Zamknięty przez: Ayene Wto 08 Cze, 2010 11:14 |
Skrypcik |
Autor |
Wiadomość |
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 17 Maj, 2010 17:30
|
|
Skrypcik
|
Witam jak zwykle na wstępie pytam się czy jest albo czy można by było zrobić skrypt na przedział lvl'owy. Chodzi o to by samemu wpisywać ile jest expa potrzebnego na lvl 77 albo np 269. Oczywiście ilość lvli by można było zmieniać. |
________________________
|
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 13:21
|
|
|
Czy dobrze zrozumiałem.
Zmień fragment skryptu z "Game_Actor":
Kod: | class Game_Battler
def make_exp_list
@exp_list[1] = @exp_list[100] = 0
m = actor.exp_basis
n = 0.75 + actor.exp_inflation / 200.0;
for i in 2..99
@exp_list[i] = @exp_list[i-1] + Integer(m)
m *= 1 + n;
n *= 0.9;
end
end
end |
na:
Kod: | class Game_Battler
def make_exp_list
@exp_list[1] = @exp_list[100] = 0
m = actor.exp_basis + 5 # WIĘCEJ LUB MNIEJ
n = 0.75 + actor.exp_inflation / 200.0;
for i in 2..99
@exp_list[i] = @exp_list[i-1] + Integer(m)
m *= 1 + n;
n *= 0.9;
end
end
end |
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 15:22
|
|
|
Ale mi chodzi żebym sam mógł sobie pisać że np. na 2 lvl potrzebuję 593 expa a na 4 lvl 1037 expa. |
________________________
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Wto 18 Maj, 2010 15:26
|
|
|
Możesz zrobić coś takiego (nad main):
Kod: | class Game_Actor < Game_Battler
def make_exp_list
case @actor_id
when 1: # Bohater o id 1.
@exp_list[1]=0 # Pierwszy poziom zawsze zero.
@exp_list[2]=30
@exp_list[3]=60
@exp_list[4]=120
@exp_list[5]=240
@exp_list[6]=480
when 2: # Bohater o id 2.
@exp_list[1]=0
@exp_list[2]=40
end
end
end |
/\ jeśli chcesz dla każdego inaczej, a jeśli chcesz dla wszystkich tak samo to:
Kod: | class Game_Actor < Game_Battler
def make_exp_list
@exp_list[1]=0 # Pierwszy poziom zawsze zero.
@exp_list[2]=30
@exp_list[3]=60
@exp_list[4]=120
@exp_list[5]=240
@exp_list[6]=480
end
end |
Pod XP działa, sprawdź czy pod VX też. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 11:15
|
|
|
Nie działa :( |
________________________
|
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 17:03
|
|
|
A mi działa. A gdzie to wstawiłeś? Wstaw to oddzielnie. Czyli otwórz nowy skrypt i wstaw. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 18:18
|
|
|
No tak zrobiłem. I nic |
________________________
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 18:59
|
|
|
A używasz jakichś skryptów modyfikujących Game_Actor?
Sebek - wierzę na słowo, że używasz vx. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 19 Maj, 2010 20:21
|
|
|
Nie nie używam żadnych skryptów modyfikujących Game_Actor |
________________________
|
|
|
|
|