Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 02 Cze, 2010 14:23
Odcień mgły
Autor Wiadomość
Ronaldinho fanPL 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Rumia
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 13:52
Odcień mgły
Na jednej mapce zrobiłem odcień mgły żeby było ciemno i nie wiem jak zrobić by na innych mapkach tak nie było.Proszę pomóż ktoś.
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 13:57
użyłeś opcji tint screen?
jak tak to przywróć to do domyślnych jak opuszczasz lokację :)
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 13:59
Są dwa sposoby przyciemnienia i nie wiem jak to zrobiłeś.
1.Ustawiłeś mgłę w Bazie Danych
2.Zrobiłeś zdarzenie
Rozwiązanie
1.Nie ustawiaj mgły na innych tilesetach
2.Te co zrobiłeś ma być na równoległe, a kolejne mapki na, które można się teleportować to ustaw kolory na zero.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Ronaldinho fanPL 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Rumia
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010 14:14
Czeliosss ale ja ten odcień mgły zrobiłem tak(w RPG XP):
Nowe zdarzenie
Druga zakładka
Odcień mgły

Pzdr.
 
 
 
tobik312 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 33
Wysłany: Sro 28 Kwi, 2010 08:42
Ja to robię tak:

Wklej skrypt nad Main
Spoiler:

Kod:

Nazwa_Mapy = "MAP001"
class Scene_Map
  alias mda update
  def update
    if $game_map.mpname == Nazwa_Mapy
  $game_screen.start_flash (Color.new(192,192,192,155),15)
  end
    mda
  end
  end
class Game_Map
attr_reader   :map_id
def mpname
$mpname = load_data("Data/MapInfos.rxdata")
$mpname[@map_id].name
end
end 

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene