Ogłoszenie
Administracja Forum
Nowe okno stanu
Autor
Wiadomość
tobik312
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 33
Wysłany: Czw 13 Maj, 2010 20:19
Nowe okno stanu
~Nowe okno stanu~
Hejka!
Chciał bym zaprezentować mój skrypt Nowe Okno Stanu
Autor Skryptu
Tobik312(Ja)
Kompatybilność
Tylko XP
Skrypt
Spoiler:
Kod: class Window_Status < Window_Base
def initialize(actor)
super(0, 0, 640, 480)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Times New Roman"
self.contents.font.size = 26
@actor = actor
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
draw_actor_graphic(@actor, 40, 112)
draw_actor_name(@actor, 4, 0)
draw_actor_parameter(@actor, 100, 255, 0)
draw_actor_parameter(@actor, 300, 255, 1)
draw_actor_parameter(@actor, 100, 255+25, 2)
draw_actor_parameter(@actor, 300, 255+25, 3)
draw_actor_parameter(@actor, 100, 255+25*2, 4)
draw_actor_parameter(@actor, 300, 255+25*2, 5)
draw_actor_parameter(@actor, 100, 255+25*3,6)
draw_actor_class(@actor, 130, 0)
draw_actor_level(@actor, 130, 64)
draw_actor_state(@actor, 130, 32)
draw_actor_hp(@actor, 0, 112, 100)
draw_actor_sp(@actor, 0, 144, 100)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(480/2, 225, 80, 32, "Parametry")
self.contents.draw_text(130, 64+32, 80, 32, "Exp")
self.contents.draw_text(130, 64*2, 80, 32, "Kolejny poziom")
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(120 + 80, 64+32, 84, 32, @actor.exp_s, 2)
self.contents.draw_text(120 + 80, 64*2, 84, 32, @actor.next_rest_exp_s, 2)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(330,0, 96, 32, "Ekwipunek")
draw_item_name($data_weapons[@actor.weapon_id], 330, 25)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor1_id], 330, 50)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor2_id], 330, 25+50)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor3_id], 330, 25+75)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor4_id], 330 , 25+100)
end
def dummy
self.contents.font.color = system_color
self.contents.font.size = 15
self.contents.draw_text(320, 112, 96, 32, $data_system.words.weapon)
self.contents.draw_text(320, 176, 96, 32, $data_system.words.armor1)
self.contents.draw_text(320, 240, 96, 32, $data_system.words.armor2)
self.contents.draw_text(320, 304, 96, 32, $data_system.words.armor3)
self.contents.draw_text(320, 368, 96, 32, $data_system.words.armor4)
draw_item_name($data_weapons[@actor.weapon_id], 320 + 24, 144)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor1_id], 320 + 24, 208)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor2_id], 320 + 24, 272)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor3_id], 320 + 24, 336)
draw_item_name($data_armors[@actor.armor4_id], 320 + 24, 400)
end
end
Screenshot
Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
________________________
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
Wysłany: Czw 13 Maj, 2010 20:33
Nic nadzwyczajnego. Mógłbyś to podzielić np na kilka okien, oddzielnie battler z życiem, maną itp, oddzielnie statystyki i takie tam ;p
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
tobik312
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 33
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 12:23
erienus ,
ja dopiero się uczę robić skrypty
________________________
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010 12:47
Aha xd no ale i tak taki zwyczajny status ;p ej a masz jakieś linki do tutków z ruby? z czego się uczyłeś?
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
tobik312
Preferowany:
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 33
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku