Otwarty przez: Sabikku Sob 16 Kwi, 2011 23:43 |
Dragon Adventure |
Autor |
Wiadomość |
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 20:44
|
|
Dragon Adventure
|
Dragon Adventure
Gra stworzona na konkurs zamthira - z początku jej tworzenie miało trwać dwa tygodnie, przedłużyło się to jednak do prawie trzech.
Fabuła.
Pewnego dnia Dous zostaje wezwany przez wodza wioski. Dowiaduje się, że obrońca świata Rastrus został pokonany przez złego smoka Demoniusa. Jako najlepszy myśliwy z okolic wysłany zostaje w kierunku Smoczej Góry, by przekonać Rastrusa do dalszej walki i uratowania świata. Tylko od gracza zależy, jak sobie poradzi.
Screeny.
Sterowanie:
ESC - menu,
C/Spacja/Enter - akcja,
A - strafe,
S - strzał.
Inne informacje:
* pamiętaj o strafe'ie i używaniu przedmiotów,
* pamiętaj, że większość misji w grze wcale nie musisz wykonywać - możesz przetorować sobie drogę siłą,
* jeśli dokuczają ci lagi, wiedz że największe są w pierwszej lokacji lasu - później już tylko mniejsze,
* na końcu gry czeka niespodzianka!
Download.
Podziękowania.
Dla testerów, czyli:
Czelioss,
Bartekpl,
Miguel,
FireBlade.
I tyle. Czekam na opinie :). |
Ostatnio zmieniony przez Sabikku Sob 16 Kwi, 2011 23:44, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 20:56
|
|
|
Cytat: | Podziękowania.
Dla testerów, czyli:
Czelioss, |
Dzięki, że o mnie wspomniałeś i polecam się na przyszłość.
Jako jedyny z testerów co ukończył grę (na serio) powiem jedno słowo : Genialne.
Gra miała być trochę trudniejsza od Kwadratu, a tu okazało się, że dla mnie była łatwiejsza.
W grze co mi się podoba:
Menu, BS, System Życia, Wiadomości
Co mogłoby się znaleźć w grze, ale wiem, że unikasz lagów.
Pasek z życiem bossów. Exp w menu i to chyba wszystko. No i może wypadanie przedmiotów z potworów.
Mój czas na przejście to z 1h 20min.
Polecam tą grę.
Pzdr.
EDIT:
Zapomniałem wspomnieć, że większą część przeszedłem bez Strafe'a. Gdzieś tak do Smoczej Góry. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:48
|
|
|
Link był popsuty (poważny błąd, start bohatera (sic!)), jeśli ktoś ściągnął wcześniej to proszę pobrać jeszcze raz :). |
|
|
|
MomoMarcin3
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 109 Skąd: 11111
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 13:27
|
|
|
To ja oceniam grę.
Mapki pustawe :(
Zadań malutko. Nudne jest te chodzenie :(
Moja ocena gry 4/10.
Fabuła fajna szczególnie walka smoków hehe |
________________________ Gra na ktrórej mi naprawde zależy:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2723
|
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 13:59
|
|
|
Aby móc uciec.
Miał na to 3 tygodnie.
Cytat: | Fabuła fajna szczególnie walka smoków hehe | Mi też się spodobało.
Pzdr.
Ps. Gdyby miał więcej czasu to i rozbudowałby tę grę. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 21:44
|
|
|
A co to właściwie "laga"? |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 22:34
|
|
|
Cytat: | jeśli dokuczają ci lagi |
Cytat: | A co to właściwie "laga"? |
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lag
W tym kontekście - spowolnione działanie programu. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 08:16
|
|
|
No nie wiem dokładnie czy to jest spowolnienie programu.
Raczej to są błędy występujące w grach tak samo można nazwać "bugi". |
________________________ http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!
Pomagam bezinteresownie! |
|
|
|
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 18:40
|
|
|
HESEE:
lagi - ścinanie gry przez obciążenie serwera/internetu/czegokolwiek, choćby komputera
błędy to nie lagi, przez błędy/bugi nie tnie gry |
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł". |
|
|
|
Squall
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 107 Skąd: Ogród Balamb :P
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 21:09
|
|
|
Mi chodzi ładnie tylko...za mało akcji...i łatwo się gra i nudna gra jest. Sorry to tylko moje odczucie |
________________________
|
|
|
|
Izaya
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 127 Skąd: z Netaa !
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 14:59
|
|
|
Gra bardzo mi się osobiście podoba
Grałem w nią chyba ze 50 razy i nie mogę uwierzyć jak można zrobić taką fantastyczną grę w 3 tygodnie...
to tylko moje zdanie ale według mnie świetna
PZDR. |
________________________ Padł mi laptop ... wszystko, RPG Maker i projekty, wszystko się skończyło. Nie bawię się już w RPGM'a, Zmieniam wizerunek.
Nowa strona, szukam tłumaczy, edytorów, korektorów i HTMLowców ! :D
P.S.: Aga Organization rlz ! =>
|
|
|
|
Dragon1
Preferowany:
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 14 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 16:17
|
|
|
Mnie tez się bardzo podoba chociaż są pewne nie dociągnięcia |
________________________ Moje forum o tworzeniu gier MMORPG 2D
|
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 20:13
|
|
|
A w ogóle jak zrobiłeś strzelanie? |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 20:32
|
|
|
Sam napisał skrypt na łucznictwo (ABS). |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 21:11
|
|
|
Da się zrobić to samo na zdarzeniach, ale na moim kompie działałoby to z prędkością 2 fps, więc byłem zmuszony wykombinować w rgss... Niestety nie znalazłem czasu i sposobu na uporanie się z rzekami i niektórymi mniejszymi błędami, trudno zrobić dobre strzelanie. |
|
|
|
|