Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Odnawiające się Moby
Autor Wiadomość
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
  Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010 09:51
Odnawiające się Moby
Tak jak w temacie odnawiające się moby moby czyli monster or beast czy jakoś tak ogólnie potwór 8-) dobra Hmmmm wkurza was jak chodzicie a macie np zadanie na zabicie np szczura? ta ten poradnik to zmieni + stworzy podział potwory agresywne i nie agresywne

1. tworzymy zdarzenie i ustawiamy grafikę stwora
2.teraz agresywny czy nie zaznaczamy opcje zwykłe dotknięcie (agresywny) lub przyciśnięcie klawisza (nie agresywny)
3.zdarzenia wywołaj walkę wybieramy stworka (najlepiej 1 ale jak chcecie :mrgreen: )
4.włącz przełącznik główny A i tworzymy new stronę i tam dajemy równoległe zdarzenie i dajemy czekaj i tu ustawiamy czas po jakim potworek powróci do życia
5.po zdarzeniu czekaj dajemy wyłącz przełącznik A

To wszystko dzięki All za przeczytanie :-)
________________________
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 10:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010 17:57
Bardzo ciekawy pomysł, choć nie do końca pasuje mi to z agresywnym stworem.
Jeżeli np. smok byłby agresywny i czekałby na gracza, który go dotknie, to nie uważasz że byłoby to śmieszne? xD
 
 
andzio 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 65
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010 19:57
Można dać dotknięcie zdarzenia bo mi jak tak ustawiam to jak np: wilk dotyka wilka nie wywołuje walki dopiero jak mnie dotknie to wywołuje!
 
 
4Garbi 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: z wiiem.pl ,z gamer9
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 18:45
I można dać jeszcze aby szedł w stronę gracza tzn. akcja ruchu >za bohaterem....
Ale to tylko na małych mapach...
Gdzieś widziałem skrypt (na 80 % na tym forum) dzięki któremu dopiero ,gdy będziemy blisko np. wilka będzie biegł\wykonywał daną akcje... :mrgreen:
________________________
Super Nintendo Fanboy!
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 18:50
Do tego co mówi 4Garbi można wykorzystać Mr.Mo ABS'a walka nie musi toczyć się na mapie, ale wykorzysta się opcję Follow.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 10:16
Super. 2 miesiące próbowałem to zrobić.
________________________
(\_/)
(o.o)
(><)
 
 
R.I.P. 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 13:10
W tej grze to się nie opłaca.(dlaczego?, już mówię, więc tak jeśli i tak damy że stwór będzie nas gonić to musimy też ustawić żeby on cie gonił tak żeby szybko przesuwał się po kratkach, to dlatego że w RPGMAKER, jak to zrobimy to stworek będzie co jedną kratkę szedł przez najbliższe 30sek. czyli Player musiał by stać cały czas żeby ten głupi stworek(przepraszam uprzejmie), mógł do ciebie dojść, czy to nie jest zbyt głupiutkie? :-P
 
 
kongi93 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 11:47
Nie mogę tego ustawić żeby moby się odradzały jak włącze ten główny przełączik a to wogule w grze nie ma moba.

Pomóżcie jakoś to ustawić
 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 13:44
kongi - możesz przesłać mi projekt, to sprawdzę czy wszystko zrobiłeś jak należy.
Najlepiej ściągnij demko i sam zobacz czy wszystko masz tak samo ustawione, wprowadziłem drobne poprawki. ;)

 
 
kongi93 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 15:52
Dzięki za pomoc.
Teraz udało mi się ustawić.
 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 17:40
Świetny tutek już wiem jak się nie męczyć przy zadaniach typu zabij 50 niedźwiedzi
Daje max punktów (niema skali)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene