Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 10 Gru, 2010 14:42
Następny RPG Maker
Autor Wiadomość
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
  Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 19:11
Następny RPG Maker
W tym temacie piszemy, jak wyobrażamy sobie najnowszego makera.
Ja zaczynam:
1.Połączenie RPGVX i RPGXP:
-W RTP około 40 tilesetów (RPGXP) podzielonych na 6 pomniejszych(RPGVX)
-Muza z tych dwóch + dodatkowe
2.Gotowe skrypty, do tworzenia walki na mapie itp.
3.Łatwy edytor skryptów
4.Więcej komend.
5.Szybciej ładujące się gry.
A czy ktoś z was w ogóle wie czy powstanie następna wersja?
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 19:30
Ja sobie tak go wyobrażam:
- Nieskończona ilość warstw (a przynajmniej 99,999)
- Wiele tilesetów na jednej mapie
- Maker za free
- 32 bit grafika
- Szybkość 2003 i możliwości XP
- Jakiś normalniejszy język skryptowy (tzn. łatwiejszy do nauczenia) - np. Python
- Działa na Window$ i Linux

Ups... Chyba niechcący opisałem klona, którego próbuję stworzyć. P.S. To jest poważne - poszukuję programistów Delphi/Lazarus, szczególnie do "silnika" (czyli mniej więcej rpg_rt, czy game.exe w nowszych wersjach). W końcu skoro maker 200(3) powstał w Delphi, to czemu nie dałoby się zrobić klona?

A co do makerów od EB!, to raczej za szybko nie wyjdzie, a nawet jeśli to będzie miał astronomiczną cenę (makery idą w kierunku lepszej grafiki, więc pewnie kolejny będzie w 3D)
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 20:01
Rave napisał/a:
Nieskończona ilość warstw (a przynajmniej 99,999)

O tym zapomniałem. I jeszcze jedno:
Obracanie widoku w 4 strony świata tzn. np. domek widziany z czterech stron byłby zupełnie inny
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010 20:42
Mode07? 3D? Nie, to nie na moje siły (i pewnie tych z EB! też). A swoją drogą, to takie cuś można na zdarzeniach zrobić. Wystarczy zrobić 4 mapki z domkiem+odpowiednio teleporty rozstawić.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 13 Maj, 2010 16:31
jajco2 napisał/a:
Obracanie widoku w 4 strony świata tzn. np. domek widziany z czterech stron byłby zupełnie inny


Niech RPG nie zamienia się w metina xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 15:49
Moja wyobrażenia:
Nielimitowana ilośc tilesetów
Wbudowany program do robienia postaci
Powiększenie bazy danych
Schematy skryptów załączone w programie.
ZUPEŁNY BRAK BŁĘDÓW PROGRAMU!

Spostrzerzenia na temat innych:
Maker 3D jest robiony przecież. Na youtubie można znaleźć trailer :D Jednak sądzę, iż pojawiłby się on jako oddzielna część. Gry w 2d mają swój klimat i to się nie zmieni :D

Rave:
Cytat:
- Szybkość 2003 i możliwości XP
:arrow: VX ma większe możliwości
Cytat:
- Maker za free
:arrow: za darmo to jedynie można w łeb dostać xD
Cytat:
- Jakiś normalniejszy język skryptowy (tzn. łatwiejszy do nauczenia) - np. Python
:arrow: Wątpię, aby przerzucili się na inny język. Przypominam, że RPG maker wywodzi się z Japonii :D

[ Dodano: Wto 18 Maj, 2010 17:50 ]
Agumon napisał/a:
Niech RPG nie zamienia się w metina xD

Popieram :lol2: o ile dobrze zrozumiałem, że wg. ciebie metin to nie RPG xDD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Hades 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 44
Skąd: ja mogę wiedzieć
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 16:06
Moje wyobrażenie :

>Dodawanie face"w w rm vx w wiadomości ( te okienko po lewej gry się wiadomość robi )
>Od razu najlepsze skrypty wbudowane
>stworzenie od razu instalki profesjonalnej
>zmniejszenie pojemności plików gry przy konwercie
>nie zawieszanie się
>mnóstwo ułatwiających pracę czynności np. więcej tite -_- bo w r vx można mieć ich tylko od A - E -_-
>Możliwość grafiki 4D ^^
>Najlepszy char maker ( nieograniczone zasoby ubrań itp. )
>Będzie za darmo ale tylko crackowana wersja a trial będzie na miesiąc a nie na 30 dni
>Będą na nim działały skrypty na VX , XP , 2003 i nigdy nie będą kolidowały !
>Będzie jeszcze prostszy system tworzenia mapek ( najlepszy wg mnie był ten z warstwami )
> Konwersacja plików x XP i system dostępu do mapek z VX że np. na trawie będzie łózko :lol2: że nie ma ograniczenia że robisz tylko w jednym stylu
> Będzie najprostszy język programowania ( który ja mam w jednym paluszku ) pascal
>Będzie można wkleić kod gry w postaci HTML na stronę ^^ i nie będzie komunikacji między graczami ale można będzie bez pobierania w nią zagrać
>Każda postać będzie działała czyli na tym Rm"ie będą działały postacie z vx , 2003 , xp bez dopisków typu na początku nazwy $ itd.
>Nie będzie lagował i szybko będzie się ładował
> Będzie idealny ^^
________________________
THE WARRIOR OF HADES !
Informacja :
Spoiler:


Szukam ludzi do pomocy przy moim projekcie
i pomaganiu w szukaniu zasobów i linków do przydatnych stron pisać na GG w profilu



Nie zaśnij przed kompem !
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4563 <--- oceń moje sygny !
Małym ulegać trzeba , bo jak nie to będzie bieda !
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 05:05
Delta napisał/a:
>Będzie można wkleić kod gry w postaci HTML na stronę

Tak, potem BB-code i zamiast pobrania, to na forum od razu będą. Najlepiej 20 gier na stronę.
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 19:40
Delta napisał/a:
a trial będzie na miesiąc a nie na 30 dni

:lol2: xD Nie moge xDD Żeś teraz pojechał, z krzesła omal nie spadłem :lol2: :lol2:

Delta napisał/a:
>Będą na nim działały skrypty na VX , XP , 2003 i nigdy nie będą kolidowały !
:arrow: to niemożliwe.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 20:00
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
To pierwsza rzecz jakiej mnie nauczono podczas tych rozlicznych kursów które musiałem zaliczyć (programowanie, podstawy Unixa, bash, perl Python, Lua i inne takie). Także nawet to "niekolidowanie" z pewnością da się zrobić. Problem raczej leży w szybkości działania takiego rozwiązania. Ruby generalnie jest wolnym językiem, a że interpreter ruby który sam jest wolny jeszcze interpretuje inny język skryptowy (zdarzenia) i to wygląda tak: Zdarzenie->Ruby (klasy "Interpreter")->kod maszynowy zrozumiały dla CPU, no i mamy przyczynę lagowania xp i czasem vX. 2k(3) nie lagowało przy dużej liczbie zdarzeń właśnie dlatego, że kod obsługi eventów był od razu skompilowany, a nie kompilowany "w ruchu", tak jak w wypadku XP i vX (co notabene zżera dodatkową moc procka, którą można by wykorzystać do liczenia kolejnych klatek obrazu, co by przyspieszyło działanie makera). Prawdą jest to, że w XP/vX powinny być 2 wersje Interpreterów - 1 w kompilowany, a drugi w Ruby. Interpreter w Ruby byłby wykorzystywany jedynie, gdy zmieniła się obsługa danej komendy (zmiana jakiejś procedury w klasach Interpreter).

Także wszystko jest wykonalne, chociaż niektóre rzeczy są łatwiejsze od innych.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
R.I.P. 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 20:56
Ok to teraz ja:
1.Robienie z RM'a gry MMO .
2.Więcej tiles'etów.
3.Mniejsze wymagania.
4.Dodatkowe opcję stylu skrypty, paski hp itp..
5.Lepsze battlers'y.
6.W ogóle superowy RM.
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 21:04
R.I.P.
ad. 1 - odpada - komu chciałoby się stawiać serwery?
ad. 2 - chodzi o WARSTWY, czy ogólnie o tilesety jako plik graficzny?
ad. 3 - Maker XP i tak ma zbyt wyśrubowane wymagania jak na program do gier 2d
ad. 4 - to może być ciekawe, rozwiń to
ad. 5 - a co ci się nie podoba w obecnych? Tak ogólnie, to przydałyby się animowane monstery/battlersy.
ad. 6 - każdy tego chce. Szczególnie EB! (lepszy maker == więcej kupi == więcej kasy).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
R.I.P. 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 21:08
Rave napisał/a:
R.I.P.
ad. 1 - odpada - komu chciałoby się stawiać serwery?
ad. 2 - chodzi o WARSTWY, czy ogólnie o tilesety jako plik graficzny?
ad. 3 - Maker XP i tak ma zbyt wyśrubowane wymagania jak na program do gier 2d
ad. 4 - to może być ciekawe, rozwiń to
ad. 5 - a co ci się nie podoba w obecnych? Tak ogólnie, to przydałyby się animowane monstery/battlersy.
ad. 6 - każdy tego chce. Szczególnie EB! (lepszy maker == więcej kupi == więcej kasy).


Odpowiedzi hehe :faja: :

1.No nie wiem ale paru osobą by się chyba spodobał ten pomysł.
2.To i To.
3.Wiem wiem hehe, ale mogło by być lepiej.
4.Po prostu nowe skrypty i zmiast skryptów by były, samodzielne paski hp, umiejętności itp., np. jeśli chcesz mieć w grze paski hp to tam zaznaczasz coś np: Pokazuj w grzę paski HP: TAK LUB NIE
5.Właśnie Animowane by się przydały :).
6.Ale każdy by chciał też łatwy dostęp do lepszych wersji :faja: .
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 15:47
LostSoul napisał/a:
za darmo to jedynie można w łeb dostać xD


ani tego ci za darmo nie zrobią bo później cię okradną i i tak na tym stracisz xD.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 17:42
Cytat:
ani tego ci za darmo nie zrobią bo później cię okradną i i tak na tym stracisz xD.

eh... xP chodziło mi o rozpoczęcie tego działania, a nie następstwa xDD
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene