Przesunięty przez: Ayene Wto 06 Kwi, 2010 13:47 |
Zrobi ktoś kompas? |
Autor |
Wiadomość |
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 16:40
|
|
Zrobi ktoś kompas?
|
Siema mógł by ktoś napisać skrypt taki że jak jest minimapka to zamiast tego bym chciał kompas który się rusza.
Na podstawe z gothic 3. |
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Wto 06 Kwi, 2010 10:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 21:53
|
|
|
ruszającego kompasu chyba nie ustawisz, bo nie widziałem jeszcze skryptu na obracanie kamerą w grze...
Możesz za to zrobić tak, aby wyświetlał ci się kompas w lewym dolnym rogu, korzystając z odpowiedniego skryptu, aczkolwiek kompas w grach tworzonych w rpg makerze jest szczerze mówiąc bezużyteczny |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 06:49
|
|
|
Aha to znaczy że się nie będzie obracał.
A możecie mi powiedzieć czym piszecie skrypty? |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 08:03
|
|
|
Cytat: | A możecie mi powiedzieć czym piszecie skrypty? |
Hm... Klawiaturą...?
No wiesz... Jak kompas ma się nie obracać to sprawa łatwa... Coś pokombinuję... |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 09:45
|
|
|
Według mnie najłatwiejszym sposobem na kompas jest zrobienie kilku grafik pozycji kompasu i robić na każdej mapce zdarzenie na Równoległe i pokazuje obrazek kompasu i sam ustawiasz jak ma wyglądać. Jak chcesz to spróbuję to zrobić, ale nie mam jeszcze grafik, ale spróbuje zrobić.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 10:08
|
|
|
A nie łatwiej jest napisać skrypt na wyświetlanie kompasu..? |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
RtaMag2
Preferowany:
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Piechy
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 11:41
|
|
|
Eeee... ja jeszcze nie umiem robić skryptów więc popieram Czeliosssa |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:09
|
|
|
Eh...
Dobra... To Czeliosss może Ci zrobić na zdarzeniach, a ja mogę spróbować na skryptach...(Mi też przydałby się taki kompas) |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:47
|
|
|
Dzięki możecie spróbować to zrobić.
Czelios jeśli chcesz moge taki kompas ci wyciąć z gothic 3 bo już trochę grafikowałem. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:57
|
|
|
Może pierwej autor tematu niech powie, od czego zależne mają być obroty kompasu. Ma wskazywać północ (czyli stać bez ruchu), pozycję wyznaczoną przez parę zmiennych, czy jak? Problem rodzi się też przy przechodzeniu do kolejnych map. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 13:10
|
|
|
HESEE wyślij mi grafikę. to powiem co i jak. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 16:41
|
|
|
ok.ale kompas to powinien się ruszać ale jak to sprawia problemy.to może być nieruchomy. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 16:59
|
|
|
Na eventach będzie nieruchomy. Jak Melvin zrobi skrypt to może będzie obracany. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 17:01
|
|
|
Nie wiem czy uda mi się zrobić obracany, ale spróbuję... |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
|
|
|
|