Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Sabikku
Sob 16 Kwi, 2011 22:43
Dragon Adventure
Autor Wiadomość
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
  Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 19:44
Dragon Adventure
Dragon Adventure


Gra stworzona na konkurs zamthira - z początku jej tworzenie miało trwać dwa tygodnie, przedłużyło się to jednak do prawie trzech.

Fabuła.
Pewnego dnia Dous zostaje wezwany przez wodza wioski. Dowiaduje się, że obrońca świata Rastrus został pokonany przez złego smoka Demoniusa. Jako najlepszy myśliwy z okolic wysłany zostaje w kierunku Smoczej Góry, by przekonać Rastrusa do dalszej walki i uratowania świata. Tylko od gracza zależy, jak sobie poradzi.

Screeny.
Spoiler:



Sterowanie:
ESC - menu,
C/Spacja/Enter - akcja,
A - strafe,
S - strzał.

Inne informacje:
    * pamiętaj o strafe'ie i używaniu przedmiotów,
    * pamiętaj, że większość misji w grze wcale nie musisz wykonywać - możesz przetorować sobie drogę siłą,
    * jeśli dokuczają ci lagi, wiedz że największe są w pierwszej lokacji lasu - później już tylko mniejsze,
    * na końcu gry czeka niespodzianka!


Download.
Spoiler:

link (zip, 35mb)



Podziękowania.
Dla testerów, czyli:
    Czelioss,
    Bartekpl,
    Miguel,
    FireBlade.


I tyle. Czekam na opinie :).
Ostatnio zmieniony przez Sabikku Sob 16 Kwi, 2011 22:44, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 19:56
Cytat:
Podziękowania.
Dla testerów, czyli:

Czelioss,

Dzięki, że o mnie wspomniałeś i polecam się na przyszłość.
Jako jedyny z testerów co ukończył grę (na serio) powiem jedno słowo : Genialne.
Gra miała być trochę trudniejsza od Kwadratu, a tu okazało się, że dla mnie była łatwiejsza.
W grze co mi się podoba:
Menu, BS, System Życia, Wiadomości
Co mogłoby się znaleźć w grze, ale wiem, że unikasz lagów.
Pasek z życiem bossów. Exp w menu i to chyba wszystko. No i może wypadanie przedmiotów z potworów.
Mój czas na przejście to z 1h 20min.
Polecam tą grę.
Pzdr.
EDIT:
Zapomniałem wspomnieć, że większą część przeszedłem bez Strafe'a. Gdzieś tak do Smoczej Góry.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010 20:48
Link był popsuty (poważny błąd, start bohatera (sic!)), jeśli ktoś ściągnął wcześniej to proszę pobrać jeszcze raz :).
 
 
 
MomoMarcin3 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 109
Skąd: 11111
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 12:27
To ja oceniam grę.
Mapki pustawe :(
Zadań malutko. Nudne jest te chodzenie :(

Moja ocena gry 4/10.
Fabuła fajna szczególnie walka smoków hehe
________________________
Gra na ktrórej mi naprawde zależy:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2723
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 12:59
Cytat:
Mapki pustawe :(
Aby móc uciec.
Cytat:
Zadań malutko.
Miał na to 3 tygodnie.
Cytat:
Fabuła fajna szczególnie walka smoków hehe
Mi też się spodobało.
Pzdr.
Ps. Gdyby miał więcej czasu to i rozbudowałby tę grę.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 20:44
A co to właściwie "laga"?
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 21:34
Cytat:
jeśli dokuczają ci lagi

Cytat:
A co to właściwie "laga"?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lag
W tym kontekście - spowolnione działanie programu.
 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 07:16
No nie wiem dokładnie czy to jest spowolnienie programu.
Raczej to są błędy występujące w grach tak samo można nazwać "bugi".
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 17:40
HESEE:

lagi - ścinanie gry przez obciążenie serwera/internetu/czegokolwiek, choćby komputera
błędy to nie lagi, przez błędy/bugi nie tnie gry
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 20:09
Mi chodzi ładnie tylko...za mało akcji...i łatwo się gra i nudna gra jest. Sorry to tylko moje odczucie
________________________

 
 
Izaya 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 127
Skąd: z Netaa !
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 13:59
Gra bardzo mi się osobiście podoba :-)
Grałem w nią chyba ze 50 razy i nie mogę uwierzyć jak można zrobić taką fantastyczną grę w 3 tygodnie...
to tylko moje zdanie ale według mnie świetna :-D
PZDR. :przytul:
________________________
Padł mi laptop ... wszystko, RPG Maker i projekty, wszystko się skończyło. Nie bawię się już w RPGM'a, Zmieniam wizerunek.

Nowa strona, szukam tłumaczy, edytorów, korektorów i HTMLowców ! :D

P.S.: Aga Organization rlz ! =>
 
 
 
Dragon1 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 15:17
Mnie tez się bardzo podoba chociaż są pewne nie dociągnięcia ;-)
________________________
Moje forum o tworzeniu gier MMORPG 2D

 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 19:13
A w ogóle jak zrobiłeś strzelanie?
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 19:32
Sam napisał skrypt na łucznictwo (ABS).
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 20:11
Da się zrobić to samo na zdarzeniach, ale na moim kompie działałoby to z prędkością 2 fps, więc byłem zmuszony wykombinować w rgss... Niestety nie znalazłem czasu i sposobu na uporanie się z rzekami i niektórymi mniejszymi błędami, trudno zrobić dobre strzelanie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene