Zamknięty przez: Czeliosss Sob 24 Kwi, 2010 20:46 |
Inne nazwy umiejętności. |
Autor |
Wiadomość |
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:10
|
|
Inne nazwy umiejętności.
|
Siema.
Mógłby ktoś napisać skrypt, co powoduje zmianę nazwy umiejętność, która zależy od klasy bohatera. W moim wypadku to mają być 2 nazwy.
1. Magia - Id klas - 2, 6
2. Umiejętność - Id klas - 1, 3, 4, 5, 7
Mam nadzieję, że ktoś to zrobi
Pzdr.
Ps. Ta nazwa ma się zmieniać w walce. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Kelvin
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 12
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:18
|
|
|
Ja mogę spróbować... |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:22
|
|
|
Działa w stosunku do pierwszej postaci w drużynie.
Jedna długa linijka (do wstawienia np. w Scene_Map pod def update, czy gdzie tam chcesz):
Kod: | ids=[1, 3, 4, 5, 7]; $data_system.words.skill = ids.include?($game_party.actors[0].class_id) ? 'Umiejetnosc' : 'Magia' |
Dłuższa wersja (do wstawienia w komendzie 'script' w zdarzeniu):
Kod: | ids=[1, 3, 4, 5, 7]
id=$game_party.actors[0].class_id
is = ids.include?(id)
$data_system.words.skill =
is ? 'Umiejetnosc' : 'Magia' |
Po wykonaniu klasa zostanie sprawdzona, a nazwa ustawiona :).
@góra: sorka xd |
|
|
|
Kelvin
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Kwi 2010 Posty: 12
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:24
|
|
|
Łoooo!
Nieźle!
Mi też się przyda |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:27
|
|
|
A dało by radę dla reszty postaci?
Z góry thx.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:42
|
|
|
Wklej gdzieś nad main:
Kod: |
class Window_Command < Window_Selectable
attr_accessor :commands
end
class Scene_Battle
alias sab_phase3_setup_command_window phase3_setup_command_window
def phase3_setup_command_window
ids=[1, 3, 4, 5, 7]
a=ids.include?($game_party.actors[@actor_index].class_id) ? 'Umiejetnosc' : 'Magia'
@actor_command_window.commands[1]=a
@actor_command_window.refresh
sab_phase3_setup_command_window
end
end
|
Sprawdziłem, powinno działać. |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:46
|
|
|
Dzięki, działa. Masz pomógł. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
|