Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Czeliosss
Sob 24 Kwi, 2010 20:46
Inne nazwy umiejętności.
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
  Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:10
Inne nazwy umiejętności.
Siema.
Mógłby ktoś napisać skrypt, co powoduje zmianę nazwy umiejętność, która zależy od klasy bohatera. W moim wypadku to mają być 2 nazwy.
1. Magia - Id klas - 2, 6
2. Umiejętność - Id klas - 1, 3, 4, 5, 7
Mam nadzieję, że ktoś to zrobi
Pzdr.
Ps. Ta nazwa ma się zmieniać w walce.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Kelvin 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 12
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:18
Ja mogę spróbować...
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:22
Działa w stosunku do pierwszej postaci w drużynie.
Jedna długa linijka (do wstawienia np. w Scene_Map pod def update, czy gdzie tam chcesz):
Kod:
ids=[1, 3, 4, 5, 7]; $data_system.words.skill = ids.include?($game_party.actors[0].class_id) ? 'Umiejetnosc' : 'Magia'

Dłuższa wersja (do wstawienia w komendzie 'script' w zdarzeniu):
Kod:
ids=[1, 3, 4, 5, 7]
id=$game_party.actors[0].class_id
is = ids.include?(id)
$data_system.words.skill =
is ? 'Umiejetnosc' : 'Magia'

Po wykonaniu klasa zostanie sprawdzona, a nazwa ustawiona :).

@góra: sorka xd
 
 
 
Kelvin 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 12
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:24
Łoooo!
Nieźle!
Mi też się przyda :-P
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:27
A dało by radę dla reszty postaci?
Z góry thx.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:42
Wklej gdzieś nad main:
Kod:

class Window_Command < Window_Selectable
  attr_accessor :commands
end
class Scene_Battle
  alias sab_phase3_setup_command_window phase3_setup_command_window
  def phase3_setup_command_window
    ids=[1, 3, 4, 5, 7]
    a=ids.include?($game_party.actors[@actor_index].class_id) ? 'Umiejetnosc' : 'Magia'
    @actor_command_window.commands[1]=a
    @actor_command_window.refresh
    sab_phase3_setup_command_window
  end
end

Sprawdziłem, powinno działać.
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 24 Kwi, 2010 20:46
Dzięki, działa. Masz pomógł.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene