Nie rozumiem po co wywiady z dziećmi z forum rmxp.pl tylko, które nic nie robią tylko paplają ozorami póki mają siłę na wrzucanie kolejnych dziesiątek screenów z kolejnych porzucanych projektów. Ja już o tym pisałem, że te wywiady nawzajem z forumowymi userami to trochę śmiech. Wywiad ze mną zawodowo, że jest bo ja tam swoje zrobiłem i mam jeszcze masę rzeczy na dysku, ale że teraz zajmuje się C++ to raczej nic nie wskazuje, że ja stare rzeczy skończę.
Dzięki za recenzja 8bit quest, a co do dźwięków i muzy to się przecież nie zgadzam jest celowo w stylu 8bitowym. Podstawą tej gry była właśnie muzyka i dźwięki, które sam ripnąłem z nes momentami. Gra się opiera na muzyce, a nie na odwrót.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Daj Shift+F5 (albo ctrl+f5, nie pamiętam) w przeglądarce, bo może coś ci w cache zostało.
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
Witamy ponownie i zapraszamy do lektury.
Dzisiaj:
recenzja - System RPG Pustkowia Chaosu
zapowiedź - Tale of Arethium
analizy - TBSy w rmxp
- Powody porzucania projektów
Tworzymy mapy - część druga
wywiad z Colombosem
no wiesz co, to był dopiero początek. Później może będzie lepiej. Się zobaczy.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum