Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kody do gry
Autor Wiadomość
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 19:50
Kody do gry
Witam
Dzisiaj pokażę wam jak można wykonać kody do gry.

Potrzebne nam będzie:
- 1 Bohater
- 1 warunek

Ok zaczynamy.

Robimy nowe zdarzenie z wiadomością:
np.

"Czy chcesz wpisać kod???"

<> Pokaż wybór: Tak, Nie

Opcja: Tak

<>Wprowadź imię dla: np. Bohatera o ID 23.
Następnie:
Ustaw warunek: Jeżeli postać o nr. ID 23 nazywa się
<>Jeśli tak:
Wiadomość:
"Wow wpisałeś poprawnie kod.
Za to należy ci się 1000G."

Dodaj pieniądze : np. 1000
Zmień imię bohatera o ID 23 na " " (Czyli na pustą kratkę)
<>Jeśli postać nie nazywa się tak to:
Wiadomość:
"Niestety twój kod jest błędny."
Zmień imię bohatera o ID 23 na " " (Czyli na pustą kratkę)
No i opcja nie:
Tutaj pusto.
Screen:
Spoiler:






A potem zastosuj i ok...
I od tego czasu możemy cieszyć się naszymi kodami...

Aha i jak ktoś by nie wiedział jak to zrobić to zamieszczam demko:
DEMO:



Created By Agumon. Copyright©2010.
All Rights Reserved.®


Dzięki że mogłem pomóc i pozdrawiam wszystkich...
Niedługo będzie więcej podobnych poradników...
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 11:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 20:05
Znane, ale na pewno przyda się początkującym, nieobeznanymi z obsługą rpg makera :]
Tutorial jest zrozumiały i przejrzysty.


ALE PAMIĘTAJCIE!
Spoiler:

Kody źle wpływają na rozgrywkę. Psują grę.

________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 20:28
LostSoul napisał/a:
ALE PAMIĘTAJCIE!
Spoiler:
Kody źle wpływają na rozgrywkę. Psują grę.


To prawda. Ale to nie są takie kody że aż tak psują grę xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 20:49
Agumon napisał/a:
Ale to nie są takie kody że aż tak psują grę xD

Ktoś sobie może ustawić +500 000 EXP. I to już psuje grę. O takie kody mi chodziło :D
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 21:03
Ale kody są nie realistyczne i bardzo nuuuudne :) Lepiej jest zrobić jakiś przyjemny sposób pozyskiwania dóbr, np. otwieranie skrzynek na kody :)
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Kable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 116
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 00:25
Ja nie wiem... wy to od razu macie myśl by dawać kody, takie by nasza postać była nie do rozwalenia :P, ale to też może się przydać jako unikalny kod do znalezienia w grze :P lub unikalny kod dla pierwszych, którzy pobiorą grę w ciągu Tygodnia, jak np. Zbroja jakaś unikalna i tak dalej ;p , bynajmniej ja widzę to w ten sposób :P
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 08:21
Ale zauważ Kable, że co to za realizm albo przyjemność dostać zbroję za nic. Jakbyś krzyknął na podwórku "owca" to byś znalazł hamburgera w kieszeni? :) Lepiej zrobić to samo, ale ze skrzynkami albo z tajnymi pokojami lub np. zwojem aktywowanym zaklęciem. Przynajmniej to moje zdanie :)

Wygaszać posty... chyba nie :)
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 09:54
Asantos napisał/a:
Lepiej zrobić to samo, ale ze skrzynkami albo z tajnymi pokojami lub np. zwojem aktywowanym zaklęciem. Przynajmniej to moje zdanie :)


Łokej to dzisiaj zrobię nowy tutorial z tym czymś :)
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Kable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 116
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 20:06
Asantos, Fakt ale spójrz na to, że w grach takie unikalne zbroje i tak dalej jest coraz częściej stosowane :P np. Dragon Age, Mass effect 2 i tak dalej :P chociaż Twój sposób widzenia też jest pozytywny ;p jak już mówiłem z tym można zrobić sporo ciekawych pomysłów ;P i nie musi to konkretnie ułatwiać grę... można zrobić coś w stylu Gothic :P czyli kapliczki na oddawanie energi życiowej w zamian za złoto i tak dalej ;]
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 20:14
no właśnie, ale nie że znikąd coś dostajesz. Poza tym jestem tak zacofany, że w powyższe gry nie miałem okazji zagrać :D
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sro 16 Cze, 2010 14:21
Tak mi się podobał, że czytałem go aż 10 razy :-) Gratulacje. (dosłownie tyle czytałem)
 
 
RPGmaster 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: Sro 01 Wrz, 2010 13:58
serio 10 razy ? ja 20 :mrgreen: tutek niezły kod też w tutku całkiem, całkiem...
________________________
Pracuję nad :
Black nightmare pl
p.s. :rpg xp też używam ale częściej vx
mój wirus:http://stworzwirusa.tk/777/ospy_czarnej
moje miasto:http://miasteczka.tk/235/rpgmaster
mój bank:http://grawbank.tk/872/rpgmaster
mój miś :http://przytulmisia.tk/645/rpgmaster
Piszę poprawnie, po polsku
mój piesio :http://zwierzak.tk/203/kinia
 
 
GeimerShooter 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 9
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 18:59
Nieraz kody się przydają ale nie powinny też za bardzo ułatwiać gry. Np. GTA 3 ma tyle kodów że nawet nie trzeba jej przechodzić tylko latać w kółko i nawalać się z policją.
:mrgreen: Jak ja bym miał to zrobić to dał bym np. Drzwi na kod potem jakiś labirynt.
Na końcu znajdowała by się skrzynia również na kod. Oba kody trzeba było by zdobyć z innych zadań. ( tak chyba zrobię :D ) To było by bardzo ciekawe. I oczywiście trudniejsze.
A żeby było jeszcze trudniej znalazł byś zwój w obcym języku. Trzeba by znaleźć kogoś kto wiedział by co to oznacza. Trza by przeprowadzić nie krótkie poszukiwanie ( sznur rozmów z NPC ) aż w końcu przetłumaczyło by się go i odkryło kod. =)
________________________
Śmierć to jedyna rzecz która zapobiegnie produkcji
 
 
morten2001 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1
Skąd: Się wziołeś?
Wysłany: Sro 20 Paź, 2010 13:14
Wiem jedno :D kody psują grę. Wyobraźcie sobie że np. idziemy do kolegi mówimy mu np. ,,Gdzie są pieniądze?'' i nagle z nieba nam zlatuje 100 zł 8-) . A w grze to niby skąd ta kasa się wzięła? Z nieba :?:
________________________
Gta Sa : Mp : [PPS] Polski Pro Serwer
Smoker
www.gtapps.dbv.pl
Zapraszam!!!
鼠子虎兔龍蛇!!!
 
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pią 22 Paź, 2010 20:39
Prawie wszyscy mówią że kody prują grę. a to jest nie prawda. Nie trzeba dawać od razu takiego kodu co daje najlepsze eq w całej grze może to być np 50G i już wtedy nie psuje aż tak gry.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene