych, czyli ustawia statystyki broniom i zbrojom no i ustawia wymagania w skrypcie. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010 21:09
|
|
|
Popraw screeny. Chyba trochę za puste. Grafika dno. |
|
|
|
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
|
Wysłany: Sro 05 Maj, 2010 12:11
|
|
|
Propozycji co do huda nie mam ;P najlepiej daj jakiś prosty HUD, który wyświetla HP, MP, EXP i face głównego bohatera. Jakbyś chciał to ci mogę zrobić graficzki. |
|
|
|
Chaos
Preferowany:
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 13:34
|
|
|
Nom gra wygląda ładnie
fajne mapki ;p
noi fajnie wyglądają postacie ;)
nie żebym był jakimś ekspertem
ale według mnie zapowiada się naprawdę fajna gierka
[ Dodano: Nie 23 Maj, 2010 15:06 ]
Cytat: | Zakazane jest obrażanie użytkowników. Dostajesz ostrzeżenie o wartości 1. Wiadomość usunięta. Pozdrawiam Czeliosss. |
|
Ostatnio zmieniony przez Czeliosss Pon 24 Maj, 2010 20:24, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
Geralt of Rivia
Preferowany:
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 24 Maj, 2010 18:09
|
|
|
No, zapowiada się nawet fajnie. |
|
|
|
Unnamed
Preferowany:
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 59 Skąd: from Hell
|
Wysłany: Pon 24 Maj, 2010 19:56
|
|
|
Jo. W tej grze nie ma zadnego przelomu, taki standard nic szczegolnego. Tak na prawde to daj cos do pogrania, z tego co widze to wszyscy sie screenami jaraja.......... nienormalne - w screeny chcecie grac????? Nie napisze ze gra jest super, bo jej nie ma. Narka |
________________________ Time to Play
|
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 16:04
|
|
|
Hm... Ja nic nie powiem, bo tak jak Unnamed pisał to tutaj nie ma w co pograć i na razie nie ma co oceniać po za grafiką. A ta jest fajna.
Małe pytanie co do muzyki: Czy w grze będą muzyki w mp3/ogg, co tam jeszcze, czy raczej MIDI? Bo jak to drugie, to raczej sobie nie pogram - wine - darmowa implementacja WinAPI nie radzi sobie z midi w RM XP/vX, chociaż w innych programach, zarówno linuksowych jak i np. RM2k(3) midi działa świetnie. Pracuję nad rozwiązaniem problemu, ale na razie bym sobie nie pograł, bo gra bez muzyki to nie gra.
Także pytanie: Głównie mp3, czy głównie midi? (raczej przeboleję, jak w jednym miejscu będzie cicho z powodu użycia midi, byle nie było tak przez całą grę). |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 16:12
|
|
|
Unnamed zbliżam się do dema, ale małymi kroczkami. Zmieniam ikony i robię battlebacki do walki.
Rave użyję mp3.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Wto 25 Maj, 2010 19:22
|
|
|
Screeny: 10/10 (nie zrobiłbym tak samo jak ty)
Skrypty 9/10 (Przydatne)
Ogólna ocena: 9,5/10 (ogólnie "Cool ") |
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sro 26 Maj, 2010 12:36
|
|
|
Czeliosss zapominałem ocenić twój projekt
Fabuła - Niektóre elementy są prawie takie same jak w grze "Risen" przykład: W risenie tak jak w twojej grze miejsce treningu można opuścić dopiero po przyjęciu do gildii,
Drugi przykład: Żeby dostać się do danej gildii trzeba zdać próby mistrzów tak jak w risenie
Fabuła ogólnie 6.5/10
Mapping... cóż w tej dziedzinie nikt mi nie dogodzi (taki gust ;p) Zaczynam od tego że masz u mnie duży + za tilest inq (kocham go). Dodaj więcej elementów na ziemi(grzybki,kwiaty) i mam nadzieję że ogólnie dobrze ustawisz ten inq
Mapping ogólnie 7/10
Skrypty... Cóż jeśli jeszcze go nie ma to radziłbym dodać UMS'a a co do reszty to mam nadzieję że dobrze je wykorzystasz.
Ogólnie skrypty - nie oceniam
Audio... Ty nie mam nic do powiedzenia |
________________________ Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sro 26 Maj, 2010 15:00
|
|
|
Dodałem kilka nowych skryptów. Oto one:
Tworzenie przedmiotów by Arev
Paski HP w walce by SeiwothSpawn
Nazwy zdarzeń by Woratana & Ayene
Pasek ładowania by arev
AMS by Dumbealex
Skill Shop by Nechigawara Sanzenin
Nowy Status - przeróbka zwykłego
Skill System by Virus
Większe ikony by ???
CBS z Doliny Danagot by ???
Fabuła była trochę na podstawie Gothica i Risena.
Też kocham ten tileset. Mapy cały czas poprawiam.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
xamieno
Preferowany:
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 47
|
Wysłany: Sob 05 Cze, 2010 18:36
|
|
|
Wspaniały projekt!!!
scripts: 9/10
fabual: 11/10 xD
chary: 10/10
Pozdrawiam...
xamieno |
________________________
C.S.
To DNO !!!
WarRock to jedyna:
-Fajna
-Logiczna
-Moralna
Strzelanina online... |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Sob 05 Cze, 2010 19:13
|
|
|
OK, Czeliosss. Tylko że ostatnio stwierdziłem, że co bym nie robił to Wine (oględnie i mijając się nieco z prawdą można powiedzieć, że jest to emulator Windowsa dla Linuxa, dzięki któremu można winzłomowe programy i gry odpalać) nie chce odpalić spakowanych gier. Czyli o pograniu w System, czy Parallel Worlds mogę sobie pomarzyć. Nie próbowałem jeszcze wirtualizacji, ale to by się wiązało z piractwem jeszcze większym niż przy instalacji normalnej (nie dość, że bym nie płacił, bo zwyczajnie mnie nie stać na wydawanie paruset złotych na licencję, to jeszcze bym zainstalował windows wbrew zaleceniom m$). Choć mogłoby pomóc.
Stąd moja mała prośba - czy mógłbyś dać wersję rozpakowaną, jeśli nie publicznie dostępną, to chociaż dla mnie przez PW? I tak XP nie używam, więc nawet nie skorzystam z twoich skryptów (nawet nie mam makera, samo rtp) |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
|