Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:47
Zrobi ktoś kompas?
Autor Wiadomość
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 16:40
Zrobi ktoś kompas?
Siema mógł by ktoś napisać skrypt taki że jak jest minimapka to zamiast tego bym chciał kompas który się rusza.
Na podstawe z gothic 3.
Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Nhadala Wto 06 Kwi, 2010 10:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 21:53
ruszającego kompasu chyba nie ustawisz, bo nie widziałem jeszcze skryptu na obracanie kamerą w grze...
Możesz za to zrobić tak, aby wyświetlał ci się kompas w lewym dolnym rogu, korzystając z odpowiedniego skryptu, aczkolwiek kompas w grach tworzonych w rpg makerze jest szczerze mówiąc bezużyteczny
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 06:49
Aha to znaczy że się nie będzie obracał.
A możecie mi powiedzieć czym piszecie skrypty?
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 08:03
Cytat:
A możecie mi powiedzieć czym piszecie skrypty?

Hm... Klawiaturą...?
No wiesz... Jak kompas ma się nie obracać to sprawa łatwa... Coś pokombinuję...
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 09:45
Według mnie najłatwiejszym sposobem na kompas jest zrobienie kilku grafik pozycji kompasu i robić na każdej mapce zdarzenie na Równoległe i pokazuje obrazek kompasu i sam ustawiasz jak ma wyglądać. Jak chcesz to spróbuję to zrobić, ale nie mam jeszcze grafik, ale spróbuje zrobić.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 10:08
A nie łatwiej jest napisać skrypt na wyświetlanie kompasu..?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 11:41
Eeee... ja jeszcze nie umiem robić skryptów więc popieram Czeliosssa :-D
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:09
Eh...
Dobra... To Czeliosss może Ci zrobić na zdarzeniach, a ja mogę spróbować na skryptach...(Mi też przydałby się taki kompas)
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:47
Dzięki możecie spróbować to zrobić.
Czelios jeśli chcesz moge taki kompas ci wyciąć z gothic 3 bo już trochę grafikowałem.
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 12:57
Może pierwej autor tematu niech powie, od czego zależne mają być obroty kompasu. Ma wskazywać północ (czyli stać bez ruchu), pozycję wyznaczoną przez parę zmiennych, czy jak? Problem rodzi się też przy przechodzeniu do kolejnych map.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 13:10
HESEE wyślij mi grafikę. to powiem co i jak.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 16:41
ok.ale kompas to powinien się ruszać ale jak to sprawia problemy.to może być nieruchomy.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 16:59
Na eventach będzie nieruchomy. Jak Melvin zrobi skrypt to może będzie obracany.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 17:01
Nie wiem czy uda mi się zrobić obracany, ale spróbuję...
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 17:01
http://img260.imageshack.us/i/beznazwyi.png/
Od razu jest w formacie na przezroczystość.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene