Odnawiające się Moby |
Autor |
Wiadomość |
Bezel
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 84
|
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010 09:51
|
|
Odnawiające się Moby
|
Tak jak w temacie odnawiające się moby moby czyli monster or beast czy jakoś tak ogólnie potwór dobra Hmmmm wkurza was jak chodzicie a macie np zadanie na zabicie np szczura? ta ten poradnik to zmieni + stworzy podział potwory agresywne i nie agresywne
1. tworzymy zdarzenie i ustawiamy grafikę stwora
2.teraz agresywny czy nie zaznaczamy opcje zwykłe dotknięcie (agresywny) lub przyciśnięcie klawisza (nie agresywny)
3.zdarzenia wywołaj walkę wybieramy stworka (najlepiej 1 ale jak chcecie )
4.włącz przełącznik główny A i tworzymy new stronę i tam dajemy równoległe zdarzenie i dajemy czekaj i tu ustawiamy czas po jakim potworek powróci do życia
5.po zdarzeniu czekaj dajemy wyłącz przełącznik A
To wszystko dzięki All za przeczytanie |
________________________
|
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 10:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010 17:57
|
|
|
Bardzo ciekawy pomysł, choć nie do końca pasuje mi to z agresywnym stworem.
Jeżeli np. smok byłby agresywny i czekałby na gracza, który go dotknie, to nie uważasz że byłoby to śmieszne? xD |
|
|
|
andzio
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 65 Skąd: Prypeć
|
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010 19:57
|
|
|
Można dać dotknięcie zdarzenia bo mi jak tak ustawiam to jak np: wilk dotyka wilka nie wywołuje walki dopiero jak mnie dotknie to wywołuje! |
|
|
|
4Garbi
Preferowany:
Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 8 Skąd: z wiiem.pl ,z gamer9
|
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 18:45
|
|
|
I można dać jeszcze aby szedł w stronę gracza tzn. akcja ruchu >za bohaterem....
Ale to tylko na małych mapach...
Gdzieś widziałem skrypt (na 80 % na tym forum) dzięki któremu dopiero ,gdy będziemy blisko np. wilka będzie biegł\wykonywał daną akcje... |
________________________ Super Nintendo Fanboy!
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 18:50
|
|
|
Do tego co mówi 4Garbi można wykorzystać Mr.Mo ABS'a walka nie musi toczyć się na mapie, ale wykorzysta się opcję Follow.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
dominikos
Preferowany:
Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 10:16
|
|
|
Super. 2 miesiące próbowałem to zrobić. |
________________________ (\_/)
(o.o)
(><) |
|
|
|
R.I.P.
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 13:10
|
|
|
W tej grze to się nie opłaca.(dlaczego?, już mówię, więc tak jeśli i tak damy że stwór będzie nas gonić to musimy też ustawić żeby on cie gonił tak żeby szybko przesuwał się po kratkach, to dlatego że w RPGMAKER, jak to zrobimy to stworek będzie co jedną kratkę szedł przez najbliższe 30sek. czyli Player musiał by stać cały czas żeby ten głupi stworek(przepraszam uprzejmie), mógł do ciebie dojść, czy to nie jest zbyt głupiutkie? |
|
|
|
kongi93
Preferowany:
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 11:47
|
|
|
Nie mogę tego ustawić żeby moby się odradzały jak włącze ten główny przełączik a to wogule w grze nie ma moba.
Pomóżcie jakoś to ustawić |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 13:44
|
|
|
kongi - możesz przesłać mi projekt, to sprawdzę czy wszystko zrobiłeś jak należy.
Najlepiej ściągnij demko i sam zobacz czy wszystko masz tak samo ustawione, wprowadziłem drobne poprawki. ;)
|
|
|
|
kongi93
Preferowany:
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 15:52
|
|
|
Dzięki za pomoc.
Teraz udało mi się ustawić. |
|
|
|
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 17:40
|
|
|
Świetny tutek już wiem jak się nie męczyć przy zadaniach typu zabij 50 niedźwiedzi
Daje max punktów (niema skali) |
|
|
|
|